Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2
Hostel in Tokio, op 3 minuten stappen van Sensō-ji-tempel
Fotogalerie voor Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengd, niet-roken laden

Slaapzaal, gemengd, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengd, niet-roken (1 Cabin Bed) laden

Slaapzaal, gemengd, niet-roken (1 Cabin Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (With Private Toilet and Shower) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (With Private Toilet and Shower)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (With Private Toilet and Shower) laden

Familiekamer, niet-roken (With Private Toilet and Shower)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Standaard slaapzaal, gemengd, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 253 beoordelingen
De prijs is € 129
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hanakawado 1-7-10, Tokyo, Tokyo, 111-0033
Over deze accommodatie
Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 1
Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 1
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.4 van 10, Zeer goed, 87 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2 Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MENG CHENG
24 okt 2025
MENG CHENG
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HIROO
Zakenreiziger
22 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
HIROO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Naoto
20 sep 2025
Naoto
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Yuuma
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yuuma
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ainewile, San Francisco
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ainewile
7 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Eric
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Eric
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
USER
27 jul 2025
USER
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Eva
16 jul 2025
Eva
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
12 jul 2025
??
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Saudeep
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saudeep
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MIYU
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYU
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
KATO
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
NORIHIDE
6 mrt 2025
NORIHIDE
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Junior
4 mrt 2025
Junior
13 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kyle
22 dec 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yi Long
13 dec 2024
Yi Long
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nina
11 dec 2024
Nina
2 nachten verbleven in november 2024

















