Plage privée, chaises longues, parasols, serviettes de plage

Avis sur LABRANDA Royal Makadi

5 out of 5
LABRANDA Royal Makadi
34 KM Hurghada Safaga Road, Makadi Bay

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 48 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 41 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 112." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Elena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Un hôtel club très bien on y a séjourné une semaine et le personnel est extrêmement gentil aux petits soins on a pas levé le petit doigt qui sont déjà à côté de nous pour nous servir tout tout ils sont vraiment à notre service c'est vraiment incroyable ils sont trop gentils tout à volonté, la nourriture est très bonne le restaurant tout ça c'est très bien, le petit-déjeuner très bien on est vraiment libre de tout mouvement et ça c'est génial, la plage elle est bien très bien, sur la plage aussi il y a beaucoup de personnel pour servir, les piscines il y en a beaucoup elles sont grandes elles sont bien, le bar au milieu c'est génial vraiment super bon elle était un peu froide au début de notre séjour puis après elle s'est réchauffé et puis vraiment c'était super je recommande cet hôtel. Seul petit bémol peut-être c'est un peu vieillot voilà les ameublement dans les chambres c'est marron foncé vieillot et même les terrasses c'est un peu vieillot mais franchement c'est vraiment un petit détail qui se comble dans le reste qui est génial voilà.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Pauline

Séjour de 14 nuits en août 2023

8/10 Bien

ebru

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de LABRANDA Royal Makadi le 20 août 2023
Dear Ebru,thank you for choosing our Hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

10/10 Excellent

JANINE

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, un bon buffet, belle plage, le seul reproche, difficile d'aller faire du snorkeling.
Séjour de 6 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Mariama

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On a passé un bon séjour de 10 jour, rien a dire de mal franchement il y a tout dans ce palace, piscine, plage, activités (quad, cheval …), des restaurant inclus sous réservation si vous avez la formule All! Inclusive. Vraiment contente
Séjour de 11 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Jenna

Les points forts : Confort de la chambre
Correct, mais sans plus
Séjour agréable, mais l'hôtel mérite un coup de rafraichissement. Il n'y pas d'endroit accueillant où on a envie de siroter un cocktail, le mobilier est très vieux. Les chambres sont grandes et confortables, le service de ménage ne passe pas tous les jours. Le personnel n'est pas très aidant, spécialement la personne qui occupe le poste de relation clients. La clientèle majoritaire est russe et ukrainienne. La nourriture est bonne, mais peu variée. Un bon séjour, mais je ne recommanderai pas cette hôtel.
Séjour de 6 nuits en mars 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 13 avr. 2021
Dear Mrs. Jenna, We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in LABRANDA Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. - We appreciate you bringing issues encountered with the hospitality level to light. This should not have been the case and please accept our sincere apologies for any shortfalls committed by any team member. Kindly rest assured that we do not tolerate such individual behaviors and my Senior Team do not hesitate to proceed with immediate corrective measures once notified. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to LABRANDA Royal Makadi soon. With best regards, Sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

6/10 Satisfaisant

Ludivinz

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel luxueux propre mais bruyant
Hôtel tres grand et propre Personnnel aimable Clientele majoritairement égyptienne et russophone. Le restaurant principal fait du service a l'assiette au lieu du buffet, ce qui génère de l'attente. Pour les autres restaurants il faut reserver 24h à l'avance. Bcp de choix de plats mais peu de saveurs. Musique assez forte en permanence autour de la piscine et surtout le soir a partir de 20h30 sur la grande terrasse. Pas tres agreable si vous dinez a l'extérieur. La piscine est grande mais peu profonde (maximum 1.35m) Le club de plongee était fermé mais lecole de kite ouverte. Il y a plusieurs petites boutiques au sein de l'hôtel, mais il se trouve dans une zone desertique entouree dautres hôtels. Oubliez la visite de la ville locale à pieds Possibilité de late check out pour 10 euros par personne pour 3h (maxi a 22h00)
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 13 oct. 2020
Cher M. Ludivinz, merci d'avoir partagé votre ressenti sur votre séjour dans notre hôtel, que je ne manquerai pas de partager avec les équipes. Nous esperons vous revoir très bientôt. Cordialement, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager & toute l'équipe

8/10 Bien

Mathieu, Paris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hôtel bien géré, à votre écoute. Pas de bruit. Une super équipe d’animations . Un moment de détente, des enfants heureux. Une salle de squash. Une vrai plage et juste à côté un ponton avec une multitude de poissons et de coraux (mieux quand bateau ). Seul bémol les cocktails
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Mohamed Rabea - General Manager le 2 sept. 2020
Dear guest, We would like to thank you for staying at Labranda Royal Makadi and taking the time to share your valuable comment with us. We are happy to know that you had an enjoyable stay. We are looking forward to welcoming you again on your future holidays. Yours sincerely, Mohamed Rabea General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Emad Saleh - General Manager le 22 janv. 2020
Dear Mr. Anonymous, Thank you for your rating here on Expedia. Warm regards, Emad Saleh General Manager

8/10 Bien

Patrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous hésiterons pour y retourner l’année prochain.
Bien dans l’ensemble seulement nous avons constaté une baisse par rapport à notre première venue en janvier. Peu de poissons aux repas , pas de climatisation dans les chambres et trop peu aux salons. Pas d’espace nonfumeur sur la plage occupée par de nombreux allemands qui réservent les places tôt le matin avec leurs serviettes. Pas moyen d’échapper à la fumée de leur cigarettes. Trop d’attente pour une table le soir au restaurant si on n’y va pas dés l’ouverture.
Séjour de 14 nuits en mars 2019
Réponse de Emad Saleh - General Manager le 30 avr. 2019
Dear Mr/Mrs Patrice, Thank you for taking time adding a review here on ReviewPro.com. We are very sorry that your holiday spent in our hotel didn’t meet all of your expectations. We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. We hope sincerely to see you again in Labranda Royal Makadi. With best regards, Sincerely, Emad Saleh General Manager

10/10 Excellent

Patrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en janvier 2019
Réponse de Labranda Makadi Team le 12 févr. 2019
Dear Mrs.Patrice, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Labranda Royal Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Thank you once again for your excellent 10 out of 10 rating! We hope to see you soon in Labranda Royal Makadi. With best regards, Sincerely, Emad Saleh General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Chouette hôtel. Literie confortable. Nourriture correcte et variée. Seul gros bémol: connexion internet. Présente uniquement dans le hall de l’hôtel, non sécurisée, lente et insuffisante pour permettre l’ouverture de courriels. Dommage ...
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de LABRANDA Makadi Team le 10 janv. 2019
Dear Anonymous, Thank you for choosing LABRANDA Royal Makadi Resort to spend your vacation and we do immensely appreciate that you found the time to share your vacation experience on Expedia! We are sincerely pleased that our beddings and cuisine ensured you a memorable time. We are working on improving our internet. However for high speed internet we have mi-fi devices available at the reception, against charge. We place great value on your continued relationship with Labranda Royal Makadi and we look forward to welcoming you again! Yours sincerely, Walid El Husseiny Executive Assistant Manager

8/10 Bien

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ok pour PERSONNES A MOBILITE REDUITE = bon hôtel
Avis en attente ok possible pour personnes à mobilité réduite = bon hôtel y aller ok ! TRES BIEN C'est un peu trop mais MOYEN c'est pas assez !!! ****** Nous avons passé les 15 derniers jours d'octobre dans cet hôtel ou nous étions allés il y a 20 ans ! du changement ! heureusement. Mais l'hôtel est très bien !!! Pour les personnes à mobilité réduite il y a 4 chambres avec WC adaptés et pour la douche comme partout pas grand chose = mettre une serviette par terre pour ne pas glisser et prendre une chaise du balcon ! l'hôtel est bien ! dans le ALL INCLUSIVE = le frigo est rempli tous les jours avec du fanta, sprite, jus de pomme et une grande bouteille d'eau mais seulement 2x/semaine du coca cola. MAIS impossible d'avoir du Coca ZERO !!!! alors qu'il y en a partout dans l’hôtel merci d'en mettre. Mr Sheriff = c'est votre ''sauveur" si vous avez des problèmes vous demandez à lui parler dans la 1/2 journée votre problème est résolu ! h Cet hôtel a un gros plus, tous les soirs il est possible d'aller manger dans les restaurants de la promenade et cela sans supplément = chinois, grec , cubain, italien, burger.... ) et c'est magique. Le service est de qualité et pour finir un guichet glaces gratuites ! VOIR LA SUITE DE MES COMMENTAIRES SUR TRIP ADVISOR !
Séjour de 14 nuits en octobre 2018
Réponse de LABRANDA Team le 14 nov. 2018
Dear Mrs. Christine, thank you or taking the time to share your holiday experiences here online. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us and that we have fulfilled your expectations. We hope to welcoming you soon again in LABRANDA Royal Makadi. (please do wait 20 years again.. :) Best regards Walid El Husseiny Executive Assistant Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en octobre 2018
Réponse de LABRANDA Team le 14 nov. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your 4 out of 5 rating! Glad to know that you have enjoyed your stay with us. Best regards, Walid El Husseiny Executive Assistant Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel, un seul défaut : l'animation .
Réponse de General Manager le 22 mai 2018
Madame, Monsieur, Bonjour Merci pour ce retour très positif sur Labranda Royal Makadi. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et que nos prestations aient été à la hauteur de vos attentes. Nous prenons par ailleurs bonne note de vos commentaires au sujet de l'animation et ferons de notre maximum pour améliorer notre programme. Au plaisir de vous voir prochainement au Labranda Royal Makadi Bien Cordialement Hisham Tawfik Directeur Général

6/10 Satisfaisant

Sven

Les points forts : Propreté
Séjour de 12 nuits en avril 2024
Réponse de LABRANDA Royal Makadi le 26 avr. 2024
Dear Sven,thank you for choosing our Hotel and for sharing your rating!We would be grateful if you can send us more details about your stay in order to understand why we could not reach your expectations completely.It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 Bien

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Limited beverage options in the all inclusive accomodation. Food festival was amazing
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Jacki

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed a couple of night pre joining a live aboard, great resort
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Vjekoslav

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Maria

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de LABRANDA Royal Makadi le 20 août 2023
Dear Maria,thank you for choosing our hotel!We are sorry that we could not reach your expectations!be assured that our Team is always available for you in order to solve issues or problems.We hope you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben aissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 Bien

Jeremy Simeon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fast alle Mitarbeiter waren sehr nett & zuvorkommend. Trifft aber nicht auf alle zu. Das Zimmer war immer sauber & aufgeräumt nachdem es geputzt wurde. Es gibt eine grosse Auswahl an Aktivitäten die super sind. Man kann überall mit Euro zahlen im Hotel. Es gibt verschiedene Pools, von denen einer nur für Erwachsene ist & es sehr ruhig ist. Beide Pools haben Poolbars. Der Spa-Bereich war sehr schön & es gab viele Angebote zu fairen Preisen. -WLAN hat man nur in den öffentlichen Bereichen und auch dort ist es zum Teil eher schlecht. Essen war eher so mittelmässig von der Qualität her & zum Teil ein wenig fad. Man wird jeden Tag mehrmals angesprochen ob man diese & jene Aktivität auch noch machen möchte, was mit der Zeit ein bisschen zu viel wird. Aus dem ATM konnte man nur ägyptische Pfund abheben, welche man im „Book Store“ gegen Euro umtauschen kann, bei welchem man jedoch regelrecht abgezockt wird & viel weniger bekommt als der Wechselkurs in Wirklichkeit ist. Für die à la carte Restaurants kann man nur mit einem Gutschein von der Rezeption gratis essen, ansonsten muss man normal bezahlen. Wie haben bei unserer Ankunft einen bekommen & sind dann aber nochmals zur Rezeption um nach mehr zu fragen & haben zwei weitere erhalten.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de LABRANDA Royal Makadi le 20 août 2023
Sehr geehrter Jeremy Simeon,vielen dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung!Es freut uns, dass Sie so zufrieden waren und gerade das Personal, das Zimmer und die Sauberkeit in so guter Erinnerung geblieben ist! Wir geben Ihre lieben Worte sehr gerne weiter! Bezüglich des Shops werden wir Maßnahmen ergreifen!Es war uns eine Freude, Ihr Gastgeber gewesen zu sein und wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen!Mit freundlichen Grüßen,Hedi Ben aissaCEO MPE Hotelsund das gesamte Team

8/10 Bien

Farzan

Séjour de 10 nuits en mars 2023
Réponse de LABRANDA Royal Makadi le 20 août 2023
Dear Farzan,thank you for choosing our hotel and for sharing your experience afterwards!We are happy that you enjoyed your stay with us so much!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!with kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 Bien

Emily

10/10 Excellent

Remon Roskoaf

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff

8/10 Bien

Ana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Very nice resort with beautiful outdoor areas, big beach, pool and gardens. Very friendly staff and good entertainment. Food was good and changed every night. Indoors and furniture might need a touch up, but cleanliness was good.

8/10 Bien

Sophia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property had one major selling point because it had a number of restaurants. It was good for kids and adult alike. What I didn’t like is the extra charges - for ice cream and drinks at the beach bar. The hotel was not a 5 star hotel it was 4 star.
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

allan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great friendly staff, good food and plenty of things to do. Wound happily go again.
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

4/10 Médiocre

Maria

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en mai 2022

2/10 Horrible

Chantelle

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not recommended for ALLERGY sufferers. On my last night, I booked the Italian restaurant at the hotel with guest relations at reception. Just like the other two bookings I had previously with other restaurants at the hotel, the guest relation staff added a note to my booking online to state nut allergy. I then attended the restaurant for the 9pm booking and mentioned to the waiter my nut allergy. The waiter stated just no desserts were suitable. I ordered chicken Caesar salad for my starter and for main the Olio Pasta (sauce on menu stated chilli, olive oil, garlic and parsley). I ate the starter and then it was around 20minutes until the main arrived. Within 5 minutes of starting to eat the main I felt the initial symptoms of an allergic reaction. I then went to reception and stated I needed an ambulance as I think I’m experiencing an allergic reaction. The receptionist stated it was 40 minutes to a hospital but they have a doctor on site who they would call. I spoke to the doctor on the phone explaining I have anaphylaxis and they came to me quickly and assessed me confirming I was in the initial stage of anaphylaxis. I was with the doctor from around 9.45pm - 2am and luckily survived. The meeting with Head Chef, Food Manager and Guest relations next day made me feel very emotional as I had a near death experience, had been too afraid to sleep since and then I was afraid to eat anything. They denied any nuts were in the food and that the recipe was in the Chef’s head.
Séjour de 9 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Slobodan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice but needs some improvement
We booked family room with two single beds and one king-size bed, but we got one king-size and one single bed. At the check-in conditions for the payment of the booking changed, we supposed to have deposit paid before arrival and rest before check in but that was not the case. We had to pay the full amount before check-in without explaination if someone pulled money or not for the deposit. After that during our stay it was nice. There need to do some more work around timetable for the animation activity since there is not information about that on the beach or around the pools. There should be more sunbeds around the pools since it is war in the morning to catch free sunbeds. Even it is Egypt I think that the name of the hotel should be earnet there is nothing Royal in the hotel. Dress code is not enforced even it is written. Towel change is late during dinner and should be before closing the pools. I think that service is little slow for this kind of hotel you need to get everything by yourself. Other thing that is kind of annoying are tours that are sold by the pool. The prices are sometime double than the real price. If this kind of seller is operating on the hotel ground the should be regulated by the hotel with offical price list and extra costs written on leaflet or in front of their shops. The shows and the other program is perfect. I really enjoyed my stay as much as I could because I was only 6 nights there. Hopefully you can improve somethings so it will be great.
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 19 août 2022
Dear Mr. Slobodan,We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in Labranda Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to Labranda Royal Makadi soon. With best regards,Hedi Ben Aissa Cluster General Manager

10/10 Excellent

youssef

Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Alan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Been to several all inclusive resorts before - Bahamas & Mexico- and found Labranda Royal on par with the rest. The general food is always impossible to make great, there was some hits and some misses, but the à la cart restaurants -in our case, Greek, French and Seafood- were EXCELLENT. The pools are clean and big, the rooms were spacious and comfortable. What stuck me the most was the hard working staff everywhere… at the reception, the lifeguards, the servers and bartenders… they made our trip wonderful and enjoyable. Thank you the Labranda team, we will come back and see you again. Special thanks to Uounan, Waleed and Khaled.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 12 juil. 2022
Dear Mr. Alan, Firstly, I would like to personally thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience on your recent stay with us. I am glad to note you were satisfied with your overall stay at our resort. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. My team and I take pride in serving our guests and being an active part for making their well-earned holiday a great success. Once again thank you and I am very much looking forward to welcoming you back. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

2/10 Horrible

wael

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unprofessional staff , bad food , sometimes you find nothing to eat in their restaurant , totally overrated
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 12 juil. 2022
Dear Mr. Wael, Thank you for taking the time to add your review on Expedia.com. We would like to apologize that we did not exceed your expectation of a dazzling holiday. We assure you that your valuable comments will be taken into consideration and would welcome the chance to serve you in any future holiday. Hope to see you soon, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

6/10 Satisfaisant

Hala

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
I spent 3 days in labranda royal makadi every thing is ok but there is luxuries some point i want to mention beach is excellent becuse you can swim but itis boring no music or entertainment In all inclusive very bad quality of coffee milk and juices Food is ok but not excellent quality or variety Room is clean but with little bad smell from bathroom You can’t control the air conditioning Overall the stay was good
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Hedi Ben Aissa le 11 mai 2022
Dear Mrs. Hala, We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in Labranda Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to Labranda Royal Makadi soon. With best regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager

2/10 Horrible

Rakan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Terrible staff with a lot of attitude, when we ask them something I have to ask several time, a lot of problems and miscommunication and false information from the management team, thanks to Saber Joseph head of security and Mostafa Abel Aty who helped pushing the staff to do their job, otherwise we would have left from the first day
Séjour de 3 nuits en mars 2022

6/10 Satisfaisant

Patrick

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was ok. Friend staff but the food was overall uninteresting and under seasoned. What you would expect of a all inclusive but the reason for my disappointment is that this is promoted as a 5 star resort. In my opinion it’s more of a 3.5/4. Not a bad experience but definitely not 5 star all around.
Séjour de 7 nuits en mars 2022

10/10 Excellent

Ekaterina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Ömer faruk

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deniz havuz guzel, acik bufe genelde cesitlilik var ve tadlari iyi, hurghada merkeze konum olarak uzak, genel olarak iyi bir tatildi.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 14 nov. 2021
Dear Mr. Omer, We would like to thank you for staying at Labranda Royal Makadi and taking the time to share your valuable comment with us. We are happy to know that you had an enjoyable stay. We are looking forward to welcoming you again on your future holidays. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible Management
I went to celebrate my birthday with my wife. My nephews and nieces are Makadi residents which meant they had access to the hotel. The management denied them access and called security. When I asked Sherif the manager and Mohamed at checkin the told me Hadi the general manager said no. I asked to meet that “Hadi” guy. Apparently he was too good for me. Later on they sent me a cake to my room. I returned the cake to them and wrote a letter to the general manager to shove it up his ass. I had to celebrate off site somewhere else. I couldn’t eat at the hotel. There is no valet service and I had to walk away with a foot injury. The whole experience was terrible. The lower staff were great. The management sucked. They don’t like us Americans or Egyptians apparently. I was told they only like Russians only. I was extremely disappointed of how discriminative they are. Because I said that’s not fair sherif walked me to coco loco, a side establishment and acted like he was doing me a favor to get me off the checkin counter. I was cordial ok but peeved. Not a hotel to stay in for me again. I’m going to raise holly hell on them with the department of tourism and the county commissioner. They haven’t heard the end of me yet. They have to learn their lesson. I had a terrible birthday experience.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 10 oct. 2021
Dear Guest, We greatly appreciate your feedback and constantly strive to achieve the highest quality standards. Based on your review, we were really disappointed to learn that we weren't able to meet your expectations. Please be informed that we do not allow any outside guest to use our hotel, without hotel reservation, as explained to you by our hotel management. Outside guests/ guests who are coming for a beach use, will be allowed on our Coco Loco Beach Club & Lounge only, as per hotel policy. As we are working under the supervision of the local health authorities and the Egyptian Hotel Association as well as safety and hygiene companies to apply new post COVID-19 procedures, we also limited outside guests visiting our property. Please accept my sincerest apologies for any inconvenience encountered, however our staff and management are following the hotel rules. We look forward to welcoming you once again at our Resort, should you decide to give the Resort another chance. With Best Regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 Excellent

Jessyca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Amei o lugar, tudo maravilhoso, comida, funcionários, quartos tudo impecável voltarei mais vezes com certeza lindo o resort, fizemos os passeios, massagens tudo incrível!
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Hedi Ben AIssa - Cluster General Manager le 24 sept. 2021
Dear Mrs. Jessyca, Thank you for taking the time to review us on Hotels.com. We are glad to know that you enjoyed your stay at Labranda Royal Makadi and that you have nice memories about our hotel, our team and our services. Our guests’ appreciation and acknowledgment is our greatest reward and encourages us to maintain the standard of our services. Thanks again for your nice words and hope to see you soon at Labranda Royal Makadi. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

4/10 Médiocre

Karim

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 23 sept. 2021
Dear Mr. Karim, Thank you for your rating, following your recent stay with us. We are glad to read you have had a good time and returned home with nice memories. Hope to see you soon again. Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

6/10 Satisfaisant

Jacinta

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
This was supposed to be all inclusive and it wasn’t. Staff did not honor the reservation.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 23 sept. 2021
Dear Mrs. Jacinta, thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to us with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our Resort! Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

4/10 Médiocre

Dominique

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Gábor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We liked everything
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 14 sept. 2021
Dear Mr. Gabor, Thank you for taking the time to review us on Expedia.com. We are glad to know that you enjoyed your stay at Labranda Royal Makadi and that you have nice memories about our hotel, our team and our services. Our guests’ appreciation and acknowledgment is our greatest reward and encourages us to maintain the standard of our services. Thanks again for your nice words and hope to see you soon at Labranda Royal Makadi. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 Excellent

Stefanie

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is the worst hotel ever, the food was horrible cold SALTY SOUPS THE LIST GOES ON: i changed my room three times and still the rooms are horrible. Old smelly dated rooms with barely working AC units: OUTSIDE LOOKS AMAZING the inside is HORRIBLE
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 7 sept. 2021
Dear Mrs. Stefanie, Thank you for taking the time to add your review. We would like to apologize that we did not exceed your expectation of a dazzling holiday. We assure you that your valuable comments will be taken into consideration and would welcome the chance to serve you in any future holiday. Best regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 Excellent

Ahmed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 28 août 2021
Dear Mr. Ahmed, Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Animation team was the best , other than this the hotel is terrible
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa le 28 août 2021
Dear Guest, We would like to seize the opportunity and thank you for your review about your vacation in Labranda Royal Makadi and your kind feedback, which is of high importance for us at all times. We are endlessly thankful for your comments and will communicate your remarks to the concerned management for the necessary action. It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back to Labranda Royal Makadi soon. With best regards, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 Excellent

Ashraf

Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 6 avr. 2021
Dear Mr. Ashraf, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

10/10 Excellent

Ashraf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic trip
It was an amazing trip and the wonderful vacation with all staff help and support, I want to thank the whole team but especially the reception team for all their support for any request I ask for, amazing animation team, good quality of food and taste, a la Carte restaurant level is very good, I would recommend it to anyone to stay there
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 16 mars 2021
Dear Mr. Ashraf, Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Labranda Royal Makadi. We are happy to read about your experience with our hotel facilities and services. I appreciate you taking the time to share your experience on Hotels.com and we look forward to welcoming you back at Labranda Royal Makadi in the future. Yours sincerely, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team

2/10 Horrible

Muhammed Ali

Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Hedi Ben Aissa - Cluster General Manager le 9 mars 2021
Dear Mr. Muhammed, Thank you for taking the time to add your review on Labranda Royal Makadi. We would like to apologize that we did not exceed your expectation of a dazzling holiday. We assure you that your valuable comments will be taken into consideration and would welcome the chance to serve you in any future holiday. Hope to see you soon, Hedi Ben Aissa Cluster General Manager and the entire Team