Aloft Seoul Myeongdong
Milieuvriendelijke hotel met een 24-uurs fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aloft Seoul Myeongdong





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 171
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Urban, Studio suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken laden

Urban, Studio suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Urban, Studio suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Urban, Studio suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Breezy, Suite, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Breezy, Suite, 1 kingsize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Breezy, Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Breezy, Suite, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor aloft, Kamer, 3 eenpersoonsbedden laden

aloft, Kamer, 3 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

56 Namdaemun-ro, Jung-gu, Seoul, 04535
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

L7 MYEONGDONG by LOTTE
L7 MYEONGDONG by LOTTE
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.214 beoordelingen
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KRW 33000 voor volwassenen en KRW 22000 voor kinderen
- Betaald parkeren: KRW 20000 per dag
- Toeslag voor extra bed: KRW 77000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aloft Seoul Myeongdong Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aloft Seoul Myeongdong
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
naoko
Reisde met een groep
29 jun 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naoko
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lester, Newhall
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lester
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Wilson Ho
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilson Ho
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ZHANG WEI
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZHANG WEI
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YOKO
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOKO
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
PATRICIA, SCOTTSDALE
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PATRICIA
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met een groep
15 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
14 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Taylor
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Taylor
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Akane
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akane
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marcia
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Abdulrahman, Riyadh
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdulrahman
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TOSHIHARU
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIHARU
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SHINICHI
5 mei 2025
SHINICHI
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
IPPEI
25 apr 2025
IPPEI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
hoang
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hoang
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark, san mateo
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Robert, peoria
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chiencheng
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiencheng
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Stefan
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Aya
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aya
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
4 nachten verbleven in maart 2025