Hôtel Lyla confort

3.0-sterrenaccommodatie
Aan het strand gelegen hotel met 20 restaurants en bars/lounges

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Lyla confort

Terrein van de accommodatie
Terrein van de accommodatie
19 bars/lounges
Standaard tweepersoonskamer | Luxe beddengoed, gratis wifi
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Satellietzenders
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Satellietzenders
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Restinga-smir, Route de sebta, Allyene, 90000

In de buurt

  • Waterpark Smir - 2 min. rijden - 2.9 km
  • Kabila Beach - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Kabila Marina - 6 min. rijden - 6.9 km
  • Strand van Fnideq - 9 min. rijden - 10.9 km
  • Haven van Ceuta - 20 min. rijden - 18.5 km

Lokaal vervoer

  • Gare Ksar Sghir - 39 min. rijden
  • Tangier (TNG-Ibn Batouta) - 87 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurant Olas - ‬12 min. rijden
  • ‪Troya - Pâtisserie Boulangerie Salon De Thé - ‬9 min. rijden
  • ‪Extrablatt Marina Smir - ‬2 min. rijden
  • ‪Caféteria Pizzeria Nelson - ‬9 min. rijden
  • ‪Golden Beach Hotel - ‬9 min. rijden

Over deze accommodatie

Hôtel Lyla confort

Hoogtepunten van de accommodatie
Een terras, 20 koffiebars/cafés en een tuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hôtel Lyla confort. Ga lekker eten bij een van de 20 restaurants ter plaatse, met internationale gerechten en dineren in openlucht. Gratis wifi in de kamer, een speeltuin en 19 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Ontbijt (toeslag), 2 outdoor tennisbanen en rookvrije accommodatie
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hôtel Lyla confort bieden leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Balkons en telefoons

Talen

Arabisch, Frans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van MAD 10 per persoon
  • 19 bars/lounges
  • 20 koffiebars/cafés
  • 20 restaurants
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • L assiette

Dingen om te doen

  • 2 outdoor tennisbanen
  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag: ongeveer MAD 10 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hôtel Lyla confort M'diq
Lyla confort M'diq
Hôtel Lyla confort
Hôtel Lyla confort Allyene
Lyla confort Allyene
Hôtel Lyla confort Hotel
Hôtel Lyla confort Allyene
Hôtel Lyla confort Hotel Allyene

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Lyla confort?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel berekent Hôtel Lyla confort voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hôtel Lyla confort inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Lyla confort uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hôtel Lyla confort?

Dit aan het strand gelegen hotel in Allyene ligt op 2,4 km van Waterpark Smir en op 2,5 km van Kabila Beach. Ook Kabila Marina en Strand van Fnideq liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Hôtel Lyla confort

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 30 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Achraf

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Turgay, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht, schone kamers en behulpzaam personeel. Bediening en schoonmaak in restaurant mag echter beter.ä

4/10 – Matig

Naoual

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À fuir
10 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

asya

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hotel Lyla

A localização é boa, o quarto com vista para o maravilhoso Mediterrâneo, na segurança de condomínio residencial, foi muito bom. Faltou + opção de frutas frescas no café da manhã. Lugar maravilhoso ?
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nimer

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had to check out after 1 day only, moldy room, made reservation for 3 people, provided only a comforter to put on the floor for our Child (no bed or mattress). We are Requesting refund for the balance . Had to go to another nearby hotel.
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Ahmed

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

L'hotel n'a pas été rénové de puis longtemps

4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jebry

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Manal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est aimable et le cadre est magnifique.
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Beatriz

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yo había hecho una reserva y al llegar mi esposo y yo nos pidieron certificado de matrimonio, mi esposo de marruecos y yo cubana. Fuimos de vacaciones con la familia. Obvio no teníamos el acta de matrimonio. Nos dijeron que no podíamos quedarnos en la reservación que solo había una solución y era reservar una habitación extra, que eran órdenes del gerente del hotel y si nos preguntaban nos habíamos conocido en el hotel, era cerca de la media noche estábamos agotados y no tuvimos opción, reservamos dos habitaciones. La ropa de cama con olor a húmedo uno de los baños inundados de agua, con mucho moho y manchas de óxido todo viejo y en muy malas condiciones. Habíamos pagado desayuno para una de las habitaciones y no pudimos nunca tener el desayuno en la terraza de la habitación, no hubo limpieza en los cuartos y solo dejaron dos toallas. Cabe destacar que la reserva la hice en expedia donde no advierten que debes demostrar tu estado civil y las fotos del hotel son buenas pero la realidad es otra.
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Agréable séjour à refaire. Personnels qualifiés.
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Tout était parfait Accueil chaleureux chambre propre avec petit déjeuner copieux personnels très accueillant. La plage a deux minutes à pied.
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

taha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super

Tranquille et calme , j’aime l’emplacement
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

zakia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

zakia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Confortable

Très belle situation (vue sur mer) Personnel agréable
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très déçu de ce choix

Accueil non professionnel. On me demande de payer l hôtel a l entrée alors que j ai déjà prépayé par carte, ...Après toute une galère ou j ai appelé hotels.com (appel international) pour reclamer, et longues discussions a 8h du matin le lendemain on m a remboursé le deuxième payement. J ai demandé un grand lit double on m a donné deux lits simple juxtaposés pour former un grand lit... c est vrai que les draps et couvertures sont propres mais le sol est plein de taches et de traces de moisissures et d'humidité, pas joli a voir et ceci n est pas visibles dans les photos. Pas de buffet au petit dej comme indiqué lors de la réservation, donc pas trop de choix...
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

LOTFI, RHODE ISLAND USA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good,excellent restaurant and cafeteria nice water view and wonderful Mediterranean beach
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service nest pas au norme. Un personnel inutile. Une intrusion sans prevenir d’un membre du personnel a 3h du matin.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

taha

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Problématique des coffres forts et les cartes des chambres , fallait demander la femme de ménage ou la réceptionniste pour ouvrir la porte
4 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

위치만? 괜찮음

조식이 가격대비 별로다. 뚜벅 여행자는 그냥 저냥 택시타고 메디나까지 거리는 보통 화장실에 물 안빠짐.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ovidiu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy hermoso

Muy bonito el paisaje, cerca de la playa. Todos muy amables. Lo recomiendo a todos
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

taha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Happy

Tranquille

4/10 – Matig

Abdellatif

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
chambre quelconque, eau chaude que si on demande à la réception, chambre non chauffée (clim très faible)......
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

un responsable est demandé à l'accueil

Il manque un manager pour cet hôtel. C'est vraiment dommage pour ce bel hôtel avec sa situation et son architecture et sa situation devant la mer, de ne pouvoir être géré naturellement et sufisamment Pourtant le personnel y donnent du sien mais aucune cohésion le plus souvent et ça donne pas de savon dans les salles de bains du restaurant , plus de matieres premieres en cuisine, des chambres qui se degradent, les telecommandes a changer, les tables du restaurant a nettoyer entre chaque client , du personnel pas formé sur leur machine, les oublis de commande etc... Ca reste une tres belle destination mais sans âme.
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

A. G. , RABAT

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

CERRADO

NO PUDE ALOJARME, SE ENCONTRABA CERRADO O ALGO EXTRAÑO. NO CONFIRMARON LA RESERVA, NI COGÍAN EL TELÉFONO NI ATENDÍAN POR NINGÚN MEDIO POSIBLE. NO ESTÁ SITUALO EN LA LOCALIZACIÓN QUE INDICAN POR INTERNET. DESEARÍA ME DEVOLVIERAN EL DINERO QUE ME COBRARON.
1 nacht verbleven in juni 2017