Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Le Mas d'Estello





Een poolbar, een terras en een tuin verwelkomen je bij Hôtel Le Mas d'Estello. Actieve reizigers kunnen parachutespringen bij dit hotel.
Het plaatselijke restaurant met Franse gerechten, Le Mas D Estello, serveert lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Naast een bar genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

612 Avenue de l'aérodrome, Tallard, Hautes Alpes, 05130
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 4 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Le Mas d'Estello
Hôtel Le Mas d'Estello Tallard
Le Mas d'Estello
Le Mas d'Estello Tallard
Hôtel Mas d'Estello Tallard
Hôtel Mas d'Estello
Mas d'Estello Tallard
Mas d'Estello
Hôtel Le Mas d'Estello Hotel
Hôtel Le Mas d'Estello Tallard
Hôtel Le Mas d'Estello Hotel Tallard
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Le Mas d'Estello
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2015
Positief: Personeel en service
8/10 – Goed
LAURENT
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAURENT
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
rick
Reisde met partner
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rick
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Patrick
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Marco
22 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Bernard
Reisde met familie
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernard
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
pierre
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pierre
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut, da gehen wir wieder hin!
Martin
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
da gehen wir wieder hin
Martin
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jacques
31 jan 2024
Jacques
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
ROBERT
Zakenreiziger
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ROBERT
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Moutet
4 sep 2023
Moutet
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Svend Krog
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svend Krog
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Gilles
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gilles
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 jun 2023
Negatief: Personeel en service
Dommage
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
ROBERT
Zakenreiziger
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ROBERT
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Berit
3 okt 2022
Berit
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
CLAUDE
24 sep 2022
CLAUDE
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Stephen, London
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
nicolas
22 aug 2022
nicolas
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Linda
2 aug 2022
Linda
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
jean michel
2 aug 2022
jean michel
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Erlend
18 jul 2022
Erlend
1 nacht verbleven in juli 2022