Aqueen Hotel Paya Lebar

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Geylang

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Aqueen Hotel Paya Lebar

Zitruimte lobby
Interieur
Gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken
Interieur
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

8,2 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

8,0 van 10
Gasten waren zeer tevreden over de voorzieningen
  • Bar
    Bar
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Wasservice
    Wasservice
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
29 sep - 30 sep
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
33 Jalan Afifi, Singapore, 409180

In de buurt

  • Nationaal stadion Singapore - 5 min. rijden
  • Singapore Indoor Stadium - 6 min. rijden
  • Mustafa Centre - 7 min. rijden
  • Stratencircuit van Marina Bay - 7 min. rijden
  • Marina Bay Sands Casino - 8 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Paya Lebar - 6 min. wandelen
  • Station JB Sentral - 57 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. wandelen
  • ‪Ya Kun Kaya Toast 亞坤 - ‬6 min. wandelen
  • ‪Chicken Run - ‬7 min. wandelen
  • ‪Burger King - ‬5 min. wandelen
  • ‪Greendot - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Aqueen Hotel Paya Lebar

Hotel vlak bij Gardens by the Bay
Overweeg een verblijf bij Aqueen Hotel Paya Lebar en geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Bagageopslagruimte, een vergaderruimte en conciërgeservice
  • Een kluis bij de receptie, een feestzaal en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 162 kamers bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan SGD 77.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: SGD 100.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: SGD 77.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aqueen Hotel Paya Lebar Singapore
Aqueen Hotel Paya Lebar
Aqueen Paya Lebar Singapore
Aqueen Paya Lebar
Aqueen Hotel Paya Lebar Hotel
Aqueen Hotel Paya Lebar Singapore
Aqueen Hotel Paya Lebar Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aqueen Hotel Paya Lebar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Aqueen Hotel Paya Lebar?

Vandaag, 26 sep. 2024, kost een verblijf bij Aqueen Hotel Paya Lebar van één nacht voor twee volwassenen op 29 sep. 2024 min. € 100,67, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Aqueen Hotel Paya Lebar voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Aqueen Hotel Paya Lebar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Aqueen Hotel Paya Lebar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Aqueen Hotel Paya Lebar?

Dit hotel ligt in Geylang, op 3,2 km van East Coast Park en op 4,6 km van Bugis Street Shopping District. Ook Singapore Sports Hub en Nationaal stadion Singapore liggen op 5 km afstand. Station Paya Lebar ligt op 6 minuten wandelen en naar Station MacPherson is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Aqueen Hotel Paya Lebar

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 181 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 415 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Angela

5 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Le

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neat and tidy
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Toshifumi

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to many locations.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Christabel Lee May

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

AW LAI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is good
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Kan Foo

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Not too bad for the class of hotel TV channels should improve with more stations available and should allow guest the access of smart TV usage of YouTube or Netflix Cleanliness should also improve a little. Convenient location to mall, buses & MRT
7 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst Hotel experience I ever had in Singapore
1. It doesn't worth to pay 210SGD/night for this facility at all. 2. Bad location, next to the junction of highway, whenever the cab coming to pick up or dropping you to hotel, before that, the cab will be facing heavy traffic jam. Especially, recently there is construction work on progress which building surrounding the hotel, also bringing the big noisy during day time. 3. Extremely disrespectful attitude and bad manner from all employee, bad face always when you're asking for anything or try to understand anything from hotel. 4. Facility and appliances are extremely old. The lift has very bad sensitivity when scanning the room key, the worst thing is that even from your room floor to lobby floor, it requires room key scanning, and it get ~50% chance that the key is not scanned properly and you will be stuck in the lift till the moment there is any other press the button outside. 4. The AC is very much old, noisy when it's switched on, and when you check in the room at its first time, the AC is off and the entire room is sooooo hot. The worst part is the AC is directly and exactly blowing to your head (the pillow position) which making you completely sick, unbelievable they made it like this. You'll have to put the pillow in another direction with certain degree of angle so that you may be able to at least sleep... 5. The bathing area is 'amazing', you'll have to take bath in the bathtub and all water flow out to the floor and entire bathroom became swimming pool
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

PAN

1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Manon

1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

MASAE

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近くで、それに併設のショッピングモール?もあり基本なんでも揃う環境だと思います。周りの雰囲気も穏やかで良かったです。しかし、ランドリーサービスを利用しようとフロントに立ち寄った時に対応してくださった方の愛想が悪く少しガッカリしました。
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Joannie

Positief: Voorzieningen
Clean and so good
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

yasunori

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

WON SUB

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

KIM LAI

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

WONJONG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Allen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Azman

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yuwei

5 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ishak

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Woonghee

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

moosei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yusuke

Positief: Personeel en service, voorzieningen
良かった
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

David

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tub covered in mold Holes in towels
1 nacht verbleven in maart 2024