Campanile restaurant BASILDON - East of London
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Basildon
Fotogalerie voor Campanile restaurant BASILDON - East of London





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A127 Southend Arterial Road, Pipps Hill, Basildon, England, SS14 3AE
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The New Chichester Hotel
The New Chichester Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
6.8 van 10, 106 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: GBP 50 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 10.25 voor volwassenen en GBP 5.13 voor kinderen
- Borgsom voor huisdieren: GBP 50 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: GBP 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Campanile restaurant BASILDON East London
Campanile restaurant London
Campanile restaurant London Hotel
Campanile restaurant London Hotel BASILDON East
Campanile restaurant BASILDON East London Hotel
Campanile restaurant BASILDON - East of London Hotel
Campanile restaurant BASILDON - East of London Basildon
Campanile restaurant BASILDON - East of London Hotel Basildon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Campanile restaurant BASILDON - East of London
Beoordelingen
6,4
6,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
13 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Paul
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ross
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Penny
15 sep 2025
Negatief: Personeel en service
Penny
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Sandra
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sandra
4 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tracy
Reisde met familie
11 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jed
Reisde met partner
8 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jed
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Rob
Reisde met familie
18 aug 2025
Negatief: Personeel en service
Rob
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmet
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmet
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Anthony
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Marcin
Zakenreiziger
28 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Marcin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nigel
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nigel
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Beverley
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beverley
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Remus
22 jul 2025
Positief: Netheid
Remus
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Matti
21 jul 2025
Positief: Personeel en service
Matti
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Steve
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Zakenreiziger
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Adrian
7 jul 2025
Adrian
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Simon
6 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
Zakenreiziger
3 jul 2025
Paul
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Adam
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid
Adam
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Robin
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Steve
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant staff
Steve
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ian
Zakenreiziger
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ian
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
George
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
George
3 nachten verbleven in mei 2025








