Hotel Caprera
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten stappen van Piazzalle Roma
Fotogalerie voor Hotel Caprera





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, terras, uitzicht op de stad laden

Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, terras, uitzicht op de stad
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Digitale zenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Digitale zenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

A La Locanda di Orsaria
Cannaregio
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Bar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 147
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lista di Spagna Cannaregio 219, Venice, VE, 30121
Over deze accommodatie
Hotel Caprera
Gelijkaardige accommodaties

Casa Sant'Andrea
Casa Sant'Andrea
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 617 beoordelingen
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
- Toeslag voor babybed: EUR 20 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 25 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 mei tot 15 oktober.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Caprera Hotel
Caprera Venice
Hotel Caprera
Hotel Caprera Venice
Caprera Hotel Venice
Hotel Caprera Hotel
Hotel Caprera Venice
Hotel Caprera Hotel Venice
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Caprera
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Fred
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen hotel, toch maar 30m van de drukte
Fred
4 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Winnie
Reisde met familie
25 nov 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Winnie
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KOTA
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOTA
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Gavin, Madison
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gavin
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
GIUSY
Reisde met familie en kleine kinderen
15 nov 2025
Positief: Netheid
GIUSY
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sandley
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandley
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
24 okt 2025
Positief: Voorzieningen

Daniel
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marvin
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met een groep
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hiroko
Reisde met een groep
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Isabelle
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Danni
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Danni
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Allison
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Allison
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Jeremy
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TIMOTHY
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TIMOTHY
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Inga-lena
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Inga-lena
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nikolay
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikolay
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Julio Cesar
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio Cesar
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Freja
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freja
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super recomendable.
Mario
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
2 nachten verbleven in augustus 2025

















