Hotel Agli Olmi
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in San Biagio di Callalta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Agli Olmi





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Postumia Ovest 132, San Biagio di Callalta, TV, 31048
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Villa Fiorita
Villa Fiorita
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 507 beoordelingen
De prijs is € 137
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 4.90 voor volwassenen en EUR 4.90 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 20 per kamer (retour)
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Agli Olmi
Agli Olmi San Biagio di Callalta
Hotel Agli Olmi
Hotel Agli Olmi San Biagio di Callalta
Agli Olmi Biagio di Callalta
Hotel Agli Olmi Hotel
Hotel Agli Olmi San Biagio di Callalta
Hotel Agli Olmi Hotel San Biagio di Callalta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Agli Olmi
Beoordelingen
6,6
7,2/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Kees
19 okt 2012
Positief: Netheid
Kees
6/10 – Redelijk
Aldo
8 jun 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aldo
1 nacht verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 mei 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Andrea
27 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
alfredo
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo economico hotel, ottimo wifi
alfredo
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Dino
22 aug 2019
Dino
10 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Khawaja Mubashar
5 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ungöflich und respektloss
Khawaja Mubashar
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 jun 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Yaba
2 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yaba
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Nella
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Nella
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Yaba
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay
Yaba
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
augusto
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
augusto
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jun 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Avoid room 109

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Jorge
22 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Jorge
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2018