Aloft Tokyo Ginza
Hotel met bars/lounges, op wandelafstand van Buitenmarkt van Tsukiji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aloft Tokyo Ginza





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 245
14 aug - 15 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor aloft, Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

aloft, Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor aloft, Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

aloft, Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor aloft, Suite, 1 kingsize bed laden

aloft, Suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 131
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-14-3 Ginza, Chuo-ku, Tokyo, 104-0061
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Grand Bach Tokyo Ginza
Hotel Grand Bach Tokyo Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 874 beoordelingen
De prijs is € 201
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 3000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aloft Tokyo Ginza Hotel
Aloft Tokyo Ginza Tokyo
Aloft Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Aloft Tokyo Ginza a Marriott Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aloft Tokyo Ginza
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mark L
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark L
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ginza

Alexander
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Elmo
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elmo
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Angela
27 nov 2024
Maria Angela
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gerald
Reisde met partner
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
F Aming
Zakenreiziger
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
F Aming
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Matt
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in perfect condition and great location
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ka Yee
21 okt 2024
Ka Yee
3 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrid experience on all accounts...NOT Luxury!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Susan
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ricardo
5 sep 2024
Ricardo
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Christos
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, modern hotel in a nice area in Ginza!
Christos
6 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Ka Wa
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Personeel en service
Excellent services! Prime Location!



Ka Wa
5 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Daniel
Zakenreiziger
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Krishna
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krishna
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Tin Yee
Zakenreiziger
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tin Yee
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tokyo Visit
Michael
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Christine, Hanalei
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Christine
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
John, Camas
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
James
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
5 nachten verbleven in april 2024