Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Oude Mikami Familiehuis
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 113
31 jul - 1 aug
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1994 Shinhama, Miyazu, Kyoto, 626-0015
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 321 beoordelingen
De prijs is € 70
7 aug - 8 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Terry
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KAZUMI
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
???
24 jun 2025
???
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maureen
Reisde met partner, Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Maureen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
takuya
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takuya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUNORI
8 jun 2025
KATSUNORI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tamae
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamae
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HUIWEN
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HUIWEN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dat, Anaheim
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KAZU
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
6 mei 2025
David
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sakaki
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakaki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yoko
Reisde met een groep
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHUK FAN LAURA
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUK FAN LAURA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Martine
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Martine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Iain
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iain
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
lingqi
15 apr 2025
lingqi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Neal
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neal
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yina
Reisde met partner
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yina
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
HSING YEN
28 mrt 2025
HSING YEN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
W
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
W
1 nacht verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Ibis Budget Brugge Jabbeke
- Appartementen Opaalkust
- Lindos Royal Resort - All Inclusive
- NH Bussum Jan Tabak
- SOLYMAR Gran Hotel
- Dreams La Romana Resort & Spa - All Inclusive
- Sandos Papagayo Hotel
- Liberty Hotels Lara - All Inclusive
- Pension KEYAKI
- Europe Villa Cortes
- Landhotel Krolik
- Hotels nabij Deltapark Neeltje Jans
- Porto Demo Boutique Hotel - Adults Only
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten