Terras

Beoordelingen van OREA Spa Hotel Palace Zvon Mariánské Lázně

4 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 84 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn Hotel in hartje dorp park op loopafstand, winkels helaas wat verder. Ontbijt is prima te doen, avond eten ook als je alles lust en niets is raar. En anders moet je dan wel elke avond uiteten wat ook niet al te duur is. De schoonmaak van de kamers was in ons geval aan het begin van ons verblijf uitstekend, maar de laatste 4 dagen van ons verblijf was het halve werk en laatste dag hebben ze helemaal niet schoongemaakt. Een min punt! Voor de rest prima hotel.
11 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Jan Šimkanin, Front Office Manager op 21 jun 2019
Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en dat de kamer keuze naar wens was. We zijn blij om te lezen dat u de locatie van het hotel een echte aanrader vind. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Orea Spa Hotel Palace Zvon! Met vriendelijke groet, Jan Šimkanin, Front Office Manager

8/10 – Goed

Herwig, Trnava

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
Nadat we waren gearriveerd was er nav overbooking geen plaats voor ons. Het Hotel heeft dit zeer goed opgelost. 1 overnachting in een naburig hotel met dezelfde standard. De volgende morgen hebben we dan een apartment gekregen voor dezelfde prijs. het hotel is zeer goed gelegen, vriendelijk staff. Zeer goed restaurant, zwembad en spa.
Reactie van Jan op 3 mei 2017
Dear Mr. Herwig, we are glad that you was satisfied after technical problem with your reservation. We did our best for solving this unpleasant situation. We are really sorry for this uncomfortable situation and we hope that you will give us the second chance next time. Best regards Jan Šimkanin, Front Office Manager

8/10 – Goed

Maria

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Věra op 29 feb 2024
Vážení hosté, velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneVěra KudrnováFront Office ManagerOrea Spa hotel Palace Zvon, Mariánské Lázně

8/10 – Goed

Jan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 19 okt 2023
Vážený pane Jane,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast offered at the hotel is excellent. There is a lot of choice of foods and drinks.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 29 aug 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive review of the hotel and services. We will be happy to see you again in our hotel.Have a nice dayReception

10/10 – Uitstekend

Karolina

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 10 aug 2023
Vážená paní Karolíno,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gesagt.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 2 jun 2023
Guten Tag Herr Peter,Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung des Hotels und der Dienstleistungen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßenRezeption

4/10 – Matig

Heiko

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Bilder vom Schwimmbad und Hote sind auf der Webseite gut bearbeitet worden. Es war in wirklichkeit alles nicht so schön. Was aber noch viel schlimmer war. Im Speisesaal waren viel weniger Sitzplätze vorhanden ,als Gäst dort waren. Man musste lange auf einen Sitzplatz warten. Soetwas geht gar nicht.....
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 21 mrt 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen Grüßen,Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 2 jun 2023
Guten Tag Frau Karin,Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung des Hotels und der Dienstleistungen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßenRezeption

8/10 – Goed

Ales

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 2 jun 2023
Dobrý den pane Aleši,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 2 jun 2023
Vážená paní Karin,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 2 jun 2023
Guten Tag Frau Irene,Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung des Hotels und der Dienstleistungen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßenRezeption

8/10 – Goed

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager op 2 jun 2023
Vážená paní Evo,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

4/10 – Matig

Tanja

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Falsche Angaben bei Ausstattung
Unser Aufenthalt war leider nicht zufriedenstellend. Der Speisesaal war überfüllt und es konnte nicht immer ein freier Platz gefunden werden. Es standen oftmals Gäste mit vollen Tellern im Speisesaal ohne einen Platz zu bekommen. Es gab keinen Whirlpool wie beschrieben im Hotel, was für uns ein Kriterium war. Die Duschkabine war kaputt, somit konnte die Duschtüre nicht komplett geschlossen werden. Die Zimmer sind nicht wie beschrieben schallgeschützt, wir hörten laut und zu jeder Tages-, und Nachtzeit den Fernseher vom Nachbarzimmer.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 10 mrt 2022
Sehr geehrte Frau Tanja, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Dagmar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggelig sted
Hadde tid til bare 2 netter.Hyggelig opphold,vennlig personalet.God frokost,SPA.I basseng hadde de 29,5 grader.God varme på rommet.Stue,soverom,toalet og bad.Fornøyd.Dette er eldre hotel,prismer,høyt under taket.Som de fleste hoteller noe slitt,men det gir bare charme og atmosfæren
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 17 feb 2022
Good day, Thank you for your review. Sincerely, Petr Horký, Front Office Manager

8/10 – Goed

Holger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 17 feb 2022
Dear Holger, thank you for your review. Sincerely, Petr Horký, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Cameron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend break worth a visit
Friendly and professional staff. Warm and super clean room. Great breakfast.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 11 jan 2022
Dear Cameron, thank you very much for your nice feedback. With best wishes

8/10 – Goed

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 11 jan 2022
Dear Natalie, thank you very much for your nice feedback. With best wishes

10/10 – Uitstekend

Lenka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spokojenost s personálem a hotelem
V hotelu jsme byli od středy do soboty, ubytování s polopenzí. K dispozici jsme měli v ceně saunu a bazén. Hotel je útulný, čistý, personál je ochotný a vstřícný. Hotel je dobrým výchozím bodem k vycházkám i k túrám po okolí. Byli jsme maximálně spokojeni.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 11 jan 2022
Vážená paní Lenko, velice si vážíme vašeho hodnocení. Rádi vás i příště přivítáme u nás v hotelu.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Petr op 11 jan 2022
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

Bibiána, Zilina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked it but I was missing some hotel cosmetic supplies which I found automatic in a 4* hotel. Also, I have to say that the spa is much much smaller than it looks on the live sites and there is no relax zone. Literally 4 chairs close to the mini pool are not giving you a big chance to sit down and take a nap. Other than that I enjoyed my stay there, the suite was beautiful and spacious with a great view and I loved the breakfast
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Petr op 11 jan 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

10/10 – Uitstekend

Jannik

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Petr op 11 jan 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Petr op 11 jan 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Petr op 11 jan 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Reservation agent op 7 jul 2021
We would like to thank you for your comment. Prokopová (reservation agent)

8/10 – Goed

Nikolcho

2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Petr op 11 jan 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, personeel en service
Personál ochotný, jen problém s koupelnou- na závěsu u sprchového koutu byla v dolní části plíseň, v umyvadlem chyběl kryt na odtok vody. Po upozornění na recepci závěs vyměněn.
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 15 okt 2020
Dobrý den, pane Roberte, děkuji Vám za vaše hodnocení i za zpětnou vazbu ohledně stavu hotelové koupelny. S přátelským pozdravem Petr Horký, Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Milan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Přijatelné ubytování čekajicí na rekonstrukci
Hotel vytvořený spojením historických budov hotelů Palace a Zvon je situován na prominentním místě v samém centru Mariánských lázní. Přesto, že dochází zřejmě k postupné rekonstrukci prostor (lobby a recepce), náš pokoj ve čtvrtém podlaží již rekonstrukci pomalu vyžadoval. Jakékoliv užití sprchového koutu se rovnalo malé potopě na chodbě, nábytek byl již znatelně opotřebovaný a pokoj byl pro užití třemi osobami vybaven jen částečně (župan, šampon chyběl zcela). Na druhou stranu ochota a vstřícnost personálu je naprosto příkladná. Snídaně jsou velmi bohaté. Bazén je však s ohledem na kapacitu hotelu nedostačující, protiproud ani trysky nejsou v chodu a rovněž není v provozu ani bar u bazénu. Bohužel není v provozu ani historická kavárna Opera.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 15 okt 2020
Vážený pane Milane, velice si vážíme vašeho hodnocení. Jak jste správně poznamenal, náš hotel prochází postupnou rekonstrukcí, která byla bohužel značně omezena událostmi letošního roku. S tím souvisí i vaše další věcné připomínky ohledně obsluhy bazénu a kavárny Opera. S přáním pevného zdraví Petr Horký, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes Hotel. Tolle Bauweise. Man fühlt sich in der Zeit zurückversetzt. Aber dies nicht im negativen Sinne. Leider ist für die Größe des Hauses der Pool und die Sauna viel zu klein. Als Spa-Hotel erwartet man etwas anderes .
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 25 aug 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Petr Horký, Front Office Manager

8/10 – Goed

Vera

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 25 aug 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Petr Horký, Front Office Manager

8/10 – Goed

Tom, Stuttgart

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel sehr schön, tolle Lage, gute Buffets, aber der Pool im 2. UG ist eine Frechheit!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Petr Horký, Front Office Manager op 25 aug 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Petr Horký, Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ondřej Kazda, Hotel General Manager op 22 feb 2020
Dear guest, thank you for your review. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van František Cozma, Operation Manager op 7 feb 2020
Dear guest, thank you for your review. Best regards, František Cozma, Operation Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ondřej Kazda, Hotel General Manager op 16 jan 2020
Dear guest, thank you for your review, all review is valid for us. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

8/10 – Goed

jean michel

Reisde met familie
Positief: Netheid
hôtel en dessous de nos espérances
Hotel bien situé, 30 minutes d'attente au petit déjeuner (salle complète) mais heureusement que la ville est magnifique.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Petr Horký, Deputy Front Office Manager op 16 jan 2020
Dear Mr. Jean Michel, Thank you for the good review you gave our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon! Sincerely yours Petr Horký, Deputy Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel in super Lage. Unser Zimmer war relativ groß und sehr sauber. Weitestgehend freundliches, zuvorkommendes Personal. Kommen gerne wieder.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Jh, Vegas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in town. Staff was very helpful. Parking facilities are a little tight if you have a medium or above size vehicle. Also reserve well ahead if you want spa or massage treatments. Overall it was a good stay
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jan Šimkanin, Front Office Manager op 16 okt 2019
Dear guest, thank you for you nice visit, we were glad to meet you in Orea Spa Hotel Palace Zvon. Thank you for your feedback and hope in your next visit. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Tomasz

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
L'hôtel sans charme.
L'intérieur un peu vieillot. Nous avons dû réclamer le vidange de la poubelle, le nettoyage est vite fait et parfois mal fait (une fois la femme de ménage avait utilisé un chiffon qui sentait très mauvais - nous avons dû aérer les pièces durant une heure). Le personnel ne sourie quasi jamais (la réception, la salle à manger, l'intendance). L'hôtel sans charme particulier.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van František Cozma, Operation Manager op 4 okt 2019
Cher client, merci pour votre avis. Je regrette que vous n’ayez pas été satisfait de votre séjour dans notre hôtel. Je ne peux pas croire que vous étiez dans notre hôtel et avez eu ce problème. Notre personnel est hautement qualifié, mais je vais vérifier leur travail. Meilleures salutations, František Cozma, Operation Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van František Cozma, Operation Manager op 6 sep 2019
Dear guest, thank you for your feedback. Best regards, František Cozma, Operation Manager

8/10 – Goed

laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un po' meno x il confort solo perché manca aria condizionata un hotel così dovrebbe averla anche se non fa caldissimo il resto tt ok
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van František Cozma, Operation Manager op 25 aug 2019
Dear guest, thank you for your review. Best regards, František Cozma, Operation Manager

8/10 – Goed

magali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
too
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ondřej Kazda, Hotel General Manager op 15 aug 2019
Dear guest, thank you for your feedback. I am glad you enjoyed your stay in Orea Spa Hotel Palace Zvon. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

10/10 – Uitstekend

Tereza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Jan Šimkanin, Front Office Manager op 12 aug 2019
Dear Tereza, thanks for taking your time to share your experience with us. We are glad we met your expectations on all aspects and look forward to welcoming you back to Orea Spa Hotel Palace Zvon in the nearby future. Kind Regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ondřej Kazda, Hotel General Manager op 14 aug 2019
Dear guest, thank you for your feedback! Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

8/10 – Goed

Oksana

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Miroslava Křivanová, Director of Sales and Marketi op 19 jul 2019
Dear guest, thank you for your review. Best regards, Miroslava Křivanová, Director of Sales and Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect position in Marianske Lazne, good breakfast, nice staff and service. For the four star hotel it should be an air-condition in the room. Overall experience is fine, would definitely return.
12 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Jan Šimkanin, Front Office Manager op 21 jul 2019
Dear guest, thank you for your review. I am glad, that you enjoyed your stay in Orea Spa Hotel Palace Zvon. Thank you for your words of praise to our staff and hotel service. I regret, but air condition is not standard in 4* star hotel in the middle of Europe. We hope in your next visit in near future. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Le petit-déjeuner assez varié, par contre il faut partager les tables avec les autres personnes s'ils vous acceptent. La douche est petite. La piscine petite aussi et pas très propre. En général le personnel est agréable.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Lenka Fischerová, Operation Manager op 21 jul 2019
Dear guest, I regret, that your stay did not meet your expectations. Hotel is living organism with real people, I regret, but if breakfast restaurant is full, there is absolutely usual to find out seat with other guests. The size of shower is according hotel standards, bigger swimming pool in our beautiful historical building from 19th century is unfortunately not possible. Best regards, Lenka Fischerová, Operation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Jan Šimkanin op 14 mei 2019
Dear guests, thank you for rating of your stay in our hotel. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Gitta

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Nicht für Familien mit Kindern geeignet. Diese dürfen Abends nicht mit ins Schwimmbad. Nur Nachmittags von 2 bis 4. Da ist man als Familie logischer weise unterwegs vor allem bei schönem Wetter. Essen und Unterkunft waren soweit in Ordnung. Allerdings allgemein etwas Aufhübschungsbedürftig.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ludmila Klukavá op 7 mei 2019
Sehr geehrte Frau Gitta, vielen Dank für Ihr Feedback. Unser Hotel ist nicht nur einer der Gäste, sondern steht allen offen. Wir suchen ein System, um unseren Entspannungspool für alle Gäste zu öffnen. Ich bedaure, dass es Ihnen nicht gepasst hat. Mit Freundlichen Grüßen, Ludmila Klukavá, Spa & Wellness Manager

8/10 – Goed

CHIEN-LY

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Jan Šimkanin, Front Office Manager op 16 mrt 2019
Dear Guests, thank you for your feedback. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

8/10 – Goed

Doris, Schärding

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Ondřej Kazda, Hotel General Manager op 16 mrt 2019
Dear Doris, thank you for your review. It is very important for us. I hope in you next stay in near future. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager