2 piscines extérieures, chaises longues

Avis sur Mövenpick Resort Aswan

5 out of 5
Mövenpick Resort Aswan
Elephantine Island, Aswan

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 226 avis sur 385." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 99 avis sur 385." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 385." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 15 avis sur 385." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 385." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Beatrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Nasser le 9 juin 2023
Dear Beatrice ,We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Movenpick Resort Aswan was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories. Looking forward to welcome you again very soon .Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the concierge were a gem! went above and beyond, from organizing a very last minute transfer to having delivered a left itemn at our next hotel. can only highly recommend as the place to stay in aswan. location is amazing too!
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Nasser le 16 nov. 2022
Dear Robert , Thank you for making our Movenpick Resort Aswan your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community of Expedia , this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards. Looking forward to welcome you again very soon .Best regardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

6/10 Satisfaisant

Antoine

Voyage en groupe
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Nasser le 11 déc. 2021
Note Cher Antoine , Encore merci pour votre visite et vos critiques constructives, notre objectif principal est de garantir que nos clients se sentent en tout confort et profitent pleinement de leur séjour, c'est pourquoi nous espérons avoir à nouveau l'opportunité de vous servir et de restaurer votre confiance envers Notre hotel lors d'une prochaine occasion. Merci bien Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

6/10 Satisfaisant

Antoine

Voyage en groupe
Hôtel vieillot. Rapport qualité prix mauvais
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Nasser le 11 déc. 2021
Notre Cher Antoine , En premier lieu nous vous remercions pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions sur votre séjour au sein de notre hotel , car c'est grace à des commentaires comme les votres que nous serons en mesure de maintenir et bien évidemment si nécessaire, d'améliorer la qualité de nos prestations. Merci bien Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Nasser le 31 mai 2021
Dear Our Valued Guest , Firstly we would like to thank you for the lovely review rating you shared following your recent visit to our Movenpick Resort Aswan and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcome you again soon. Best regards Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement exceptionnel. Personnel gentil et serviable
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Nasser le 27 déc. 2019
Dear our Valued Guest Firstly we would like to thank you for choosing our Movenpick resort Aswan for your holidays in Egypt and for the review you shared on Expedia, all of your kind words about your stay with us are great to hear . Looking forward to welcome you again very soon. Best regards Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Wael Allam le 14 janv. 2019
Dear our beloved guest, we would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. With best regards, Wael Allam General Manager

8/10 Bien

JEAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Wael Allam le 14 janv. 2019
Dear our beloved guest, we would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. With best regards, Wael Allam General Manager

8/10 Bien

patrice, switzerland

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Wael Allam le 14 janv. 2019
Dear our beloved guest, we would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. With best regards, Wael Allam General Manager

8/10 Bien

jean Philippe, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand calme sur l'île elephantine
Idéal pour se ressourcer après les journées de visite.
Séjour de 7 nuits en février 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2017

8/10 Bien

Laurent, Dijon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel établissement pour profiter du Nil
L'hôtel est situé sur l'Ile Eléphantine, juste en face d'Assouan. C'est à la fois la force et la faiblesse de l'établissement : force, parce que c'est un plaisir de pouvoir profiter pleinement du Nil, splendide à toute heure de la journée ; faiblesse parce que même si une navette assure la liaison en permanence on est pas à Assouan même et on peut avoir le sentiment d'être isolé du reste de la ville. D'un point de vue confort, l'établissement est exceptionnel : les chambres sont grandes et propres; elles proposent un balcon avec vue sur le Nil, le wifi fonctionne bien. Petit bémol sur l'isolation : il nous est arrivé d'être dérangés en pleine nuit par une conversation dans le couloir. Le petit-déjeuner est vraiment excellent avec un très large choix de sucré et salé. La piscine est également bien agréable même si elle n'est pas chauffée. En synthèse, un très bel hôtel qui conviendra davantage à ceux qui veulent se reposer au bord du Nil qu'à ceux qui veulent multiplier les escapades autour d'Assouan.
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel neuve sur une Île très beau site.
Rien as dire de négatif sur cette hôtel. Personne accueillant, service impeccable le tous nous avons eux un merveilleuse expérience et j'y retournerai demain et je la conseil au autres personne d'aller.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

6/10 Satisfaisant

polo, Canada

Les points forts : Personnel et service
The best in town though not the best
Aswan lacks new hotels. The new Movenpick building is much better than the former. Spacious, with large social areas and a great pool. However, maintenance is already lacking. Though new, rooms are showing some decay. Many of the plants on balconies are dead giving a sad touch. AC struggles in the hot months. Room temperature was 28C with the full AC on. Bathrooms are ill conceived and water splashes from the shower. A lot of details that do disappoint. Breakfast is good and there's a lot of selections. Staff is great as most areas of Egypt. Shuttle service to Aswan Corniche is speedy and constant. Old building is under renovation. Gardens are pretty but do need people to clean up the mess of plastic locals and tourists dispose. Aswan a former beauty has already imitated Cairo in having a serious garbage problem.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de General Manager le 12 oct. 2017
Dear our Guest, I would like to thank you for posting your valuable review about your recent stay at Moevenpick resort Aswan. We took note of your sent comment and it will be discussed with the operational team concern as our aim is “To always offer the highest standard of service in friendly & professional way” With best regards Wael Allam General Manager

10/10 Excellent

JackieTheReal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel but care with food
Good hotel, nice room, nice bathroom & bed. 9/10 clean (only some hair in bathroom) Staff excellent, maybe too much (many people came at my room to be sure I was fine..., too much) Bad point, food. I was sick after breakfast. Fruits were old et not fresh, same about bred & eggs.
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

ced, montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service 5*
Merci pour l'accueil et le service rapide ... La chambre etait correct mais sans plus !

10/10 Excellent

OLIVIER, PARIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Hôtel superbe situé sur l'île Éléphantine. L'accès à l'hôtel se fait par une navette fluviale gratuite (7/7 jours et 24h/24) en une dizaine de minutes. L'accueil a été très chaleureux,agréable et souriant. Le service a été au top. Le personnel, sympathique, s'est toujours montré attentionné. Le coin piscine est paradisiaque : grande, calme avec une magnifique vue sur le Nil. La chambre, spacieuse, jolie, offrait aussi une vue agréable. Le seul petit bémol concerne le restaurant situé en haut de la tour. En effet, le rapport qualité/prix n'est pas au rendez-vous. Toutefois, il est possible de juste y boire un verre. De la-haut, le restaurant offre une superbe vue sur le Nil et Assouan. Nous garderons un excellent souvenir de notre passage dans cet hôtel.

10/10 Excellent

Strabon75, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Chambre confortable avec vue sur le Nil, buffet généreux, belle piscine . Le personnel est agréable, serviable sans être obséquieux. Seul point négatif : la connexion internet payante, service désormais proposé gratuitement dans toutes les chaînes hôtelières. Special thanks to Ahmed Nouss, captain of the Nubian Adventure for his knowledge of the Nile river and the Nubian culture

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

10/10 Excellent

Jean Louis, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
idéal pour séjour même prolongé en couple
hotel bien situé dans l'ile Elephantine avec un système de navette régulière qui facilite l'accès à Assouan et aux divers sites. Personnel très agréable et prêt à répondre aux questions diverses qui peuvent se poser à des vacanciers individuels. Le site est remarquable,sauf évidemment la tour qui dénature le paysage,mais permet des vues exceptionnelles sur le Nil,les felouques et l'environnement. Piscine agréable avec un snack permettant de passer de longues heures de repos entre des visites. Au total ensemble bien conçu et géré,permettant un très agréable séjour.

10/10 Excellent

Xavier, Genève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une des meilleurs vues de Assouan
Un hôtel très bien situé. Du personnel compétent. Un défaut : la tour centrale qui abime le paysage... mais qui offre un 360 deg. impressionnant sur Assouan.

10/10 Excellent

Cristian, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon 5 étoiles
Hotel de bon standing, confortable, calme. Tres vilain exterieurement et mal pensé (chambres eparpilées sur une superficie incroyable, parfois difficile a trouver, piscine très belle mais pour trouver l'accès il faut chercher, tout comme la belle salle du petit déjeuner, très complet par ailleurs). Beaux jardins. Navette gratuite pour traverser le Nil (sauf bachich, biensur.....)

8/10 Bien

Stéphane, Sierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sur l'île Elephantine
L'hôtel sur trouve sur l'île Elephantine, une situation idéale! Il est malheureusement très moche, avec une salle panoramique en forme de tour de contrôle d'aéroport. Le seul moyen de ne pas être affligé de cette architecture de type soviétique, c'est... d'y séjourner, ainsi on ne s'en rend pas compte dans le paysage alentour. L'hôtel est impeccable, le personnel très serviable. Petit bémol : dommage que l'accès au petit village nubien au milieu de l'île soit fermé par des murs d'enceinte, un accès direct serait bien utile, car ce village est très typique.

8/10 Bien

Maïténa, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Movenpick Aswan -Sur Ile Elephantine
Trés bon hôtel, nourriture de qualité et service vraiment très gentil et attentionné.

10/10 Excellent

david, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres confortable
hotel tres bien placé à aswan moderne prestations de grande qualité vue magnifique le soir depuis la tour movenpick sur le nil je suis pret à y retourner sans problèmes nourriture un peu décevante

10/10 Excellent

Masatoshi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Athri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent place to stay.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place!
Service relations helped us when we got a smoking room. Yuck! But they moved us and was well in the world. Great breakfast. Friendly staff!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nasser le 8 janv. 2024
Dear David , We first would like to thank you for choosing our hotel for your holidays in Aswan and for letting us know your concerns relating to your time in our hotel as it gives us an opportunity to look at areas which may have for improvement and for that we are grateful. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 Bien

Bryan F

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mostafa Alassal le 4 févr. 2024
Dear Mr. Bryan, We are sincerely grateful for the time you spent to share your rating regarding your recent stay in our Movenpick Aswan hotel, your evaluation will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.looking forward to welcoming you soon in the near future.Kind Regards

6/10 Satisfaisant

Xiaonan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Facility and breakfast is 5 out of 5. Dinner is not good, I went for half board. I struggled to find nice food to eat. Overall the score reflected heavily towards the dinner side. Staff ask if everything is ok, but don't really mind the answers you gave or take a plate full of food away (as the food was not nice and not touched). Somewhat disappointed, but there is McDonald near by if you want to stay with them. Facility is ace.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nasser le 8 janv. 2024
Dear Xiaonan ,Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests. Please accept our sincere apologies for any inconsistency you may have experienced during your stay , and it is our hope that you will give us the opportunity to better welcome you in the future.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Ahmad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nasser le 28 déc. 2023
Dear Ahmad ,First and foremost we would like to thank you for choosing our Movenpick resort for your visit to Aswan and for recommending us to the travel community of Expedia, this is undoubtedly the best reward for us all. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Abdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Fion

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nasser le 23 déc. 2023
Dear Fion , Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

yitang

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nasser le 17 déc. 2023
Dear Yitang , Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcoming you again at our resort.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Rabyah

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is not only situated in a unique and prime location on Elephantine Island, but the resort itself with its amenities, vast array of breakfast items, delicious Egyptian food, Upon checkin they serve a signature made Doom drink from trees gown on-site on the hotel sxdarm DC
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nasser le 28 nov. 2023
Dear Rabyah , Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Dennis Jesper

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location in Aswan. Super 360 views of the Nile and really good ffriendly staff. Thoroughly enjoyed it.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nasser le 28 nov. 2023
Dear Dennis Jesper ,We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Movenpick Resort Aswan was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 Bien

katherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nasser le 14 nov. 2023
Dear Katherine ,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

AJAY

Voyage en famille
Manager mohhmad helped us with everything. Arranged everything for us.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mostafa Alassal le 13 oct. 2023
Dear our valuable guest, Thank you for the positive feedback and looking forward to welcoming you always at Movenpick Aswan. Kind Regards Mostafa

10/10 Excellent

Angel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelentes vistas de la isla .
Buena ubicación ,exelentes vistas de la isla , buen servicio , fácil transporte .
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de mostafa le 3 oct. 2023
Muchas gracias por los comentarios tan positivos y esperamos darle la bienvenida una vez más.

6/10 Satisfaisant

Eduardo

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nasser le 14 sept. 2023
Dear Eduardo ,We would like to thank you for your preference in selecting our hotel for your holidays in Aswan, as well as for taking the time to share the rating of your recent experience among us. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Sincerely,Abdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Elfrazdag

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nasser le 6 sept. 2023
Dear Elfrazdag ,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

YU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nasser le 19 août 2023
Dear Yu ,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 Bien

Amar

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nasser le 19 août 2023
Dear Amar ,First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 Bien

Susan, Ledyard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
We stayed here for one night before starting our cruise. The room was clean, but the interior is dated. Looks like somethng straight out of 1985. It was quiet, and the wifi worked well which is a stuggle in Egypt. The breakfast was also outstanding.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nasser le 20 juil. 2023
Dear Susan ,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Mohammad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mostafa Alassal le 19 mai 2023
Dear Mr. Mohammad, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Movenpick Resort Aswan hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Kind Regards

4/10 Médiocre

Albert

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It has an excellent location, but sadly, it is run down and in need of serious updating. The hotel has no limo service and is left to guests to arrange transport from the Aswan river bank dock.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Nasser le 29 avr. 2023
Dear Albert , Thank you for sharing your experience , Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that hotel will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your trust in our company in the near future.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

6/10 Satisfaisant

Abdelgadir

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Nasser le 29 avr. 2023
Dear Abdelgadir ,We would like to thank you for your preference in selecting our hotel for your holidays in Aswan, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us. We Certainly look forward to welcoming you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Hania

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was right at the Nile ..view is excellent from every access ..access to land is easy
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mostafa Alassal le 27 avr. 2023
Highly appreciate your rating and always looking forward to welcoming you at Movenpick Resort Aswan

10/10 Excellent

Olayinka

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel location, helpful staff and great room service.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mostafa Alassal le 24 avr. 2023
Dear our valuable guest Olayinka,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Movenpick Aswanhotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Kind Regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Old hotel design and rooms
The hotel and the rooms are too old, in particular, the design style and the furnitures. We can see that the staff has been trying to maintain the best condition and keep the furniture clean but the furniture and decoration are really quite old. When the rooms are not cheap, I do not expect the rooms are that old. The hotel is located in the island which requires us to take the boat provided by the hotel from the city to the island. The boat operates 24 hours 7 days so it would not be any problem for this. Apart from that, our stay in Movenpick was still good and peaceful. The breakfast was normal; the room service is good; check-in and check-out are smooth; the transfer boat is good as well.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Mostafa Alassal le 22 avr. 2023
Dear our valuable guest , In Movenpick Resort Aswan we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Kind Regards FOM

10/10 Excellent

Catherine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely beautiful hotel. Fantastic people. So friendly and nice. Gorgeous grounds. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Nasser le 11 avr. 2023
Dear Catherine ,Thank you for making our Movenpick resort your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community of Expedia , this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards.Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience