Spa

Beoordelingen van Dorint An der Messe Köln

4 out of 5
Dorint An der Messe Köln
Deutz-Muelheimer-Str. 22 - 24, Cologne, NW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 479 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 386 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Karina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Stef

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goed bereisbare lokatie, openbaar vervoer voor de deur.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van patrice.16 op 18 mei 2022
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie uns bewertet haben. Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Guus, Almere

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel near the "Messe".
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van patrice.16 op 2 mei 2022
Lieber Gast, vielen Dank für diese hervorragende Bewertung! Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen. Herzlichst Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van patrice.16 op 2 mei 2022
Lieber Gast, vielen Dank für diese hervorragende Bewertung! Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen. Herzlichst Ihr Dorint Team

2/10 – Ontzettend slecht

Clemens

1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Carina van der

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel goed hotel, prima ontbijt en goed personeel
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van patrice.16 op 20 dec 2021
Beste gast, dank u voor de tijd neemt om ons huis te beoordelen. Wij zijn zeer verheugd dat u zich comfortabel en tevreden voelt met onze diensten en onze service. We zijn blij om uw feedback door te geven aan ons hele team en kijken uit naar uw volgende bezoek. Warme groeten van de kathedraalstad Uw Dorint team Dorint op de beurs van Keulen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel during exhibition
Nice hotel although a bit expensive during exhibition days.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van patrice.16 op 14 okt 2021
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie uns bewertet haben. Ihr Dorint Team

8/10 – Goed

Ralph

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van patrice.16 op 13 okt 2021
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

6/10 – Redelijk

Gerry

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen genomen is het altijd goed bij dit hotel maar deze keer vielen ons enkele dingen op ..minder personeel, het zwembad was koud, zeer onaangenaam en ook de watertemperatuur van het bad op de kamer was lager dan gewoonlijk. Voor de rest blijft het een aangenaam hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van patrice.16 op 11 okt 2021
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you We would be delighted if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better. Best regards yours Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel, zag er goed verzorgd uit. Kamer was netjes. En ook het ontbijt is zeker een aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van patrice 16 op 24 aug 2021
Beste gast, dank u voor de tijd neemt om ons huis te beoordelen. Wij zijn zeer verheugd dat u zich comfortabel en tevreden voelt met onze diensten en onze service. We zijn blij om uw feedback door te geven aan ons hele team en kijken uit naar uw volgende bezoek. Warme groeten van de kathedraalstad Uw Dorint team Dorint op de beurs van Keulen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel is fine
I was there for 1 night, good hotel, good service, close by city centre, there was no parking available because it was too busy, you can park behind the hotel for 5EUR a day, with a walking distance of 30 sec
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van patrice 16 op 18 aug 2020
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie uns bewertet haben. Ihr Dorint Team

8/10 – Goed

Yoran, Nederland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable rooms, great breakfast & a nice spa. Parking is ridiculously expensive, €25,- a day in their own parking garage. Just park your car in the street behind the hotel, it's €5,- a day.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van patrice 16 op 18 aug 2020
Dear Client! We thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint An der Messe in Cologne. Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Dorint-Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van patrice 16 op 24 jul 2020
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great clean room. Hotel is close to the Laxness Arena. Dux restaurant on the ground floor of the hotel is really good. Only the concept that you have to have a paid membership to use the sauna-fitness-pool is still strange to me. I have to mention that this was mentioned before I booked the hotel.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sandra op 18 feb 2020
Dear Guest, thank you very much for visiting our house and for taking the time to review. Referring to the one-time sauna fee of € 6,- per room and stay, I would like to explain that this is a sauna tax. Since 1 July 2015, it is no longer possible to use the sauna in the hotel free of charge, included in the accommodation price. Sauna services cannot be included in a business package, as the use of the sauna can only be attributed to private life. We ask for your understanding. We look forward to welcoming you again soon. Greetings from the cathedral city Your Dorint Team Dorint At Messe Köln

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Eer we de kamer hadden dat duurde zeer lang dus na een lange reis niet gezellig
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sandra op 11 feb 2020
Dear client, we thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Yours Dorint-Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
De hygiëne laat te wensen over. Veel muizen, in de hotelbar alleen telden we al 5 verschillende. Op de kamers kan de hygiëne ook wat beter, zo lagen er lange zwarte haren, vol in het zicht op een glazen koffietafeltje! De airco's blaasden alleen maar warme lucht. De douche/bad werd na elke reiniging op kookstand gezet, goed opletten dus als je denkt even snel eronder te springen... Erger vonden we het dat er zeer slecht rekening werd gehouden met de lactose intolerantie van iemand uit het gezelschap. Dit is vtv besproken en bij elke bestelling weer. Bij roomservice bestelling waren ze een deel vergeten, dit kwam snel daarna, echter wel vol in de boter gebakken. Ook in het restaurant voor het ontbijt, speciaal een lactose vrij omeletje besteld, echter werd gewoon de premix gebruikt. Toen daarnaar gevraagd werd zei de kokkin dat het zonder lactose was, om vervolgens op de verpakking te kijken en te constateren dat er wel degelijk lactose in verwerkt was. Zonder onze eigen oplettendheid had dit eigenlijk betekend dat deze persoon de hele trip aan het toilet gekluisterd had gezeten. De bediening is over het algemeen vriendelijk, zeker in de bar en lobby. In het restaurant kun je geluk of pech hebben. Gaat daar namelijk van het ene uiterste van bediening die liever gasten negeert tot bediening die uitermate vriendelijk is en echt z'n best doet om er een leuke ervaring van te maken. Housekeeping echter, die werd gewoon kwaad en naar tegen ons, omdat we geen 'niet storen' bordje
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sandra op 20 jan 2020
Dear Client! First of all, thank you very much for your visit to our Hotel and your feedback as well as the time you have taken to describe your experiences in our house. We are very sorry that we were unable to meet your expectations and apologise very much. The fact that you are reporting the incident clearly shows us your dissatisfaction. It is only through the feedback of our guests that we are able to maintain or continuously improve our quality standards. Please rest assured that we take your comments very seriously. I can assure you that a commissioned chamber hunter comes to our house at regular intervals in order to act directly or prevent it in such cases. With regard to the lactose-free omelet, I apologise very much. I spoke to our kitchen management and this assured me that this was not the impression our employees wanted to leave. Intensive work is being done to improve quality. Dear guest, we would be very happy if they would give us a 2nd chance so that we can show you that we can do better. Best regards yours Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan te bevelen hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van patrice 16 op 2 jan 2020
Dear client, we thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Yours Dorint-Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede verbinding naar de stad. Tramhalte voor de deur. Erg duur parkeren bij hotel. Maar in de straat ernaast parkeerden wij voor 4 euro per dag. Ontbijt was super. Zwembad was helaas erg koud. Kamer was prima. Maar je moest wel het raam dichthouden, anders hoorde je erg veel verkeerslawaai. Gelukkig zat er een goede luchtbehaneling in de ksmer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van patrice16 op 2 jan 2020
Dear Guest Thanks for your review Your team from the Dorint Hotel an der Messe

8/10 – Goed

Wil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel
Super hotel, zeer nette kamer en een geweldig ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sandra op 19 dec 2019
Dear client, we thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Yours Dorint-Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging ten opzichte centrum. Er was in de kamer een hanger om aan de deur te hangen indien je wou toedragen tot het milieu. Fantastisch initiatief maar de belofte dat je een gratis drank kreeg werd niet nagekomen. Spijtig dus
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sandra op 19 dec 2019
Dear client, we thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Yours Dorint-Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sandra op 19 dec 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, good food and service. Perfect for business.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van sandra op 25 nov 2019
Dear Client! We thank you for your positive review and we are very happy you enjoyed your stay at the Dorint An der Messe in Cologne. Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Dorint-Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sandra op 21 nov 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van patrice 16 op 17 okt 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre guteBewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Slecht bed. Niet 100% proper. Ook niet onvoldoende, maar geen topper.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sandra op 2 okt 2019
Beste gast, dank u voor uw gedetailleerde beoordeling. Wij zijn ook zeer dankbaar voor uw constructieve kritiek, want het is alleen met de hulp van onze gasten dat we in staat zijn om mogelijke technische of organisatorische tekortkomingen aan te pakken. En menselijke fouten in ons bedrijf te werken en te verbeteren. Wees gerust dat de ervaring die je moest hebben is op geen enkele manier tot de standaard van ons huis. Wij hebben de nodige maatregelen genomen. We hopen dat we u zullen verwelkomen terug naar ons huis tijdens uw volgende verblijf in Keulen, Om u te overtuigen van onze prestaties. Warme groeten van de kathedraalstad Uw Dorint team Dorint op de beurs van Keulen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sandra op 19 sep 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Sollte mal etwas nicht zu Ihrer Zufriedenheit sein, lassen Sie es uns bitte wissen. Nur durch das Feedback unserer Gäste sind wir in der Lage unsere Qualität stetig zu halten und zu verbessern. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed was voor mij iets te hard, maar verder alles goed
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sandra op 9 sep 2019
Dear Client! We thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint An der Messe in Cologne. Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Dorint-Team Köln

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn hotel met prettig personeel en een goed ontbijt.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sandra op 19 aug 2019
Dear client, we thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Yours Dorint-Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sandra op 14 aug 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Dorint Hotel Köln Messe

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met heerlijke spa en goede ligging. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sandra op 3 jun 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre fünf Sterne Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ontvangst en prima service, parkeren was geen probleem em eerder inchecken ging prima.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sandra op 31 mei 2019
Beste gast, dank u voor de tijd neemt om ons huis te beoordelen. Wij zijn zeer verheugd dat u zich comfortabel en tevreden voelt met onze diensten en onze service. We zijn blij om uw feedback door te geven aan ons hele team en kijken uit naar uw volgende bezoek. Warme groeten van de kathedraalstad Uw Dorint team Dorint op de beurs van Keulen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sandra op 22 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Leider können wir Ihrer Bewertung nicht entnehmen, warum Sie nicht 100 % zufrieden mit Ihrem Aufenthalt waren. Gerne stehen wir Ihnen jederzeit für ein persönliches Gespräch zur Verfügung, damit wir wertvolle Tipps erhalten, wie wir es besser machen können. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint-Team Dorint An der Messe Köln

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sandra op 3 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint-Team Dorint An der Messe Köln

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel! Heerlijke welness. Tram voor de deur...je bent zo in het centrum...je auto zou ik parkeren bij de zoo. ..scheelt heel veel geld
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keiharde matrassen
Verzorgd hotel, vriendelijk personeel, hele mooie fitness en Wellness. Kamer was heel netjes, maar wel echt enorm jammer van de keiharde matrassen. Ik slaap op mijn zij, dus moest de hele nacht draaien omdat het echt oncomfortabel ligt.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Sandra op 23 dec 2018
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint An der Messe in Cologne. Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Dorint-Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Sandra op 25 dec 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre tolle Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sandra op 22 dec 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre fünf Sterne Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

2/10 – Ontzettend slecht

dominique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
echt niet tevreden
Toe gekomen , 1 kamer was aan iemand anders gegeven dus wachten en op zoek gaan naar andere kamer na een 20 tal minuten kamer gekregen , deze super ingericht was voor gehandicapten . ontbijt zeer goed en uitgebreid , bij afgeven van de sleutelkaart mooie verassing , moesten nog de taksen en het ontbijt bij betalen .Door het probleem met de kamer hadden ze ons gevraagd om de papieren deze we bij hadden , toe we erachter vroegen om te kijken wat we geboekt hadden waren ze de papieren kwijt dus 4 x 26 euro voor het ontbijt moeten bij betalen maar wel 10 % korting gekregen .
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sandra op 20 dec 2018
Dear client, thank you for your review. We promise to take more attention for service requesting guests. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Yours Dorint-Team Dorint An der Messe Köln

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sandra op 6 dec 2018
Lieber Gast, vielen Dank für diese gute Bewertung! Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen. Herzlichst Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Heel mooi en verzorgd hotel. Het ontbijt is er altijd super uitgebreid. Aan de balie om uit te checken hadden we de pech dat een onvriendelijke jongeman ons hielp. Dit was geen fijn vertrek. Jammer. maar dit hotel is anders wel top !
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Sandra op 4 dec 2018
Dear Client! We thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Dorint-Team

10/10 – Uitstekend

Ernst

Top hotel met vriendelijk personeel. Mooie schone kamer, met alle comfort. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Alleen het zwemwater vond ik te koud....HaHa.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sandra op 20 nov 2018
Dear Cleinet, we thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards Dorint-Team

10/10 – Uitstekend

Fio, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super goed gelegen, net buiten het centrum en op 10min lopen van lanxass arena. Super sjiek en comfortable. Netjes geholpen, personeel deed zelfs hun best nederlands te praten, zo aardig.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sandra op 10 dec 2018
Dear Client! We thank you for your positive review. We are looking forward to meet you again in Cologne and welcome you in our hotel! With best regards yours Dorint-Team

10/10 – Uitstekend

valerie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze
Perfect ligging, beveiligde parking net voor de deur, ideaal als uitvalsbasis voor een citytrip of koln messe bezoek. zeer vriendelijk team, in het bijzonder de keuken en het buffet zijn van mooie kwaliteit. een aanrader
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

diana, kerkrade

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Lokatie voor een dagje shoppen en een concert on de Lanxes Arena
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Sandra op 15 okt 2018
Dear client, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards, yours Dorint-Team, Dorint An der Messe Köln