Far East Village Hotel Yokohama

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Landmark Tower

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 50
1 dec - 2 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
24 van 24 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Minato Mirai 21 View)

8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer, niet-roken

8,4 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer, niet-roken (Minato Mirai 21 View)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Plus)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Plus)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken

9,2 van 10
Fantastisch
(44 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Plus, Minato Mirai 21 View)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer, niet-roken (Plus, Minato Mirai 21 View)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Plus)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Uitzicht op de golfbaan
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 2 twijfelaars

Deluxe Plus Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room Minato Mirai 21 View

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior Plus Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room Minato Mirai 21 View

  • Max. aantal: 2

Superior Plus Room Minato Mirai 21 View

  • Max. aantal: 2

Superior Plus Twin Minato Mirai 21 View

  • Max. aantal: 2

Run Of House

  • Max. aantal: 2

Superior Plus Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-chome-90-1 Onoecho Naka-ku Yokohama, Kanagawa, Yokohama, Kanagawa Prefecture, 231-0015

In de buurt

  • Landmark Tower - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Yokohama-stadion - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Red Brick Warehouse - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Pacifico Yokohama - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Anpanman Museum - 4 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Kannai - 4 min. wandelen
  • Station Bashamichi - 6 min. wandelen
  • Tokio (HND-Haneda) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪肉汁餃子のダンダダン - ‬3 min. wandelen
  • ‪魚と酒 はなたれ 野毛本店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪馬車道うどん 頑陣本店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Yokohama Beer Stand - ‬2 min. wandelen
  • ‪BAMBOO 4 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Far East Village Hotel Yokohama

Hotel vlak bij Landmark Tower
Far East Village Hotel Yokohama bevindt zich dicht bij Yokohama-stadion en Red Brick Warehouse en biedt dagelijks een gratis receptie, een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), bagageopslagruimte en een automaat
  • Een kluis bij de receptie, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een 24-uurs receptie
  • Een lift
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 277 kamers bieden leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.600 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1600 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Far Village Yokohama Yokohama
Far East Village Hotel Yokohama Hotel
Far East Village Hotel Yokohama Yokohama
Far East Village Hotel Yokohama Hotel Yokohama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Far East Village Hotel Yokohama?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Far East Village Hotel Yokohama?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij Far East Village Hotel Yokohama van één nacht voor twee volwassenen op 1 dec. 2025 min. € 49,76, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij Far East Village Hotel Yokohama zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Far East Village Hotel Yokohama inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Far East Village Hotel Yokohama uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Far East Village Hotel Yokohama?

Dit hotel ligt in Minatomirai, op 15 minuten wandelen van Landmark Tower en Yokohama-stadion. Ook Yamashita-park en Red Brick Warehouse liggen op 2 km afstand. Station Kannai ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Bashamichi is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Far East Village Hotel Yokohama

8,4

Zeer goed

9,0

Netheid

8,6

Voorzieningen

8,6

Personeel en service

8,6

Milieuvriendelijkheid

8,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 336 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 241 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 717 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
野毛も近いし以外に好立地、ホテルもいい
2 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

TAKASHI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
結論から申します。このホテルには二度と宿泊しません。理由は、少しでも配慮いただけるよう、非常に早い段階で予約したが、目線の高さに電車が通る最悪の部屋位置。部屋自体が振動するレベル。残務整理があるため、上階からの振動が少ない階層を切望したが、最下層の3階。残務整理どころではなく、就寝にも影響。 全ての要望を満たすことは困難であることは理解できるが、嫌味のように全ての要望を真逆に対応されたことに、この上無い不快感を抱いた。また、部屋割りを拝見した限り、上層階は欧米人、中層階は訪日アジア人、下層階は日本人のようであり、区別をされたことにも不快感が増大。この度の宿泊状況を踏まえ、当該ホテルへの宿泊は避けるよう、同僚ほか、知り得る他者に周知したい。 In conclusion, I will never stay at this hotel again. The reason is that I booked very early, hoping for some consideration, but my room location was terrible, with trains passing at eye level. The room itself vibrated to a degree. I had some backlogged business to attend to, so I craved a floor with minimal vibrations from the floors above, but I ended up on the lowest floor, the third floor. It not only affected my ability to attend to backlogged business, but also my ability to sleep. I understand that it's difficult to fulfill all requests, but I was extremely annoyed by the fact that all of my requests were handled in the exact opposite way, as if in an insult. Furthermore, from looking at the room assignments, it appears that the upper floors are for Westerners, the middle floors are for Asians visiting Japan, and the lower floors are for Japanese people. This discrimination only made me more annoyed. In light of this recent experience, I would like to inform my colleagues and others who may know to avoid staying at this hotel.
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

クミコ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
フロントの態度がいまいち
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Teruml

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
机のところに小さくてもいいので、スタンド式鏡を置いてもらえると良かったかなと思う。 タオル等は沢山用意してもらって大満足でした 部屋に珈琲スティック欲しかったです。
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

claudette

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was super convenient to the Sakuragicho and Hinodecho stations. It was clean and had nice complimentary tea and coffee in the lobby. It is a great place if you are visiting Yokohmama for a few days. Just an FYI, you can hear the train from your room.
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

YUJI

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
夜中に4階の火災報知器が作動し、11階から非常階段使い避難した。消防車も出動しており、約1時間弱雨の外で待機することに。客室など全く問題なかったので非常に残念。 翌朝、誤作動したとの報告書がドア下にあったが、はたして本当なのかはわからずチェックアウト。 避難当時、特段説明もなかったスタッフには残念でならない。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

HIROMI

Positief: Netheid
化粧落としや洗顔フォームがあると良かったです。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Laine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean, staff were very helpful, and even upgraded our room when we told them that we ended up paying twice due to our booking error dates. We would highly recommend this hotel to friends and family.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the hotel except for the bathroom. Very high step to enter bathroom then an extremely high and deep bathtub with NO safety rails. Tub so deep 3 of 4 people in the booking could not shower the one night we stayed. We had requested walk in showers in both rooms at time of booking. Also hotel did not have a bar only a coffee lounge which was very good.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Natsuko

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
バスルームが下水の匂いで充満しており、とても臭かった。気持ちわるくなった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel room and staff was excellent. But if your room is facing train track you might not be able to sleep well even though hotel provide complimentary ear plug. Expedia website also did not update on the train track noise when I confirm my booking. Overall staff service was excellent. Buffet breakfast variety was good except 2 issue, baked fish slice have lot of bones and singapore laksa taste non authentic. Better to get singapore ready make laksa sauce pack to create actual taste of singapore laksa.
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Jerry

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Raise the serving quality of the reception
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Yuta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
予定より早く到着してしまったが、チェックインの対応を迅速にして頂き、助かりました
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mutsumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
きれいで気持ちよかったです。 また泊まりたいと感じました。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mutsumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
午後わりと早めの到着でしたが、「お部屋の準備ができています」とチェックインさせていただきました。 お部屋は清潔で広々としていて、申し分ないものでした。真下の線路があり、電車の音がかなり大きく聞こえ、これだけが難点でした。
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Yuki

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの外国人の方も常に笑顔で声をかけてくれ 感じがとても良かってです。夜のご飯も近くに 飲食店が多く 楽しめました。またホテル内のラウンジも 時間制限はありますが おつまみ、飲み物種類も多く ゆっくりとお部屋で過ごせました。タオル、ベットカバーのちょっとしたシミなどありましたが気になるほどではありませんでした  
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Gordon

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Serge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service très professionnel et très accommodant Très bel emplacement et bien situé Recommence
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great stay. The room was clean and surprisingly spacious for Japan, maybe the advantage of being in Yokohama rather than Tokyo. I did not try the breakfast, but as a simple and comfortable place to crash for the night it was perfect. The area felt fairly quiet the evening I was there, though I may not have explored enough to find more nightlife. Overall a very good experience and great value.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Yoshihisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で過ごしやすいホテルです。また使いたいです。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Serge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quelle belle expérience à cet hôtel Très bien situé avec personnel très professionnel Nous avons héberger plus de six jours et nous avons adoré notre expérience Je recommence
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Jeritzan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean though compact. The staff was helpful and extremely friendly and hospitable.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

MASAHIRO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回二回目の宿泊でした。 前回とは異なり道路側のお部屋で静かで大変心地よく過ごさせていただきました。 また次回もよろしくお願いいたします。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

MIYUKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Mika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
接客していただいたスタッフさんがめっちゃ丁寧で優しい方でした。 コンビニが少し遠く感じました。 朝食ビュッフェ、もう少し品数ほしいかった。デザートもあれば最高ですね。
1 nacht verbleven in oktober 2025