Fotogalerie voor Rosabell Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Standard Room
Premium Room
Suite
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1, Wongokgongwon-ro, Danwon-gu, Ansan, Gyeonggi-do, 15363
Over deze accommodatie
Rosabell Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Embledon Hotel
Embledon Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 356 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ROSABELL HOTEL Ansan
ROSABELL HOTEL Hotel
ROSABELL HOTEL Ansan
ROSABELL HOTEL Hotel Ansan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rosabell Hotel
7,6
Goed
8,6
Netheid
6,6
Locatie
8,8
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KOICHI
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOICHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sang-Do
Zakenreiziger
24 okt 2024
Negatief: Voorzieningen
Sang-Do
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Sang-Do
Zakenreiziger
24 okt 2024
Negatief: Voorzieningen
Sang-Do
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yeongkee
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeongkee
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
hwan sun
24 jun 2024
hwan sun
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
jeong im
Reisde met familie
22 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jeong im
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
JEONG TAEK
Reisde met familie
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEONG TAEK
2 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
수동
25 apr 2024
수동
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Phillip, Tustin
16 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillip
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
min hyuk
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
min hyuk
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
yeounsu
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yeounsu
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Jungin
16 feb 2024
Jungin
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
은진
Zakenreiziger
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
은진
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Seung-Kyoung
22 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Seung-Kyoung
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
소영
Reisde met familie
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
소영
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
SEUNGHUN
11 mei 2023
SEUNGHUN
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아 좋아
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
SONGZHE
Reisde met een groep
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SONGZHE
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
HUJUN
28 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUJUN
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
JINJI
23 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JINJI
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Citra
7 mei 2020
Citra
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조용하고 좋아요
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Seojun
Zakenreiziger
2 dec 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seojun
1 nacht verbleven in november 2019