BRISTOL Hotel Opatija

4.0-sterrenaccommodatie
Belle époque accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, uitzicht op de stad

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
  • 22 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 queensize bed

Junior suite, uitzicht op park

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op het park
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite, balkon, uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • 49 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Junior suite, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij BRISTOL Hotel Opatija?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 20 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij BRISTOL Hotel Opatija?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij BRISTOL Hotel Opatija van één nacht voor twee volwassenen op 1 dec. 2025 min. € 67,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost EUR 15 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij BRISTOL Hotel Opatija inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij BRISTOL Hotel Opatija uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat BRISTOL Hotel Opatija?

Dit hotel ligt in het centrum van Opatija, vlak bij Park Angiolina, Kroatisch Museum van Toerisme en Sint-Jacobskerk. Ook Lido Beach en Kunstpaviljoen Juraj Matija Sporer liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over BRISTOL Hotel Opatija

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 134 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 268 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Classic Austro-Hungarian style hotel, great location. Only downside is the view on the very ugly roof of the hotel next door (Hotel Paris). The staff are somewhat stiff, and they raised prices of parking and pets without mentioning that on Expedia. That's a minus. Otherwise we had a nice time because there are many great food/drink locations around and Opatija is just awesome!
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
No airconditioning in October, because they switched to summer mode, while outside +25C. During breakfast no napkins, no forks but only knifes;), tables are not prepared for breakfast. Lobby personnel is friendly and trying to help.
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel.

Fijne verblijf. Zou weer in hetzelfde hotel verblijven.

6/10 – Redelijk

YOSHIHIRO

1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Review this offering carefully

Breakfast was a standard continental with an added bonus of freshly squeezed juices. However the dining room was not air conditioned and as a result it was sweltering.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Jisoon

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Gaetano

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
special thanks to Iva for the perfect cleaning of the room
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Simone

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Brice, Ventura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay very clean hotel and the staff was great. I would have been 5 stars but our room was on the 1st floor above the ceiling speakers for the lobby music and dinning room that finally stoped at 4:30 am. Started again at 6:30. I’m sure someone just screwed up but it sounded like a muted party going on down stairs all night. More pillows would also be nice
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Snezana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. I love the building. Parking was a little bit far from the hotel, but we took out the luggage from the car and then parked.
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
The situation is really good, next to the major attractions in the city. The room ordered had to be with a sea view but in fact had only a lateral one, I request for a double bed and received a double single beds. There was no air conditioning , it was the major problem because the temperature was really warm with on top of that the fridge who provides extra heating in the room. When I asked the reception they told me that the stopped the air conditioning because it was autumn. In this case don’t write in your réservation that there is an air co or mention it is only in the summer period All the employees are really devoted for their guests : a real positive point , Thks for that !
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

shelly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel with great people, food, music and drinks. Everything was seriously perfect. Easy check-in and helpful, kind staff all around. Highly recommend this hotel!!
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Graham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location but beware of parking difficulty

Bristol is in a good location. Easy walk to the beach, shops and restaurants. The room was comfortable and wifi excellent. The included breakfast, while not exciting, has variety (cereal, hot dishes, cold cheese/ham, fruit, cakes) and is frequently replenished. Parking was an issue. The description of the Bristol on the hotels.com site states “Uncovered on-site self-parking (EUR 20 per day)”. As other travellers have experienced, we were told on arrival that no parking via the hotel was available and that we would have to find a spot on the street at a likely cost of 25 euro per day. Luckily, we found a spot on the road above the hotel (Ul. Drage Gervaisa) where we could park for 24 hours for 17 euro. Note that the parking meter does not accept credit cards and doesn’t give change so you need the exact money in notes/coins.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

DEBBIE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Phillip at the reservation desk went out of the way to help us park the car- everyone do nice
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Vedad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Pat

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Okay hotel with decent location to waterfront.

At the time of making this booking, two separate bookings were made for two nights due to me making an error. (One with hotel.com & one with Expedia) .When I arrived at the hotel, I explained my error. I asked if I could stay in the same room and was told "yes"; however, I questioned whether the 2nd night's room was the same room and I was told "yes". I was very clear to ask if it was the SAME and the clerk definitely understood my question. First night's room had a view of a construction site in which jack hammering was being done. Therefore, I looked at my receipt for 2nd night and saw that I was to have a suite with ocean view. Therefore, I returned to the front desk to question why I was told that both rooms were the same. It really bothered me that the clerk who checked me in had been dishonest when telling me both rooms were the same. Clearly they were NOT! You could tell that she knew she'd been caught in her lie. Someone else helped me change the 2nd night's booking so I'd have the appropriate room. If booking for this hotel, you may want to ensure you're not facing the construction site as it's an eye sore plus it could be noisy. Buffet breakfast was mediocre compared to the other buffet breakfast we had in other hotels in Croatia. Temperature of eggs was cold or luke warm cheese/meat wasn't very good, presentation of food was poor. Overall, hotel was clean and good location but nothing to rave about.
View from hotel room.  1st night's stay
View from hotel room.  2nd night's stay after changing rooms
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Jeffrey

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ewald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt ist das Hotel als gut zu bewerten. Preis- Leistung ist in Ordnung. Ausnahme ist vor allem die Parkplatzsituation. Für ältere Menschen mühsam bis schwierig. Sehr laut ! Zu empfehlen daher ein Zimmer zur Parkseite u nicht mit Meerblick.
2 nachten verbleven in januari 2024