Hotel Marton Stachki
Hotel met een sauna en een 24-uurs receptie in Rostov aan de Don
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Marton Stachki





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Stachki pr., 107, Rostov-on-Don, 344116
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: RUB 400 per persoon
- Toeslag voor extra bed: RUB 190.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Russische burgers: Volwassenen (ouder dan 14 jaar) dienen bij het inchecken een geldig nationaal paspoort voor te leggen (internationale Russische paspoorten en rijbewijzen worden niet aanvaard). Bij het inchecken dienen alle Russische kinderen (jonger dan 14 jaar) een geboorteakte voor te leggen. Als een Russisch familielid of wettelijke voogd (in de plaats van een ouder) door Rusland reist met een kind jonger dan 14 jaar, dan dient het familielid of de wettelijke voogd bij het inchecken ook documenten voor te leggen die aantonen dat ze de toestemming hebben om het kind te begeleiden. Buitenlandse burgers: Volwassenen en kinderen dienen bij het inchecken een geldig paspoort, visum en migratiekaart voor te leggen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marton Stachki Rostov-on-Don
Marton Stachki Rostov-on-Don
Marton Stachki
Hotel Marton Stachki Hotel
Hotel Marton Stachki Rostov-on-Don
Hotel Marton Stachki Hotel Rostov-on-Don
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Marton Stachki
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
MIKHAIL
Zakenreiziger
22 mei 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIKHAIL
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
MARIYA
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIYA
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Evgeny
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evgeny
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Maksim
26 feb 2019
Positief: Netheid
Maksim
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
SERGEY
5 nov 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SERGEY
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Timur
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Шикарная гостиница в центре Ростова!
Timur
1 nacht verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Generally it was fine
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Evgenia
21 aug 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Evgenia
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
EUNHO
20 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
전체적으로는 매우 흡족함 매우 깨끗
EUNHO
6 nachten verbleven in augustus 2017