Kadoya Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Shibuya Crossing
Fotogalerie voor Kadoya Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 119
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Economy) laden

Twin kamer, niet-roken (Economy)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Comfort) laden

Twin kamer, niet-roken (Comfort)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Economy) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Economy)
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer, niet-roken (Universal Design) laden

Comfort eenpersoonskamer, niet-roken (Universal Design)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Kura Design) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Kura Design)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Universal Design) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Universal Design)
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (Universal Design, 4 single beds) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (Universal Design, 4 single beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (Universal Design, 2 king beds) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (Universal Design, 2 king beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Takanawa (Shinagawa Area)
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is โฌย 80
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-23-1 Nishi-Shinjuku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0023
Over deze accommodatie
Kadoya Hotel
Gelijkaardige accommodaties

WPร HOTEL SHINJUKU
WPร HOTEL SHINJUKU
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
9.2 van 10, Fantastisch, 1.289 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ร la carte ontbijt: ongeveer JPY 1800 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bijย de check-inย wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kadoya
Kadoya Hotel
Kadoya Hotel Tokyo
Kadoya Tokyo
Kadoya Hotel Shinjuku, Tokyo
Kadoya
Kadoya Hotel Shinjuku
Kadoya Hotel Hotel
Kadoya Hotel Tokyo
Kadoya Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kadoya Hotel
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
9,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 jun 2012
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 โ Goed
chiaki
19 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiaki
1 nacht verbleven in december 2025
6/10 โ Redelijk
Michelle
17 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Ivy
16 dec 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ivy
4 nachten verbleven in december 2025
4/10 โ Matig
YUKARI
13 dec 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKARI
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 โ Goed
Therese, Corona
10 dec 2025
Positief: Netheid
Therese
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Evelyn
Reisde met familie
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 โ Uitstekend
Anura
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anura
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
YASUNOBU
Zakenreiziger
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
YASUNOBU
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 โ Goed
Iris
21 nov 2025
Iris
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Danny
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Donna
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Vincent
22 okt 2025
Vincent
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Amelia
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelia
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Lindsey
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lindsey
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Cynthia
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cynthia
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Jei woo, Redwood City
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jei woo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Chialian
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chialian
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Timothy
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
ใใญ
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใญ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
T
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
ใฟใใ
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid
ใฟใใ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
ใจใใฟ
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใจใใฟ
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Grant
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grant
1 nacht verbleven in september 2025

















