Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Tokyo Dome
Fotogalerie voor Hotel Resol Stay Akihabara





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (A)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (B)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (C)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 142
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-17-10 Kandasudacho, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Over deze accommodatie
Hotel Resol Stay Akihabara
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Resol Akihabara
Hotel Resol Akihabara
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 832 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel
Hotel Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Resol Stay Akihabara
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
John
11 nov 2025
John
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
NANCY
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NANCY
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Laura
Reisde met een groep
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sabrina
Reisde met familie en kleine kinderen
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabrina
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ross
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jayden
1 nov 2025
Jayden
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Katie
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Katie
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
April, Pleasanton
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anna
Reisde met familie en kleine kinderen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yushi
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yushi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
14 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
Reisde met een groep
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carmelle
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmelle
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ZHI
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZHI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Susan, Glenbrook
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adela
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adela
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ひろき
22 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろき
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Francine
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dallas Ka Hoi
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dallas Ka Hoi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
5 nachten verbleven in september 2025

















