Capricorn International Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor families bij het shoppingcenter in Nadi met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Capricorn International Hotel

Fontein
Kamer | Een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen, gratis babybedden
Een buitenzwembad
Details aan de binnenkant
Familiekamer | Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Zwembad
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Bubbelbad
  • Bar
  • Spa

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een microgolfoven
  • 45 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, aan het zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Capricorn International Hotel in Nadi bevindt zich bij een winkelcentrum. Port Denarau Marina (jachthaven) en Jachthaven Vuda Point zijn zeker een bezoekje waard als je graag iets actiefs wilt doen. Als je liever wat gaat shoppen, kan dat bij Port Denarau. Reis je met kinderen? Overweeg dan Big Bula Waterpark of ga naar Churchill Park om een wedstrijd of evenement bij te wonen. Verken de omgeving tijdens spannende activiteiten zoals het afleggen van wandel- en fietsroutes.
Kaart
Queens Road, Martintar, Nadi

In de buurt

  • Wailoaloa Beach - 4 min. rijden - 2.3 km
  • Markt van Namaka - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Sri Siva Subramaniya Swami Temple - 5 min. rijden - 3.8 km
  • Port Denarau - 11 min. rijden - 10.0 km
  • Denarau Beach - 13 min. rijden - 10.9 km

Lokaal vervoer

  • Nadi (NAN-Internationale luchthaven Nadi) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬13 min. wandelen
  • ‪La Bottega - ‬3 min. rijden
  • ‪Bamboo Travellers Cafe - ‬6 min. rijden
  • ‪The Beach Club Wailoaloa - ‬5 min. rijden
  • ‪Burger King - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Capricorn International Hotel

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Wailoaloa Beach
Bij Capricorn International Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een shuttleservice van/naar de luchthaven, een poolbar en een tuin. Trakteer jezelf op een massage, een lichaamsbehandeling of een gezichtsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant Capricorn Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op het zwembad. Naast een kapsalon en een bibliotheek, hebben gasten ook toegang tot wifi in de kamer (toeslag).
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), een babysitter/kinderoppas (toeslag) en een kruier/portier
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een computerstation en een feestzaal
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 67 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals kluisjes en wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Kinderopvang en gratis kinderbedden
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (FJD 10 per uur)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (FJD 10 per uur)

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: FJD 16 voor volwassenen en FJD 16 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Capricorn Restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderopvang op de kamer
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 100 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimte
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Trapleuningen

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: FJD 80
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: FJD 80.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 5 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 9 oktober 2025 tot 30 november 2025 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 10 kinderen van 1 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan FJD 30.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer FJD 16 voor volwassenen en FJD 16 voor kinderen
  • Toeslag voor wifi in de kamer: FJD 10.00 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: FJD 10 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: FJD 80 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: FJD 80.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: FJD 30.0 per nacht
  • De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi

Veelgestelde vragen

Beschikt Capricorn International Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Capricorn International Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Capricorn International Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Capricorn International Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Tegen een bedrag van FJD 80 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Capricorn International Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.30 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van FJD 80.00 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Capricorn International Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Capricorn International Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Nadi ligt vlak bij de luchthaven, op 3 km afstand van Wailoaloa Beach en Markt van Namaka. Ook Sri Siva Subramaniya Swami Tempel en Sri Siva Subramaniya Swami Temple liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Capricorn International Hotel

6,4

6,4

Netheid

7,2

Locatie

7,0

Personeel en service

6,4

Milieuvriendelijkheid

5,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 944 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 944 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 277 van 944 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 132 van 944 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 133 van 944 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

marcus, Oosterhout

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Effective place to stay.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

marcus, Oosterhout

Positief: Personeel en service
Prima voor de prijs.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Roon, Kwadijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Een prima hotel voor iedereen

Het Capricorn International ligt op ca 5km van het vliegveld van Nadi. Omdat er weinig vliegverkeer, en helemaal geen vluchten 's nachts worden uitgevoerd is het geen nadeel dat het Hotel relatief dichtbij de startbaan ligt. Er is een Hoteltaxi op aanvraag beschikbaar. Een Taxi kost ca FJ$ 30 van/naar het vliegveld. Wij hadden een familiekamer met 2 slaapkamers. Allebei met comfortabele bedden en airco. Deze kamers bevinden zich op de begane grond en zijn prima geschikt voor kinderen. De kamers zonder aparte slaapkamer bevinden zich op de bovenste van de twee woonlagen. Alle kamers hebben een extra 3e slaapplaats in de vorm van een echt bed (dus geen slaapbank). De 'Backpackers' kamers bevelen we niet aan, want die liggen naast de airco-installatie van de supermarkt die om de hoek, en naast het Hotel, ligt. De menukaart van het Hotel is kleine maar zeer smakelijk. Er zijn voldoende restaurantjes in de buurt aanwezig voor een prima maaltijd. De staf is erg vriendelijk en voorkomend, en de receptie is 24/7 geopend. De bar sluit om 22:00, maar er zijn voldoende zitjes rond het zwembad voor een eigen gekocht glaasje. Wifi kost ca FJ$5 per 30 min en is aleen rond de bar en receptie beschikbaar. Het TV aanbod is beperkt tot 5 zenders waarvan 1 Fijijaanse. Er is een bus-stop naast het Hotel voor een ritje naar Nadi-stad. Een buskaartje kost ca 70ct. Port Denerau is alleen per taxi bereikbaar. Dat kost ca FJ$25. Het Hotel heeft ook een eigen taxi-dienst (stationwagen).

4/10 – Matig

Mary

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadly, the place was very run down and the room old. The shower was grubby and the TV had only one channel. Not suitable for a longer stay - ok for a day room with a shower prior to a flight.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Sashi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tawitaa

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Louis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Overall
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Abdul

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unclean room Housekeeper does not clean room Hotel facilities old Dinning ceiling broken And many more Not worth 4 star hotel at all Security and front desk staff drinking deer late night on duty not safe Wanted to report but after security switched he also drink at night so I believe all same there.
10 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Davendra

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mosquitoes and bed bugs. Uninviting smell in the environment. Towels are very old.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Taina

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kalesita

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

David, Napier

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Roman

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Really disappointed. Staff was great but room was below what I ever imagined Fiji will be
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Alfredo

Negatief: Netheid
I liked how close it is from stores and restaurants. I didn't like the restaurant, they don't keep the rooms very clean, and the internet didn't work.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ledua

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient, friendly staff, awesome family room, central to public transport, shopping center and children friendly 😀
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Angie

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They did not respond to my messages about picking us up at the airport but they did come get us so it was all fine. The young woman at the front desk at 6 am was lovely and took good care of us.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Marilyn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Nicholas

1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Komei

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Phillip Clyde

Positief: Netheid, personeel en service
Can hear night club from down the road
11 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jitoko

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa, Puerto Vallarta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was the best part of my visit. Casa helped me during a panic situation and saw to it that I was alright. She checked me in early to the last room she had available after I had been traveling for 3 days. She showed me where the breakfast was and helped me with my travel bag and nap sack to my room so I could sleep. I've never had kinder service in my life. I will always stay there when I'm in Fiji! Thank you, Casa and all of the staff at the Capricorn. The airport shuttle person was also extremely helpful to me at the airport as I needed wheelchair service. He saw to it that I got it! Thank you!!
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sarju

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like because its very dirty. Please needs to be cleaned and sprayed to kill cochraches. Food is pathetic and expensive.
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Raymond

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The towels provided were filthy; bed & pillows were very uncomfortable; staff did not action my requests despite numerous requests saying they will pass message to their boss.
4 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

vaha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025