Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen
Hotel met een lokale shuttleservice en een 24-uurs receptie in Ureshino
Fotogalerie voor Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4765-1 Oaza-Shimojuku-Ko, Ureshino, Saga, 843-0301
Over deze accommodatie
Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL SAKURA URESHINO
HOTEL SAKURA URESHINO
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 207 beoordelingen
De prijs is € 97
19 jan - 20 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen Hotel
Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen Ureshino
Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen Hotel Ureshino
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield By Marriott Saga Ureshino Onsen
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 nov 2025
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Chiewhui, fremont
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiewhui
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Aidan
18 nov 2025
Aidan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
RYOSUKE
17 nov 2025
RYOSUKE
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuhiro
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuhiro
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Chisato, Fukuokasi Jyounanku
Reisde met een groep
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chisato
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
studio
31 okt 2025
studio
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
TAKESHI
8 okt 2025
TAKESHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TSZ FOON
Reisde met een groep, Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSZ FOON
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wayne
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wayne
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cai
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cai
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ieng Lin
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ieng Lin
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SUNHEE
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNHEE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
9 jun 2025
YUKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
seung hwa
9 jun 2025
seung hwa
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Taeko
Zakenreiziger
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taeko
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YOSHIAKI
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
YOSHIAKI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pui Ming
20 mei 2025
Pui Ming
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Haju
15 mei 2025
Haju
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomoko, los angeles
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kenji
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met partner
1 apr 2025
Christina
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Alex Chee Bun
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Alex Chee Bun
1 nacht verbleven in maart 2025








