WeBase Kamakura
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Strand van Yuigahama
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor WeBase Kamakura





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 225
21 aug - 22 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken laden

Executive Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese) laden

Kamer, niet-roken (Japanese)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (A) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (A)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (B) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (B)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Associa Shin-Yokohama
Shin-Yokohama
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.000 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yuigahama 4-10-7, Kamakura, Kanagawa, 248-0014
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Metropolitan Kamakura
Hotel Metropolitan Kamakura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 781 beoordelingen
De prijs is € 165
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
WeBase Kamakura Hostel
WeBase Hostel
WeBase Kamakura
WeBase
WeBase Kamakura Hotel
WeBase Kamakura Hostel
WeBase Kamakura Kamakura
WeBase Kamakura Hotel Kamakura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over WeBase Kamakura
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Anne, Rotterdam
31 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hostel voor een goede prijs
Anne
10/10 – Uitstekend
ASAKO
Reisde met een groep
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ASAKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shannon
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shannon
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Josephti, Playa Vista
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephti
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kaj
30 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Kaj
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIDEHITO
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEHITO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Faron
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faron
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jenifer
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenifer
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lin
14 mei 2025
Lin
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ruma
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Ruma
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HITOMI
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HITOMI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Audrey
13 apr 2025
Audrey
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
takayuki
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takayuki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Chelsea
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chelsea
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Carey
21 mrt 2025
Carey
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Fred
Reisde met partner
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jung Keun
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jung Keun
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MICHIKO
28 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHIKO
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
jun
Reisde met familie
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
jun
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
12 dec 2024
Steve
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
えみ
Reisde met een groep
11 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
えみ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
?
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MASAE
14 okt 2024
MASAE
1 nacht verbleven in oktober 2024