9 Brick Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 6 minuten stappen van Hongik-universiteit
Fotogalerie voor 9 Brick Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Alle foto's voor Klassieke penthouse laden

Klassieke penthouse
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Naru Seoul - MGallery Collection
Mapo-gu
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 297 beoordelingen
De prijs is โฌย 162
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

32, Hongik-ro 5-gil, Mapo-gu, Seoul, 04038
Over deze accommodatie
9 Brick Hotel
Gelijkaardige accommodaties

L7 HONGDAE by LOTTE HOTELS
L7 HONGDAE by LOTTE HOTELS
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.224 beoordelingen
De prijs is โฌย 109
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer KRW 12500 per persoon
- Toeslagย voor extra bed: KRW 15000.0 per dag
- Wastoeslag: KRW 7000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bijย de check-inย wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
9 Brick Hotel Seoul
9 Brick Seoul
9 Brick
9 Brick Hotel Hotel
9 Brick Hotel Seoul
9 Brick Hotel Hotel Seoul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 9 Brick Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 โ Goed
Gerry
5 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerry
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Harris, Phoenix
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harris
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Kriz
Reisde met familie
1 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kriz
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Michaela
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michaela
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Gaetan
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaetan
10 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Keith
15 nov 2025
Keith
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Teresita
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Teresita
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Ping
12 nov 2025
Ping
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Hoi Nei
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoi Nei
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Laetitia
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laetitia
10 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Floranz
6 nov 2025
Floranz
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Luan
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Luan
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
maike
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
maike
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Joshua, New Orleans
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Yoshika
23 okt 2025
Yoshika
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Jai K L
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jai K L
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Kyoko
18 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Trevares
16 okt 2025
Trevares
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Julynn
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julynn
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Trine Marie
10 okt 2025
Trine Marie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Chelsea
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chelsea
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Han Qin, Andreas
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Han Qin, Andreas
3 nachten verbleven in september 2025

















