Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor SP Central Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Jalan Ibrahim, Sungai Petani, 08000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Greencity Hotel
Greencity Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 16 beoordelingen
De prijs is โฌย 25
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SP Central Hotel Sungai Petani
SP Central Sungai Petani
SP Central
SP Central Hotel Hotel
SP Central Hotel Sungai Petani
SP Central Hotel Hotel Sungai Petani
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SP Central Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 โ Uitstekend
Farah
27 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farah
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 โ Uitstekend
Zunaidi
11 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zunaidi
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 โ Uitstekend
NOR MUSLIHA BT
25 apr 2021
NOR MUSLIHA BT
10 nachten verbleven in april 2021
8/10 โ Goed
Nurhakimah
13 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nurhakimah
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 โ Redelijk
Norsyefa
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Norsyefa
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Car Park Safety
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean but a little noisy
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 โ Goed
Joil
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Counter staff was friendly and helpful
Joil
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 โ Goed
yeung man
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yeung man
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 โ Goed
AdamTan
Reisde met partner
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AdamTan
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Safety
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pest control
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noisy Night Time
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 โ Uitstekend
Rosidan
Zakenreiziger
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosidan
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 โ Redelijk
Emi
22 jun 2019
Negatief: Netheid, comfort kamer
ใใชใฉใคๅใซใฏๆณใพใใชใๆนใใใ
Emi
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 โ Goed
Wkyen, KotaBharu, Kel
Reisde met familie
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wkyen
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
10 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 โ Uitstekend
K, KL
9 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
K
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 โ Uitstekend
Ammar Fadzly
30 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer