Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing





Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing biedt onder andere gratis vervoer vanaf de luchthaven en een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
28 sep - 29 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, niet-roken laden

Comfort tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(56 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House,Cannot request Room Type) laden

Kamer, niet-roken (Run of House,Cannot request Room Type)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(34 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Quad Style Room laden

Quad Style Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Comfort Double Room laden

Comfort Double Room
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Deluxe Single Room laden

Deluxe Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.026 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-16 Haneda Asahi-cho, Ota-ku, Tokyo, 144-0042
Over deze accommodatie
Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2310 voor volwassenen en JPY 1650 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Clean & Safe Stay (Okura Nikko Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel JAL City Haneda Wing
JAL City Haneda Tokyo West Wing
JAL City Haneda Wing
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel JAL City Haneda Tokyo West Wing
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 okt 2024
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Boudewijn, Waddinxveen
Reisde met partner
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boudewijn
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ching-yun
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching-yun
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Katy
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katy
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Aki
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
まさみ
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
まさみ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ayano, Higashiyamato
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayano
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TSUKIKO
Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUKIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
JOJI
28 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
JOJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
JOJI
28 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
JOJI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ryoji
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoji
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Paolo
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paolo
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mamika
25 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mamika
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HARUMI
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YUKO
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YOHEI
Reisde met partner, Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOHEI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bong Hui
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bong Hui
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Veronica
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Veronica
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Daisuke, Nankoku
11 aug 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KUNIO
10 aug 2025
KUNIO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
wing yi
9 aug 2025
wing yi
1 nacht verbleven in juli 2025