Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor E Hotel Higashi Shinjuku





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double) laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double)
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Economy Hollywood Twin) laden

Twin kamer, niet-roken (Economy Hollywood Twin)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin Room Non-Smoking laden

Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Double Room With City View Non-smoking laden

Double Room With City View Non-smoking
Alle foto's voor Single Room Non-smoking laden

Single Room Non-smoking
Alle foto's voor Double Room Non-smoking laden

Double Room Non-smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-15 Kabukicho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0021
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800–800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
E Higashi
E Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi
E Hotel Higashi Shinjuku
E Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over E Hotel Higashi Shinjuku
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marygrace
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marygrace
7 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Eleanor
Reisde met partner
8 aug 2025
Eleanor
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alfred
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfred
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
11 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Thomas
28 jul 2025
Thomas
11 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Valérie
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valérie
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Nick
Reisde met familie
24 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Henry
Reisde met partner
23 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Henry
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marlyn
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlyn
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dane, MIRAMAR
17 jul 2025
Positief: Netheid
Dane
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Dennis Arroyo
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis Arroyo
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
FEDERICO MARTIN
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FEDERICO MARTIN
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Quentin
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Quentin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YONGJOO
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YONGJOO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SACKILL
6 jul 2025
SACKILL
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Lissette
Reisde met familie
30 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Lissette
13 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sachiyo
Zakenreiziger, Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachiyo
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
nicolas, Paris
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicolas
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
JAROD
23 jun 2025
JAROD
14 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Narek
15 jun 2025
Narek
5 nachten verbleven in juni 2025