Exterieur

Beoordelingen van Hotel La Laguna Spa And Golf

4 out of 5
Hotel La Laguna Spa And Golf
Avda. Antonio Quesada 53, Rojales, Alicante

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 211 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 542 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

jolanda afra catharina geertruida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
het was ok
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 16 apr 2024
Dear Jolanda, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

10/10 – Uitstekend

Belinda Van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer met een enorm bed!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 4 apr 2024
Dear Belinda Van, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Sylvia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 24 aug 2023
Estimado Gonzalo, Es un placer conocer su buena opinión sobre nuestro Hotel. Esto nos anima a seguir esforzándonos para continuar cumpliendo las expectativas de los clientes. Nos encantará tener la ocasión de atenderle nuevamente en una próxima visita a la ciudad. Saludos cordiales

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kamer voorzieningen voor verbetering vatbaar
Prima hotel, kamer was qua temperatuur niet te regelen. Zeer beperkte thee voorziening, geen koffie op de kamer, geen gevulde minibar. Ontbijt prima!
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 6 feb 2023
Dear Guest, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for choosing our hotel in your last visit and for the time that you have spent writing your feedback. We are delighted to learn that you liked our Hotel, specially our Restaurant. On the other hand, we are very sorry to learn about the inconveniences with your room. Please be assured that we will share all your comments with our Managers, to follow up upon your experience. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again and have the opportunity to offer you the experience and service that you expect from our hotel. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Hendrik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goede staff, golfbaan in de buurt en Spa in het hotel. Paar restaurants op loopafstand. Stad Quesada zelf is niks
6 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Antonio J. Delgado - Front Office Dpt. op 9 jan 2022
Beste Hendrik, Het team wil u bedanken voor het vertrouwen in uw laatste bezoek aan Alicante. We zijn verheugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u de oprechte gastvrijheid en service van al ons personeel en onze faciliteiten heeft kunnen ervaren. Nogmaals willen wij u bedanken voor uw zeer vriendelijke opmerkingen en uw verblijf. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen. Hoogachtend, Antonio J. Delgado Front Office Dpt.

8/10 – Goed

AHP

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer netjes. Uitgebreid ontbijt. Mooie kamers. Geen verdere opmerkingen
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Rocío, reception team op 13 mei 2019
Dear Guest, The team would like to thank you for trusting us in your last visit to Alicante. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near the lakes and very good to do both lakes with the bikes. Just the breakfast was not a 4 star one. very friendly and helpfully staf
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Rocío, reception team op 22 apr 2019
Dear Guest, The… team would like to thank you for trusting us in your last visit. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, specially the genuine hospitality and service from all our staff and the convenient location in the city center. Again, we would like to thank you for your very kind comments and your stay. Please be assured that we will share all your comments with our Managers, to follow up upon your experience We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudig hotel wat alles keurig onderhouden heeft. Jammer dat niet alle toiletartikelen op de kamer aanwezig zijn. Shampoo en douchegell wel, echter geen bodylotion.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Rocío, reception team op 14 apr 2019
Dear Guest, The team would like to thank you for trusting us in your last visit to Alicante. We are delighted to learn that you enjoyed your stay, specially the genuine hospitality and service from all our staff and our comfortable rooms. Regarding to body lotion, just contact to reception to provide you any extra item you need, please. Again we would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. Yours sincerely

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel maar moet dringend upgedate worden, zeer goede parking, buffet geen 4 sterren waard, welk leuke omgeving om te fietsen
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Rocío, reception team op 14 apr 2019
Dear Guest, The team would like to thank you for choosing our hotel in your last visit to Alicante. We take good note of your comments regarding your room, that we will share with our Managers to follow up upon your experience. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again at. Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht ontbijt, iedere dag bijna alles op... Moet op tijd komen om goed te eten... Beperkt ontbijt voor deze prijs!
11 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Samanta F. op 10 aug 2018
Dear Guest, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for trusting us in your last stay with us. We are very sorry to learn that we were not able to offer you the experience that you expected from our hotel. We thank you for your comments, that we will share with our Chef to follow up upon your experience. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. Yours sincerely.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Samanta F. op 10 aug 2018
Dear Guest, We would like tot hank you for your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Yours sincerely.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi rustig gelegen hotel
Mooi hotel, fijne voorzieningen heel fijn personeel. Jammer dat er in de advertentie staat nabij strand, dit was naar onze mening echt te ver weg. Verder absoluut geen op of aanmerkingen!!
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Santiago M. op 27 jun 2018
Beste Expedia-gebruiker, Heel erg bedankt voor je reactie. We hopen je snel weer te zien in het hotel. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

jean, maaseik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam hotel
Fijn hotel, mooi uitzicht in de verte op het zoutmeer
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Santiago M op 16 mrt 2018
Beste Jean, Heel erg bedankt voor je reactie. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf. We hopen je snel weer bij ons te zien. Heel erg bedankt Met vriendelijke groet, Santiago M

8/10 – Goed

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis voor bezoeken alom
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Santiago M op 14 feb 2018
Beste Eddy, Heel erg bedankt voor je reactie op Hotels.com We hopen je snel weer te zien in het hotel. Laat het ons weten en we zullen het beste doen. Vriendelijke groeten, Santiago M.

10/10 – Uitstekend

kiki, ermelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk rustig comfortabel centraal
Goed hotel goede ligging centraal en comfortabel,van alle gemakken voorzien sauna zwembad massage
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Santiago M op 6 jan 2018
Beste Kiki, Bedankt voor je reactie. We wachten weer op je bij Hotel La Laguna Spa & Golf Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis voor de streek te verkennen. Minder interessans van strandgangers. Na 7 nachten ben je wel uitgekeken op het ontbijt. A/C op de kamer maakte op de laagste stand een vervelend ratelend geluid.
7 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Kort verblijf
Prima hotel !

10/10 – Uitstekend

rojales, m

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was voor een overnachting, maar goed voor langer v
Luxe kamer, ontbreekt nergens aan. Gratis eigen parkeerterrein. Super sauna en spa en zwembad

4/10 – Matig

chantal, genk

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
jammer maar helaas...
ons verblijf is behoorlijk tegengevallen. ondanks de positieve beoordelingen van andere gasten moet ik helaas vaststellen dat er weinig tot niets aan de infrastructuur gedaan word.misschien heeft dit te maken met het feit dat we hier buiten het hoogseizoen verbleven maar de tuin lag er onverzorgd en verwilderd uit en het zwembad was half gevuld met vuil en vies water. we hadden half pension geboekt . het ontbijt was vrij sober (geen groenten,enkel toastbrood of pistolets en het beleg was karig). het avondeten daarentegen was dan welsuperlekker en er werd aan tafel opgediend door vriendelijk en behulpzaam personeel. de kamer zelf was groot en netjes en om de twee dagen werd het bedlinnen verschoond.misschien dat dit hotel in een ander seizoen beter inspeelt op de noden van de gasten maar voor ons zal er geen tweede keer meer zijn.

10/10 – Uitstekend

Patrick, ERPE_MERE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor iedereen die houdt van kwaliteit,
Een aangenaam hotel. Zeer rustig gelegen. Aanrader voor weekendje groot verlof met gezin als zakenreis, Hotelvoorzieningen netheid service is top.

8/10 – Goed

Christel, Oost - Vlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische wellness
Heerlijk ontspannen

4/10 – Matig

Jolanda, Ede

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel mooiere presentatie dan de werkelijkheid
Hotel is goed gelegen als je een auto hebt; div. restaurants en barretjes in nabijheid; supermarkt met auto te bereiken. Redelijk mooi uitziend hotel met redelijke schone kamers. Videopresentatie hotel is mooier dan de werkelijkheid; Fitnessruimte is ca. 12 m2 en vele apparaten zijn defekt en gevaarlijk daardoor te gebruiken; na melding bij receptie wordt niets aangedaan terwijl het kleine zaken zijn als losse schroeven ed; fitnessruimte geen toezicht en slechte hygiene:er niet wordt schoongemaakt; airco functioneert niet en is het 30 gr. binnen.Vele malen bij receptie klachten gemeld, tekort aan zeep ed die direkt worden aangevuld. Koelkast koelt niet en wordt niet opgelost. Glazen worden niet goed schoongemaakt en niet voorzien van (hyg.) plastic. Zwembad is pas vanaf 11.00 uur toegankelijk en na toestemming om vroeg een paar baantjes te trekken wordt door andere zeer onvriendelijke medewerker ingetrokken. Medewerkers zijn niet klant- en servicegericht.Airco in lobby en bij barruimte....neem een trui mee.De tuin is slecht onderhouden en ligt rommel. In het hotel zijn diverse lampen kapot en wordt niets aangedaan.Tot drie maal toe wordt door het schoonmaakpersoneel de balkondeur opengelaten terwijl je geattendeerd wordt op gebruikmaking van de kluis. Er is aangegeven geen handdoeken op het balkon te hangen maar er is geen andere optie op dit balkon van ca.1 m2 waar je niet kan zitten en alleen handdoeken op de grond kan laten drogen. Herrie van villa's aan de overzijde.

10/10 – Uitstekend

Tim, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige locatie ten zuiden van Alicante.
Een prachtig hotel, zeker als de zon schijnt, even buiten Rojales (ca. ten zuiden van Alicante en Elche). Goed ontbijtbuffet, prima kamer met alle voorzieningen en goede service. Gratis parkeren op "privé" terrein aan de overkant van de straat. Fantastisch zwembad, maar wij waren er een paar dagen eind januari 2011 dus het weer had daarvoor mooier moeten zijn. Maar voor de hotelgasten is dit zeer goed op te lossen omdat men korting krijgt op het gebruikmaken van de Spa van het hotel. Wij hadden echter andere (toeristische) bezigheden zoals bezoeken aan ELX/Elche, de zoutmeren met de flamingo's, enz.

8/10 – Goed

Carla, Sprang-capelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Laguna, net hotel
Men heeft een grote (prive) parkeerplaats aan de overzijde, kostenloos parkeren. Personeel is heel vriendelijk. Ontbijt was prima verzorgd, incl verse sappen. eten in het restautant (a la carte) was evenzo prima. Kamers netjes, goede bedden, doch kijkt het e.e.a. al ietwat gedateerd. Minibar aanwezig. In de directe omgeving rond het hotel weinig te beleven. De spa is niet onaardig, foto's wekken een mooiere indruk. Jammer is wel dat het hotel door het gedeeltelijk afhuren van een gezelschap, de reguliere bar en restaurant op 31 december zo rond 18.00 u sloot. Internet heeft krappe bandbreedte voor degenen die op I pad of soortgelijk NL TV zouden willen volgen.

4/10 – Matig

Jan, Siebengewald

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Service!! kan beter
Inchecken OK, de kamer lag aan de koude niet zonzijde, en als je uit het koude Nederland komt en naar het zonnige spanje gaat verwacht je op z'n minst een kamer aan zonzijde. Direct gevraagd voor zo'n kamer en dat kon pas de volgende dag omdat het hotel vol zat!!! Vol! beslist niet was onze beoordeling, je zag maximaal 6 mensen in het hotel rondlopen, in het restaurant of bar zag je ook niet meer mensen. We dachten ook gebruik te kunnen maken van de faciliteiten van het hotel, althans dat dit in de prijs was inbegrepen. Niet dus, ze hadden geen contract met Experia/Hotels.com betreffende dit, maar voor Euro 22.50 p.p kon je er wel gebruik van maken, nee dank u. Het zwembad was dicht dus eigenlijk had je alleen maar een kamer en dat lijkt me niet echt een promotie om dit hotel eens uit te proberen. verder was de service van de balie daarna ook niet zo denderend, kortaf en niet echt behulpzaam als je vragen had. Waarschijnlijk hadden ze het te druk met nietsdoen, jammer, maar voor ons geen volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff took pride in their work & this showed by the cleanliness & upkeep of the hotel
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 2 mei 2024
Dear Ann, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

10/10 – Uitstekend

Tracy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely and quiet, the spa was great but the rooms I found a bit basic as in no dressing gowns no coffee or sugar and no bathroom essentials
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 19 mrt 2024
Dear Tracy, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Maxine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 15 mrt 2024
Dear Maxine, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, Front office management department.

8/10 – Goed

Tone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 24 feb 2024
Dear Tone, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department

8/10 – Goed

humaid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 14 feb 2024
Dear Humaid, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

6/10 – Redelijk

Benny

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 31 jan 2024
Dear Benny, From the La Laguna Spa & Golf team we would like to thank you for your confidence in us during your last visit to the area and for your positive rating. Best regards, Reception Manager.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Club annual dinner dance
3 noches muy bien y ultima sábado 48 para comer y bailar con un grupo de club Jaguar JEC-Costa Blanca
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 31 jan 2024
Dear Michael , From the La Laguna Spa & Golf team we would like to thank you for your confidence in us during your last visit to the area and for your positive rating. Best regards, Reception Manager.

10/10 – Uitstekend

Carole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 31 jan 2024
Dear Carole, From the La Laguna Spa & Golf team we would like to thank you for your confidence in us during your last visit to the area and for your positive rating. Best regards, Reception Manager.

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nov 2023
Good hotel ideally located for what we wanted. Couple of good restaurants near by.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 31 jan 2024
Dear Ian, From the La Laguna Spa & Golf team we would like to thank you for your confidence in us during your last visit to the area and for your positive rating. Best regards, Reception Manager.

6/10 – Redelijk

adam

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 31 jan 2024
Dear Adam, From the La Laguna Spa & Golf team we would like to thank you for your confidence in us during your last visit to the area and for your positive rating. Best regards, Reception Manager.

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 21 nov 2023
Dear Brian, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointing stay
As we arrived there was not hot water for a shower. The next morning before an important meeting, still no hot water. The AC worked poorly, the beds slid appart and the pillows were old, worn, clumpy and uncomfortable. The breakfast was also very disappointing and the bar were missing key ingredients to make drinks. The pool was cold, non heated and it was full of leaves and contamination.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez, Front office Manager op 17 nov 2023
Dear Thomas, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for choosing our hotel in your last visit and for the time that you have spent writing your feedback. We are very sorry to learn that we were not able to offer you the experience that you expected from our hotel. Please be assured that we will share all your comments with our Managers, to follow up upon your experience. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again and have the opportunity to offer you the experience and service that you expect from our hotel. With kindest regards, front office management department.

4/10 – Matig

Esme

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant food and drinks were over priced including the breakfasts. My partner had chops all bone and no meat vegetables were not cooked and very limited. Salmon over cooked to dry no sauce. Cheesecake tasted like cake no sauce very dry. Service appalling had to wait 5 minutes before we were shown a table. No 'good evening or how are you today' bad manners all round. Made it clear that only local residents were welcome and not foreigners. Will not recommend this hotel to anybody. Would like a refund as had to go and eat somewhere else as we were still hungry.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez, Front office Manager op 17 nov 2023
Dear Esme, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for choosing our hotel in your last visit and for the time that you have spent writing your feedback. We are very sorry to learn that we were not able to offer you the experience that you expected from our hotel. Please be assured that we will share all your comments with our Managers, to follow up upon your experience. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again and have the opportunity to offer you the experience and service that you expect from our hotel. With kindest regards, front office management department.

6/10 – Redelijk

jeanett

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
They denied that I had prepaid for Spa for at least 15 minutes, until they suddenly said: oh..I see that you have paid. And the worst case was that you have to wear a Swim cap in the Spa! Been to many spa around the world and NEVER had to. Bad breakfast.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 12 nov 2023
Dear Jeanett, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us. We are sorry that you did not like the spa and breakfast but there are rules to comply with and wearing the hat is for hygiene reasons. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Beverley

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 30 nov 2023
Dear Beverley, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Tor Fredrik

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 31 okt 2023
Dear Tor, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 31 okt 2023
Dear guest, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 4 okt 2023
Dear Michael, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Lovely hotel,great pool,little bit noisey when they have conferences or weddings,
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 30 sep 2023
Dear Andrew, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

8/10 – Goed

tanya

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
As usual, the staff at the hotel was very welcoming and polite snd responsive. They are always ready to help! The service at breakfast is excellent!
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 15 sep 2023
Dear Tanya, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.

6/10 – Redelijk

Ian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are excellent but let down by a hotel which needs a major refurb as soon as possible.
14 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ángela Hervás Gómez Front Office & Host Manager op 29 aug 2023
Dear Ian, The team would like to thank you for choosing our hotel in your last visit to Ciudad Quesada. We thank you for your comments regarding the genuine hospitality and service from all our staff. We take good note of your comments regarding your room, that we will share with our Managers to follow up upon your experience. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again at. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

sharon

6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ángela Hervás. Front Office & Host Manager op 17 sep 2023
Dear Sharon, The Hotel La Laguna Spa & Golf team would like to thank you for stay with us and we are glad to hear that you enjoyed it. We would like to thank you for your very kind comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again. With kindest regards, front office management department.