Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Fotogalerie voor Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy Twin kamer, roken laden

Economy Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Premium eenpersoonskamer, niet-roken laden

Premium eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hotel Tokyo
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.429 beoordelingen
De prijs is € 282
10 dec - 11 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-17-8 Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Tokyo Shinjuku Kabukicho
Toyoko Inn Tokyo Shinjuku Kabukicho
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 68
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De schoonmaakservice is elke 4 dagen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Toyoko Inn Shinjuku-gyoemmae-eki 3-ban Tokyo
Toyoko Shinjuku-gyoemmae-eki 3-ban Tokyo
Toyoko Shinjuku-gyoemmae-eki 3-ban
Toyoko Shinjukugyoemmaeeki 3b
Toyoko Inn Shinjuku gyoemmae eki 3 ban
Toyoko Shinjuku-gyoemmae-eki 3-ban Deguchi Tokyo
Toyoko Shinjuku-gyoemmae-eki 3-ban Deguchi
Toyoko Shinjuku Gyoemmae Tokyo
Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station Hotel
Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station Tokyo
Toyoko Inn Shinjuku gyoemmae eki 3 ban Deguchi
Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Toyoko Inn Shinjuku Gyoemmae Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hidemi
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidemi
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
??
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
??
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
katsuyuki
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
katsuyuki
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Momoyo
31 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Momoyo
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Francisco
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Toshihito
Zakenreiziger
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihito
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
stephan
22 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
stephan
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Keigo
21 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keigo
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Masao
Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Masao
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Atsushi
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dusten
2 sep 2025
Dusten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Brian
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Brian
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JUNKO
17 aug 2025
JUNKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuichi
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Joel
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akemi
21 apr 2025
Akemi
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Jocelyn
Reisde met een groep
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jocelyn
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
10 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Makiko
26 mrt 2025
Makiko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Toshihide
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihide
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Takako
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takako
3 nachten verbleven in maart 2025

















