Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Derlon Hotel Maastricht

4 out of 5
Derlon Hotel Maastricht
Onze Lieve Vrouweplein 6, Maastricht

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 80 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 202 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bregje

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Super accommodatie! Ik zag alleen een muis in het hotel lopen, bij het eetgedeelte op de baganevloer.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service
Prima centrale ligging. Personeel correct en vriendelijk. Kamer klein en wel iets gehorig. Badkamer met half open en glazen wanden zijn een groot min punt. Even prive naar wc gaan is er niet bij. Bed was prima, maar als je met raam op kier (ivm frisse lucht) wilt zetten, wordt je beetje gek van de kerkklok dat naast hotel is.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Cynthia

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hans

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Irene

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was okay, except the carpet of the room was dirty with spots.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

j.g.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer 112. Verblijf goed bevallen. In de badkamer blift de spoelbak van het toilet doorlopen en de afzuiging werkt niet, dus condens op alle spiegels in de kele kamer. Die LED lampjes in de vloer bij het ontbijt vonden we hinderlijk.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Dicky

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Frits

Reisde met partner
Perfect
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jozef

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rob

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Célestine

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn, centraal gelegen hotel met heel vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel, midden in het centrum. ‘S nachts wel gehorig ivm uitstap publiek
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Ellen

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Anne

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Klant vriendelijkheid was prima echter was de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Echt te duur wat je ervoor krijgt. Kamers hebben een opknap beurt nodig en sanitair niet meer van deze tijd en ziet er ook echt niet goed meer uit. Ontbijt was echter uitstekend geregeld
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Rochel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig mooie kamer!En personeel heel vriendelijk!
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Wil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en vriendelijk verblijf op uitstekende locatie
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Marlou

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een super accommodatie! Prachtig gelegen. Vriendelijke hulpvaardig personeel! Goeie keuken! Kom zeker terug. Kamer heel goed. Kleine aantekening de badkamer m'n douche gedeelte mag update hebben.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Lara

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Debbie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel derlon krijgt van ons een 10 voor hospitality. Alles klopte.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Agnes

Positief: Personeel en service
De badkamer was verouderd
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Rik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Franky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was ok ,zeer goede ligging 😄
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Front Office op 11 jun 2022
bedankt!

10/10 – Uitstekend

Folkert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van front office op 11 jun 2022
bedankt en graag tot een volgende keer!

8/10 – Goed

R.B.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Bram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Vriendelijk personeel locatie prachtig in het centrum
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met bijzondere kenmerken.
Locatie in de stad kan niet beter. Kamer ruim voor een grote-stads-hotel en erg schoon. Geluidsisolatie aan voorgevel matig (benadrukt door bouwactiviteit even verderop), en dit geldt ook voor deur naar de gang. De ontbijtzaal rondom de romeinse opgravingsvondsten is werkelijk uniek en maakt een verblijf zeker iets bijzonders.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Marije

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel!
Wij verblijven altijd in het Derlon wanneer wij in Maastricht overnachten. We vragen ook altijd dezelfde kamer aan en voor on sis het een soort van thuiskomen. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Het ontbijt is goed verzorgd en veel keus en de locatie is top!
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Evert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kaal
Geluiddichte deuren heeft dit hotel bepaald niet en ook de aan de 'kale' inrichting van de kamers mag zolangzamerhand wat gedaan om de prijs/kwaliteitverhouding niet verder scheef te trekken. Maar ja, die lokatie he!?
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Hennie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Er lagen nog oude sokken op de kamer van de vorige mensen. Geen werkende tv en internet deed het ook niet en dit allemaal in een suite. Hier een opmerking van gemaakt en het personeel zegt doodleuk dat ik naar een normale ‘goedkope’ kamer mag gaan om daar tv te kijken. Belachelijk! Ik betaal niet voor niets een suite prijs en doe dit niet om tv in een andere kamer te kijken. Kamer was ook heel slecht schoon gemaakt. Laatste keer Derlon voor mij....
1 nacht verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Diner en ontbijt was echt slecht, lang niet aan de Covid regels. Ontbijt was zeer matig, meeste eten was op, en werd niet of veel te laat aangevuld.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Front Office Derlon Hotel op 16 dec 2020
Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Wij gaan deze bespreken met onze restaurant manager, om voor toekomstige gasten de service te verbeteren. Spijtig te vernemen dat u het verblijf zo heeft ondervonden. Hopelijk mogen wij u wederom verwelkomen in ons hotel wanneer u een volgende keer Maastricht bezoekt.

10/10 – Uitstekend

Evert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig, kleinschalig hotel. Mooi centraal gelegen vlak bij parkeergarage
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

RAW

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede locatie, aantrekkelijke lobby, slechte kamer/bad/kussens. Airco functioneerde niet. Kerkklok luid elke 30" (ook 's nachts). Telleurstellende ervaring. Eerste en laatste keer.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service
Alles was goed. Behalve de airco, zeer lawaaierig. Bijna niet geslapen en slechte synthetische kussens. Viel n beetje tegen voor n 4 sterren hotel
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Angelique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel op toplocatie.
Hotel is prima, voor herhaling vatbaar. Ontbijt is prima. Zeer mooie unieke ontbijtlocatie. Zeer vriendelijk personeel en het hotel heeft een toplocatie. Volgende keer weer Hotel Derlon.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie kamer, vriendelijke ontvangst, centraal gelegen in het centrum, parkeren op loopafstand. Extra service/verzoeken werden zoals beloofd uitgevoerd.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Front Office op 29 jun 2020
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. Graag verwelkomen wij u wederom een volgende keer wanneer u Maastricht bezoekt.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen
Leuk hotel, goed gelrgen, wel veel lawaai!
2 nachten verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed centraal gelegen
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een echte aanrader voor een city trip!
Heel leuk hotel dat heel centraal ligt in de stad. Mooie kamers en badkamers piekfijn OK. Voor de prijs krijg je een overeenkomende kwaliteit aangeboden.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging en prima personeel (uitstekende service). Lichte geurhinder in de kamer (rioolgeur)
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie beter kamer. Wel veel geluidsoverlast van buiten.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Front Office op 15 okt 2019
Hartelijk dank voor uw recensie. Graag verwelkomen wij u wederom een volgende keer wanneer u Maastricht bezoekt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettige eigen plek, op steenworp afstand van het hotel
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Front Office op 15 okt 2019
Hartelijk dank voor uw recensie. Graag verwelkomen wij u wederom een volgende keer wanneer u Maastricht bezoekt.

10/10 – Uitstekend

Annemarike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van JV op 17 jun 2019
Beste Annemarike, Hartelijk dank voor je review! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in ons hotel!