Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Capricorn International Hotel





Capricorn International Hotel ligt in de buurt van Wailoaloa Beach en verwent gasten met een shuttleservice van/naar de luchthaven, een poolbar en een tuin. Trakteer jezelf op een gezichtsbehandeling, een lichaamsbehandeling of een manicure/pedicure bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant Capricorn Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op het zwembad. Wifi in de kamer (toeslag), een kapsalon en een bibliotheek zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen

Spa
De spa ter plaatse heeft behandelingsruimtes voor stellen. De spa van dit hotel biedt diepe bindweefselmassages. Verder kan je je laten verwennen met behandelingen als gezichtsbehandelingen. Er zijn nog andere voorzieningen ter plaatse, zoals een bubbelbad.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, aan het zwembad laden

Deluxe kamer, aan het zwembad
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Queens Road, Martintar, Nadi
Over deze accommodatie
Capricorn International Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer FJD 16 voor volwassenen en FJD 16 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: FJD 10.00 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: FJD 10 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor vroeg inchecken: FJD 80 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: FJD 80.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: FJD 30.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Capricorn International Hotel
Beoordelingen
6,4
6,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
marcus, Oosterhout
6 nov 2024
Positief: Personeel en service
marcus
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Roon, Kwadijk
20 sep 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima hotel voor iedereen
Roon
10/10 – Uitstekend
Angie
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angie
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Komei
12 aug 2025
Komei
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Phillip Clyde
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Phillip Clyde
11 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jitoko
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jitoko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa, Puerto Vallarta
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sarju
4 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarju
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Raymond
Reisde met familie
31 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
vaha
30 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
vaha
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Abdul
30 jul 2025
Abdul
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Jane
29 jul 2025
Positief: Personeel en service
Jane
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Michael
27 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Audrey
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Audrey
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Blair
21 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Blair
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Nikisha
20 jul 2025
Nikisha
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Waikare
20 jul 2025
Waikare
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diane
Reisde met een groep
18 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Diane
17 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Kim
Reisde met familie
18 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kamal
17 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Kamal
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
premila
16 jul 2025
premila
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
kirpalsinh ganapatsinh
14 jul 2025
kirpalsinh ganapatsinh
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Ayush
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Ayush
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jayshree
13 jul 2025
Jayshree
4 nachten verbleven in juli 2025