Mercure Nadi
Gezinsvriendelijke hotel met 2 buitenzwembaden en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Mercure Nadi





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 queensize bedden laden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, Meerdere bedden laden

Standaard kamer, Meerdere bedden
8,2 van 10
Zeer goed
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, Meerdere bedden laden

Deluxe kamer, Meerdere bedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, Meerdere bedden laden

Superior kamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Queens Road, Martintar, Nadi
Over deze accommodatie
Mercure Nadi
Gelijkaardige accommodaties

Nalagi Hotel
Nalagi Hotel
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.4 van 10, Goed, 1.005 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: FJD 100.00 per nacht (bij een verblijf tussen 1 januari en 31 december)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer FJD 30.00 per persoon
- Toeslag voor wifi in de kamer: FJD 40 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor kabelinternet op de kamer: FJD 40 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: FJD 11.25 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: FJD 37.50 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor laat uitchecken: FJD 90.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: FJD 60.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 18 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Hotel Nadi
Mercure Nadi
Nadi Mercure
Accor Nadi
Mercure Nadi Fiji
Mercure Nadi Hotel Nadi
Mercure Nadi Hotel
Mercure Nadi Nadi
Mercure Nadi Hotel
Mercure Nadi Hotel Nadi
Mercure Nadi CFC Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mercure Nadi
7,2
Goed
7,2
Netheid
7,4
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 sep 2024
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Maarten, Merucre hotel, Nadi
17 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor tussenstop
Maarten
2/10 – Ontzettend slecht
Murat
28 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Murat
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Zaki
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zaki
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Kaniappa
Reisde met familie
27 okt 2025
Kaniappa
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nikesh
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikesh
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
30 sep 2025
Guy
8 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Alan John
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Alan John
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Dhirendra
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dhirendra
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Teresa, Auckland
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Teresa
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kalisi
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kalisi
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RICKY
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RICKY
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
jasvin
2 sep 2025
jasvin
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YUKA
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKA
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SACHINDRA
25 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SACHINDRA
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
julie
15 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
julie
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ranbir Kaur
11 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ranbir Kaur
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lokesh Kumar
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokesh Kumar
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hideki, sinjyuku-ku
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2025
Positief: Personeel en service




Hideki
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jotifini
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jotifini
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Rabend, Brisbane
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rabend
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shazil
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shazil
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Edward, Los Angeles
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Edward
1 nacht verbleven in april 2025








