JOY FALL HOTEL
Hotel met 2 restaurants en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Qingdao
Fotogalerie voor JOY FALL HOTEL





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 9, Hang'an 1st Road, Qingdao, Jiaozhou, 266000
Over deze accommodatie
JOY FALL HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport
- Receptie 24/7
8.4 van 10, Zeer goed, 16 beoordelingen
De prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 38–38 voor volwassenen en CNY 0–38 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: CNY 150.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over JOY FALL HOTEL
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 nov 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sigfrido
23 okt 2025
Sigfrido
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Chaelyn, Douglas
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaelyn
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIROYA
11 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


HIROYA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cali
21 jul 2025
Cali
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIDENORI
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENORI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jing
Zakenreiziger
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jing
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HECTOR
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HECTOR
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yongqi
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yongqi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MYUNGHWA
Zakenreiziger
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
리워드 적립요처.
MYUNGHWA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Guoquan
22 apr 2025
Guoquan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tina
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
5 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Se HWAN
23 feb 2025
Se HWAN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaoqing
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaoqing
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Min Hwan
Reisde met een groep
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Min Hwan
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Akihiro
Zakenreiziger
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akihiro
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Huiling
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huiling
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wenjun
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenjun
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Akihiro
15 nov 2024
Akihiro
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
atsumi
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
atsumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hongfei
31 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hongfei
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Xinlei
Zakenreiziger
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xinlei
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Li Ting
Reisde met een groep
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li Ting
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
JIAN
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JIAN
1 nacht verbleven in juli 2024








