Executive kamer | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Steigenberger Hotel Köln

Steigenberger Hotel Köln
Habsburgerring 9-13, Cologne, NW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 550 van 1056 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 321 van 1056 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 118 van 1056 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1056 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1056 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hein

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel in Keulen met ook een hele goede gym
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 8 apr 2024
Dear Hein,Thanks a lot for your positive review.We would be happy to welcome you back very soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

angelique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was in orde Zeer proper en zeer aangename kamer Zeker een aanrader
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 29 jan 2024
Dear angelique,Thank you very much for your fantastic review following your recent stay with us.With great pleasure I have read that you have completely enjoyed your stay. The best compliment we as passionate hoteliers may receive is a satisfied guest who leaves the hotel with a smile. Once again I would like to thank you for your positive review and hope to welcome you back very soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

luke frans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
super
great hotel
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 29 jan 2024
Sehr geehrter Luke frans,herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung.Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in vollen Zügen genossen haben und dass keine Wünsche offengeblieben sind.Es würde uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Steigenberger Hotel Köln begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßeRichard Engelmayer – General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Service deplorable: check in took ages. As a gold member, never been able to enjoy any upgrades nor early check-in or late check-out. Promises, promises...
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 18 jan 2024
Dear Guest,first of all I would like to thank you for your review after your current stay with us.Since your membership is of great importance to us, we very much regret that you were not received accordingly.Please be assured that this does not meet our usual standards.We hope to welcome you again soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima en net hotel met parking direct bij het hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 9 jan 2024
Dear Guest,Thanks a lot for your positive review.We would be happy to welcome you back very soon.

8/10 – Goed

Sanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lidy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en goed gelegen hotel in centrum, maar wel rustig. Wandeling naar omgeving Dom 24 min. Maar via tram 1 en 7 snel te bereiken. Haltes t/o hotel. Parkeergarage onder het hotel.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 12 dec 2023
Dear Michael,thank you very much for your great review of your stay.As passionate hoteliers, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about the full score.We would be very happy to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Best regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Giel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 12 dec 2023
Dear Giel,Thanks a lot for your positive review.We would be happy to welcome you back very soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly personnel and fine hotel
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 12 dec 2023
Dear Bert, thank you very much for your great review of your stay.As passionate hoteliers, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about the full score.Especially your compliments about the friendlyness of our team is more than appreciated as our service quality is always our top priority. I am happy to pass on your positive feedback to my colleagues.We would be very happy to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Best regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 21 nov 2023
Dear Michael,thank you very much for your great review of your stay.As passionate hoteliers, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about the full score.We would be very happy to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Best regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Sheree

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beyond expectations. The hotel itself was beautiful and when you cross the street you are literally already in city Center. Metro and trainstation are nearby. When we arrived, we had a few complaints but they handled it immediately. The staff is really nice. Breakfast was the best part, we literally couldn’t believe our eyes. Also, the cook was very nice and he made us the best egg. I definitely would go back there if I’m ever gonna visit Köhl again.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 23 aug 2023
Dear Sheree,We sincerely appreciate your wonderful feedback regarding your recent stay.As dedicated hosts, the comfort and happiness of our guests are of utmost importance to us. We are truly delighted by the perfect rating you awarded us.We eagerly await the opportunity to host you once more at the Steigenberger Hotel Cologne.Kind regardsRichard Engelmayer - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Robin

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 23 aug 2023
Dear Robin,Thanks a lot for rating your recent stay with us.Based on the provided number of stars, I assume that you have not been completely satisfied with your stay. It would have been great to receive further details on this in order to understand where we might aim for improvements.Hoping to welcome you soon, again.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam verblijf
Zeer aangenaam verblijf, vriendelijk personeel en goede service, we wilden extra kussens en dit is gelijk geregeld. Mooie ruime kamer. Centraal gelegen met veel eetgelegenheden en bezienswaardigheden op loopafstand.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 23 aug 2023
Dear Guest, thank you very much for your great review of your stay.As passionate hoteliers, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about the full score.We would be very happy to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Best regardsRichard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Lin

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

H.P.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

luke frans

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Onakome

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 6 jul 2023
Dear Onakome,Thanks a lot for your fantastic rating.We would be happy to welcome you back very soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Evert

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 4 jul 2023
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es würde uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Steigenberger Hotel Köln begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßeRichard Engelmayer – General Manager

10/10 – Uitstekend

Hayder

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very simple excellent!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 4 jul 2023
Dear Hayder,Thanks a lot for your fantastic review.Your compliment is very appreciated.We would be happy to welcome you back very soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Roos

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Robbin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De hotelkamer was netjes, er waren alleen wat sporen van de vorige gasten. Na dit gemeld te hebben zijn we snel naar een andere kamer verplaatst. Deze was schoon en netjes. Ik zou hier zeker nog eens verblijven.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

hendrik

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jan Jaap

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super comfortabel hotel, ideaal gelegen tussen Centrum en Belgisches Viertel. Heel vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 28 feb 2023
Dear Jan Jaap,thank you very much for the great review of your stay.As passionate hoteliers, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about your great feedback.I am pleased to hear that you enjoyed the stay with us in our ideal city center location. Should you wish to receive further insider tips about Cologne during your future bookings, our front office team will be pleased to assist you any time.Especially your compliments about the friendlyness of our team is more than appreciated as our service quality is always our top priority. I am happy to pass on your positive feedback to my colleagues.It would be great to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Best regards Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende accommodatie, schoon, vriendelijk personeel, hartelijke ontvangst, zeer goed(uitgebreid) ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 23 feb 2023
Dear Raymond,thank you very much for the great review of your stay.As hoteliers with a passion, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about the full score.We would be very happy to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

4/10 – Matig

Pascal

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 23 feb 2023
Sehr geehrter Pascal, vielen Dank für die Bewertung Ihres letzten Aufenthalts bei uns. Anhand der angegebenen Anzahl von Punkten gehe ich davon aus, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt nicht ganz zufrieden waren. Es wäre schön gewesen, weitere Details dazu zu erhalten, um zu verstehen, wo wir Verbesserungen anstreben könnten.Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen GrüßenRichard Engelmayer – General Manager

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een hele mooie kamer, goed bed, ligging van het hotel midden in koln prima
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 14 feb 2023
Dear John,thank you very much for the great review of your stay.As passionate hoteliers, hospitality and the well-being of our guests is always our top priority, so we are very happy about your great feedback.I am pleased to hear that you enjoyed the stay with us in our ideal city center location. Should you wish to receive further insider tips about Cologne during your future bookings, our front office team will be pleased to assist you any time.It would be great to welcome you again soon at the Steigenberger Hotel Cologne.Best regards Richard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Sarita

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 14 feb 2023
Dear Sarita,Thanks a lot for your positive review.We would be happy to welcome you back very soon.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Jan Willem

8/10 – Goed

Peter

6/10 – Redelijk

Anky

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Heel net en fijn hotel met ruime kamer. Wel viel ons op dat het receptiepersoneel wat ons geholpen heeft niet gastvrij was. Bij de check in vroeg ze niet of we ontbijt bij ons verblijf wilde (gemiste upsell kans) bij de check out vroeg ze niet hoe ons verblijf was
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 29 dec 2022
Dear Mr. Van Der Weijden, thank you very much for taking the time to write a review about your stay. However, I would like to apologize regarding the inconveniences about the Check-in and Check-out procedure. This does not correspond to our high service standards and is not acceptable, I am very sorry about this. Please be assured that I will consult our Front Office manager to clarify this situation and to make sure this will not happen again. Once again, I would like to apologize for the inconveniences caused.I hope you will give us another chance to convince you of our high service quality.Best regards,Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Afstandsbediening tv werkte niet, lamp koelkast bleef aan en geeft licht in kamer. Beiden door hotel gerepareerd. VERDER ALLES AAA
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 29 dec 2022
Dear Mr. Hietbrink, Thank you very much for taking a moment to review our Steigenberger Hotel Köln following your recent stay with us.I am very pleased you enjoyed your stay with us.With regret I have read that you were not satisfied about the remote control for the TV and the Mini-Bar, we will certainly share your feedback with our maintenance team for their immediate attention.I sincerely hope to welcome you back to the Steigenberger Hotel Köln soon.Best regards,Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Richard Engelmayer – General Manager op 3 jan 2023
Sehr geehrte Frau Ebbers, herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung.Es freut mich persönlich ganz besonders, dass Sie Ihren Aufenthalt in vollen Zügen genossen haben und dass keine Wünsche offengeblieben sind.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Bis dahin verbleibe ich mit besten Grüßen,Richard Engelmayer – General Manager

6/10 – Redelijk

Geralda

10/10 – Uitstekend

Wijtze

4 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

JM

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Niet super schoon, wel vriendelijke medewerkers !!!
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 29 jul 2022
Dear JM, Thank you very much for your review. Your compliment about our team is very appreciated. Further, I would like to thank you regarding your comment on the cleanliness in your room, I will certainly discuss this matter with our housekeeping manager. We are already looking forward to welcome you again. Warm regards Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel

2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Paulus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 14 jun 2022
Sehr geehrter Paulus, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung Ihres Aufenthaltes genommen haben. Es ist sehr bedauerlich, dass Sie mit dem Aufenthalt in unserem Hause nicht vollends zufrieden waren. Als Hoteliers aus Leidenschaft steht für uns das Wohl unserer Gäste jederzeit an erster Stelle, sodass uns ein solches Feedback sehr trifft. Gerne hätten wir mehr Informationen von Ihnen erhalten, um Ihre Bewertungen nachvollziehen und gegebenenfalls daraus resultierende Anpassungen vornehmen zu können. Sollte bei Ihrem nächsten Aufenthalt etwas nicht zu Ihrer Zufriedenheit sein, so würde ich Sie bitten, zusätzlich vor Ort an der Rezeption Bescheid zu geben, damit unser Team umgehend handeln kann, um Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten. Herzliche Grüße Richard Engelmayer – General Manager

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Good located hotel, also very clean and good rooms. Would recommend this hotel.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 4 feb 2022
Dear Frans, Thank you very much for your fantastic review following your recent stay with us. With great pleasure I have read that you completely enjoyed your stay. The best compliment we as passionate hoteliers may receive is a satisfied guest who leaves the hotel with a smile. Once again I would like to thank you for your positive review as well as your recommendation. We would be happy to welcome you back very soon. Warm regards Richard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Adrianus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor conferenties
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 19 jan 2022
Dear Adrianus, Thank you very much for your positive review. It is great to hear that you enjoyed your stay with us and that you appreciate our hotel for your business trips and conferences. We would be happy to welcome you back very soon. Warm regards Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Karl, Hofstade

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooie kamer en vriendelijke staff
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 13 jan 2022
Dear Karl, Thank you very much for your fantastic review. It is great to hear that you enjoyed your stay with us. Especially the fact that you kept our team positively in mind, is a fantastic feedback for us. I will be pleased to forward your compliments to my team. We are already looking forward to welcome you again. Best regards Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Jelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Bas

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vooral voor kerstmarkt bezoek
Mooi hotel, lounge alleen toegankelijk vanaf 17u. Verder vriendelijk personeel. Inchecken kan sneller, duurde nu wel even. Kamers ruim en prettig
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 13 dec 2021
Dear Martin, Thank you very much for your positive review. I am happy to hear that you enjoyed your recent stay with us. Especially your comment regarding the kindness of our team is very appreciated. As our service quality is very important to us, our team keeps geeting very motivated by such nice feedback as yours. We are already looking forward to welcome you again. Warm regards Richard Engelmayer - General Manager

10/10 – Uitstekend

Rimmer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 19 nov 2021
Sehr geehrte/r Rimmer, herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Es würde uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Steigenberger Hotel Köln begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Richard Engelmayer – General Manager

10/10 – Uitstekend

Jun Yan

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Cherelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel is heel attent en service gericht
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 13 okt 2021
Dear Cherelle, Thank you very much for your fantastic review following your recent stay with us. With great pleasure I have read that you have fully enjoyed your stay. The best compliment we as passionate hoteliers may receive is a satisfied guest who leaves the hotel with a smile. Once again I would like to thank you for your positive review and hope to welcome you back very soon. Warm regards Richard Engelmayer - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De frontdesk medewerkers zijn over het algemeen bijzonder vriendelijk. We troffen bij aankomst helaas een nogal bitcherige receptioniste. Dat vond ik wat minder prettig.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 16 aug 2021
Dear Guest, Thank you for reviewing our hotel after your recent stay with us. We are understandably disappointed to read about the inconveniences you have experienced during your check-in process and would like to apologize. I sincerely hope to welcome you back to the Steigenberger Hotel Köln in the near future. Best regards

8/10 – Goed

Kurusanth

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Richard Engelmayer - General Manager op 21 mei 2024
Dear Kurusanth,Thank you very much for your excellent review. I am very pleased that everything was to your complete satisfaction.Hoping to welcome you soon, again.Warm regardsRichard Engelmayer - General Manager