Greenpark Hotel
Hotel met 3 restaurants en fitnessfaciliteiten in Visakhapatnam
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Greenpark Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Business kamer laden

Business kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Waltair Main Road, Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530002
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Welcomhotel by ITC Hotels, Devee Grand Bay, Visakhapatnam
Welcomhotel by ITC Hotels, Devee Grand Bay, Visakhapatnam
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 104 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 450 voor volwassenen en INR 450 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1800 per voertuig (voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: INR 672.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Green Park Hotel Visakhapatnam
Green Park Visakhapatnam
Green Park Hotel
Greenpark Hotel Hotel
Greenpark Hotel Visakhapatnam
Greenpark Hotel Hotel Visakhapatnam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Greenpark Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good to stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Sarvagnya
18 jan 2025
Sarvagnya
9 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Anita
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Uma
15 dec 2024
Positief: Personeel en service
Uma
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Surendra
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Surendra
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Mr Charles
9 feb 2024
Negatief: Voorzieningen
Mr Charles
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Behram
Reisde met familie
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Behram
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
MARUTI DURGA
Reisde met familie
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARUTI DURGA
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Veerabhadra Rao
Reisde met een groep
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veerabhadra Rao
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
RAJIB
5 feb 2023
RAJIB
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Vijay
Reisde met familie
27 aug 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijay
3 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
shiva
12 apr 2022
shiva
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Craig
Zakenreiziger
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Wonderfully Satisfied Customer
Craig
3 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Chaitanya k
Reisde met familie
27 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaitanya k
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
LLOYDS
Zakenreiziger
1 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good convinent location
LLOYDS
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
samyukta
Reisde met familie
15 feb 2020
Negatief: Comfort kamer
Lost an expensive saree n 3rd guest ignored
samyukta
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Soumendra
Reisde met familie
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soumendra
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Amol, Mumbai
27 aug 2018
Good hotel
Amol
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Suresh
20 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suresh
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hospitality
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
At the heart of the city
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018