Central Hotel Jingmin
Luxe hotel met 3 restaurants en een shuttleservice van/naar de luchthaven
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premier tweepersoonskamer laden

Premier tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premier suite, 2 slaapkamers (Chinese Domestic Guests Only) laden

Premier suite, 2 slaapkamers (Chinese Domestic Guests Only)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Hd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
2 badkamers
Alle foto's voor Premier suite (Chinese Domestic Guests Only) laden

Premier suite (Chinese Domestic Guests Only)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Hd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

158 Yuhou Nanli, Xiamen, Fujian, 361012
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Marco Polo Xiamen
Marco Polo Xiamen
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 425 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 147 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Central Hotel Jingmin
Central Hotel Jingmin Xiamen
Central Jingmin
Central Jingmin Xiamen
Jingmin Central Hotel
Central Hotel Jingmin Hotel
Central Hotel Jingmin Xiamen
Central Hotel Jingmin Hotel Xiamen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Central Hotel Jingmin
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
7 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jaime
Reisde met familie
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
zhu
Reisde met familie
4 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zhu
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Lan
Zakenreiziger
28 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務到位
Lan
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
とらじろう, 東京
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とらじろう
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
jackie, 台北
Zakenreiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jackie
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Wenna
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
令人难忘的住宿
Wenna
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Pat, Taiwan
Reisde met partner
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pat
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
大輔
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
厦門のホテルはここしか泊まりません
大輔
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Robert
Zakenreiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Matthew
20 jul 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適で清潔ななホテルです
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Ting-Lung
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得住一晚的飯店
Ting-Lung
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Jingnan
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jingnan
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Chun Gil
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한 숙소 , 깨끗한 과일들!
Chun Gil
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Chi Shing, 香港
12 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi Shing
2 nachten verbleven in maart 2019