Hotel Al Soffiador

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op wandelafstand van Chiesa di San Pietro Martire

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Al Soffiador

Accommodatievoorziening
Accommodatievoorziening
Ingang binnen
Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, en-suite badkamer | Donsdekens, een bureau, gratis wifi
Buffet

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Klassieke driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, en-suite badkamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior driepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, privébadkamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Eenvoudige tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Viale Bressagio, 10, Murano, Venice, VE, 30141

In de buurt

  • Fabriek en showroom van Original Murano Glass - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Tronchetto (halte waterbus) - 55 min. rijden - 5.2 km
  • Grand Canal - 55 min. rijden - 5.5 km
  • Piazzalle Roma - 56 min. rijden - 5.9 km
  • Haven van Venetië - 56 min. rijden - 5.9 km

Restaurants

  • Algiubagiò
  • Trattoria Pizzeria da Alvise
  • 6342 a le Tole
  • Cafe Puppa
  • Ristorante La Colonna

Over deze accommodatie

Hotel Al Soffiador

Hotel vlak bij San Marcoplein
Hotel Al Soffiador bevindt zich dicht bij Chiesa di San Pietro Martire en biedt een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een bar. Gratis wifi in de kamer en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een kluis bij de receptie
  • Bagageopslagruimte, conciërgeservice en hulp bij uitstappen/tickets
  • Meertalig personeel en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Al Soffiador hebben volop comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verwarming en plafondventilators
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Plafondventilator
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 17.00 uur
Toeslag voor late check-in wanneer je incheckt tussen 17.30 uur en middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en een toegangscode te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 17.00 uur te arriveren. 
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5-10 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.ve.it/en/ om de betreffende datums te bekijken en een vrijstelling aan te vragen.
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren toegelaten
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 1.60 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.80 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in wanneer je incheckt tussen 17.30 uur en middernacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1PWN5TOB9
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Al Soffiador
Al Soffiador Venice
Hotel Al Soffiador
Hotel Al Soffiador Venice
Hotel Al Soffiador Hotel
Hotel Al Soffiador Venice
Hotel Al Soffiador Hotel Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Al Soffiador?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel berekent Hotel Al Soffiador voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Al Soffiador inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 17.00 uur. Tegen betaling van een toeslag kun je tussen 17.30 uur en middernacht laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Al Soffiador uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Al Soffiador?

Dit hotel ligt in de historische wijk, op 0,3 km van Chiesa di San Pietro Martire en op 4,7 km van San Marcoplein.

Beoordelingen over Hotel Al Soffiador

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 223 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 223 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 223 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 223 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 223 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Steven, Sint-Niklaas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Heel aangenaam hotel op een super locatie

Aangenaam sfeerrijk familiehotel in het prachtige Murano. Op één minuutje stappen van de vaporetto halte Murano Faro is dit een gedroomde uitvalsbasis om Venetië te verkennen. Onze kamer was verzorgd met een luxe badkamer, personeel was vriendelijk, 's nachts heel rustig. Een absolute aanrader ! Wij verbleven er 7 nachten in juni 2018.
7 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Kirsten, Zoetermeer

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Leuk hotel, lekker groot bed en gezellige kamer.

Ik vond het een super verblijf! Vrij weinig op aan te merken, behalve dat het ontbijt heel karig was (3 dagen hetzelfde ontbijt).. Dit was erg jammer. Verder was het een heel erg leuk en romantisch klein hotelletje ;)

8/10 – Goed

Liliu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
So easy access and locations
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Darcy

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Meher Chaitanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Melanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worth our 2 night stay

A small quaint hotel that offered a clean room & Italian style breakfast. The location was convenient & the staff were friendly & helpful.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

NAGESH

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NA
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

federica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel carino a Murano

Hotel tranquillo in ottima posizione, di fianco al vaporetto La camera pulitissima e il letto molto comodo Purtroppo un po’ piccola, noi facevamo una notte e andava bene La colazione buona, ma niente di eccezionale
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Hongshik

Very close to ferry station and middle of town and reception was very kind. They also allowed me to check-in as early as 10 am because room was ready!
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Rhonna

2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Maria

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Hannaliza

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean room and staff is very kind. Free breakfast but we did not have time to have breakfast because we need to catch the boat early .
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
We arrived late, could not find the place. Kept getting hung up on after being told to check my email. I did not have access to email, and kept telling them that. Finally got someone to give us the code after buzzing the door over and over. Location is good, but thats about it. Bathroom was not in our room and would not lock. Kind of creepy.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Nicolas

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hôtel the employés are nice and the service is clean
7 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our flight was late so we arrived after the front desk was closed. They sent us a code to get in and our keys where waiting for us. The next morning breakfast was served in the lobby with warmes baked goods and fresh cafe. Friendly staff and helpful. Would like to stay longer.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Mary E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Paul robert

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
great location on Murano, very close the the Murano Faro Actv stop. Decent sized room but very dated. wardrobe was unuseable due to mouse droppings inside that had gone moldy. no staff in hotel in the evenings and the attached bar and restraunt close at 5. Breakfast very basic ham cheese and 2 bread rolls and 1 croissant per person. first morning croissant had a hair baked into it and member of staff who had served us accused my wife of planting the hair that was baked into the pastry. overall a basic hotel with sub par service in an excellent location
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Casandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Richard

2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Diane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

albert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One thing I would suggest is not to have any suitcases with you if you are on secon floor...Dark hallways narrow impossible with suitcase.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Der check in war eine reine Katastrophe. Am Tag der Ankunft hatte es stark geregnet und die Tür außen war verschlossen. Wir hatten geklingelt, mehrfach Nachrichten geschrieben und mehrfach versucht telefonisch Kontakt aufzunehmen. Erst nach etwa einer Stunde, als andere Gäste kamen und wir mit reingegangen waren, war der Gastgeber aufgetaucht und war verwundert, wer wir sind und wieso wir reingekommen sind. Sowas habe ich noch nie erlebt! Die anderen Mitarbeiter, die wir zu beim Frühstück getroffen haben, waren sehr herzlich und das komplette Gegenteil.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Constance

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid
The hotel itself was OK. Staff were friendly, the room was clean and breakfast was good. There are no communal areas in the hotel and only one chair in the bedroom which wasn’t really suitable for relaxing on. The bedrooms are OK but look better in the photos than in reality. I would stay in the hotel again if it had more seats in the bedroom and was in a different location. The hotel is on the island of Murano and everything closes at 5:00. there was only one, pricy restaurant to eat in. Everything else was closed and it’s like a ghost town. Not even a bar for a drink. I would recommend staying on the main Venice island nearer to the popular areas for a better evening experience.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Agnès

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023