Particuliere eigenaar
HOTEL LUZ GARDEN
Hotel met gratis ontbijt, op 9 minuten stappen van Fonteinen van Aguas Calientes
Fotogalerie voor HOTEL LUZ GARDEN





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Privébadkamer
Dagelijkse schoonmaak
Gratis wifi
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Privébadkamer
Dagelijkse schoonmaak
Gratis wifi
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Privébadkamer
Dagelijkse schoonmaak
Gratis wifi
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Privébadkamer
Dagelijkse schoonmaak
Gratis wifi
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

109 Aymuraypa Tikan, Machu Picchu, Cuzco, 08681
Over deze accommodatie
HOTEL LUZ GARDEN
Gelijkaardige accommodaties

Vilas Insight Hotel Machupicchu
Vilas Insight Hotel Machupicchu
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 128 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in tussen 10.30 uur en 22.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Overige info
Kinderen jonger dan 18 mogen in accommodaties in Peru doorgaans niet verblijven zonder een ouder, voogd of naar behoren gemachtigde verantwoordelijke. Het is mogelijk dat begeleidende volwassenen een identiteitsbewijs of andere geldige documentatie moeten voorleggen, zowel voor zichzelf als voor de minderjarige. Reizigers die met kinderen gaan reizen, dienen voor vertrek een Peruaans consulaat te raadplegen voor verder advies.
Op basis van de Peruaanse wetgeving zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen boven de PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden gedaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LUZ GARDEN Hotel
HOTEL LUZ GARDEN Machu Picchu
HOTEL LUZ GARDEN Hotel Machu Picchu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL LUZ GARDEN
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Subir
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Subir
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carmen Gpe
21 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen Gpe
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marie-Ginette
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Ginette
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ellen
Reisde met familie
17 okt 2025
Negatief: Voorzieningen
Ellen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nobuhiro, Takamatsu
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nobuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hilda
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilda
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
yeney, Miami
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yeney
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Darshil
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darshil
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer, Fulshear
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joe
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Silvana
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvana
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andre
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle, New York
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hector
24 sep 2025
Hector
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
22 sep 2025
Philip
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marco Antonio
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco Antonio
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kenta
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenta
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Gurpal
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gurpal
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Julio
1 sep 2025
Julio
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Kevin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shiow-Jen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiow-Jen
1 nacht verbleven in augustus 2025








