Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 202 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
88
Gastenscore: 8 - Goed. 80 van 202 beoordelingen" "
8 - Goed
80
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 202 beoordelingen" "
6 - Redelijk
24
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 202 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 202 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Bregje
13 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Super accommodatie! Ik zag alleen een muis in het hotel lopen, bij het eetgedeelte op de baganevloer.
Bregje
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Julie
14 feb 2024
Julie
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Marielle
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Prima centrale ligging. Personeel correct en vriendelijk.
Kamer klein en wel iets gehorig. Badkamer met half open en glazen wanden zijn een groot min punt. Even prive naar wc gaan is er niet bij. Bed was prima, maar als je met raam op kier (ivm frisse lucht) wilt zetten, wordt je beetje gek van de kerkklok dat naast hotel is.
Marielle
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Cynthia
12 nov 2023
Cynthia
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Hans
22 sep 2023
Hans
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Irene
21 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was okay, except the carpet of the room was dirty with spots.
Irene
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
j.g.
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer 112. Verblijf goed bevallen.
In de badkamer blift de spoelbak van het toilet doorlopen en de afzuiging werkt niet, dus condens op alle spiegels in de kele kamer.
Die LED lampjes in de vloer bij het ontbijt vonden we hinderlijk.
j.g.
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Dicky
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicky
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Frits
Reisde met partner
14 jul 2023
Perfect
Frits
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jozef
14 jun 2023
Jozef
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Rob
5 jun 2023
Rob
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Célestine
Zakenreiziger, Reisde met partner
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn, centraal gelegen hotel met heel vriendelijk personeel.
Célestine
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
L
16 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel, midden in het centrum. ‘S nachts wel gehorig ivm uitstap publiek
L
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Ellen
27 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellen
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Anne
Reisde met partner
25 sep 2022
Positief: Personeel en service
Klant vriendelijkheid was prima echter was de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Echt te duur wat je ervoor krijgt. Kamers hebben een opknap beurt nodig en sanitair niet meer van deze tijd en ziet er ook echt niet goed meer uit.
Ontbijt was echter uitstekend geregeld
Anne
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Rochel
Reisde met partner
19 sep 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en vriendelijk verblijf op uitstekende locatie
Wil
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Marlou
18 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een super accommodatie! Prachtig gelegen. Vriendelijke hulpvaardig personeel! Goeie keuken! Kom zeker terug.
Kamer heel goed. Kleine aantekening de badkamer m'n douche gedeelte mag update hebben.
Marlou
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Lara
13 aug 2022
Lara
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Debbie
Reisde met partner
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel derlon krijgt van ons een 10 voor hospitality. Alles klopte.
Debbie
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Agnes
22 jul 2022
Positief: Personeel en service
De badkamer was verouderd
Agnes
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Rik
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rik
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Franky
Reisde met partner
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was ok ,zeer goede ligging 😄
Franky
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Front Office op 11 jun 2022
bedankt!
10/10 – Uitstekend
Folkert
24 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Folkert
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van front office op 11 jun 2022
bedankt en graag tot een volgende keer!
8/10 – Goed
R.B.A.
12 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
R.B.A.
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Bram
12 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Vriendelijk personeel locatie prachtig in het centrum
Bram
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met bijzondere kenmerken.
Locatie in de stad kan niet beter. Kamer ruim voor een grote-stads-hotel en erg schoon. Geluidsisolatie aan voorgevel matig (benadrukt door bouwactiviteit even verderop), en dit geldt ook voor deur naar de gang. De ontbijtzaal rondom de romeinse opgravingsvondsten is werkelijk uniek en maakt een verblijf zeker iets bijzonders.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Marije
Reisde met een groep
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel!
Wij verblijven altijd in het Derlon wanneer wij in Maastricht overnachten. We vragen ook altijd dezelfde kamer aan en voor on sis het een soort van thuiskomen. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Het ontbijt is goed verzorgd en veel keus en de locatie is top!
Marije
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Evert
28 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kaal
Geluiddichte deuren heeft dit hotel bepaald niet en ook de aan de 'kale' inrichting van de kamers mag zolangzamerhand wat gedaan om de prijs/kwaliteitverhouding niet verder scheef te trekken. Maar ja, die lokatie he!?
Evert
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Rene
5 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Rene
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Hennie
15 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hennie
1 nacht verbleven in juni 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 mei 2021
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Er lagen nog oude sokken op de kamer van de vorige mensen. Geen werkende tv en internet deed het ook niet en dit allemaal in een suite. Hier een opmerking van gemaakt en het personeel zegt doodleuk dat ik naar een normale ‘goedkope’ kamer mag gaan om daar tv te kijken. Belachelijk! Ik betaal niet voor niets een suite prijs en doe dit niet om tv in een andere kamer te kijken. Kamer was ook heel slecht schoon gemaakt. Laatste keer Derlon voor mij....
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 dec 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Diner en ontbijt was echt slecht, lang niet aan de Covid regels. Ontbijt was zeer matig, meeste eten was op, en werd niet of veel te laat aangevuld.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Front Office Derlon Hotel op 16 dec 2020
Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen.
Wij gaan deze bespreken met onze restaurant manager, om voor toekomstige gasten de service te verbeteren.
Spijtig te vernemen dat u het verblijf zo heeft ondervonden.
Hopelijk mogen wij u wederom verwelkomen in ons hotel wanneer u een volgende keer Maastricht bezoekt.
10/10 – Uitstekend
Evert
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evert
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Eric
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig, kleinschalig hotel.
Mooi centraal gelegen vlak bij parkeergarage
Eric
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
RAW
30 aug 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede locatie, aantrekkelijke lobby, slechte kamer/bad/kussens. Airco functioneerde niet. Kerkklok luid elke 30" (ook 's nachts). Telleurstellende ervaring. Eerste en laatste keer.
RAW
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Ricardo
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Alles was goed. Behalve de airco, zeer lawaaierig. Bijna niet geslapen en slechte synthetische kussens. Viel n beetje tegen voor n 4 sterren hotel
Ricardo
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Angelique
1 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel op toplocatie.
Hotel is prima, voor herhaling vatbaar. Ontbijt is prima. Zeer mooie unieke ontbijtlocatie.
Zeer vriendelijk personeel en het hotel heeft een toplocatie.
Volgende keer weer Hotel Derlon.
Angelique
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie kamer, vriendelijke ontvangst, centraal gelegen in het centrum, parkeren op loopafstand. Extra service/verzoeken werden zoals beloofd uitgevoerd.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Front Office op 29 jun 2020
Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf.
Graag verwelkomen wij u wederom een volgende keer wanneer u Maastricht bezoekt.
8/10 – Goed
Jan
29 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen
Leuk hotel, goed gelrgen, wel veel lawaai!
Jan
2 nachten verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed centraal gelegen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een echte aanrader voor een city trip!
Heel leuk hotel dat heel centraal ligt in de stad. Mooie kamers en badkamers piekfijn OK. Voor de prijs krijg je een overeenkomende kwaliteit aangeboden.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging en prima personeel (uitstekende service).
Lichte geurhinder in de kamer (rioolgeur)
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie beter kamer. Wel veel geluidsoverlast van buiten.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Front Office op 15 okt 2019
Hartelijk dank voor uw recensie.
Graag verwelkomen wij u wederom een volgende keer wanneer u Maastricht bezoekt.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettige eigen plek, op steenworp afstand van het hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Front Office op 15 okt 2019
Hartelijk dank voor uw recensie.
Graag verwelkomen wij u wederom een volgende keer wanneer u Maastricht bezoekt.
10/10 – Uitstekend
Annemarike
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annemarike
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van JV op 17 jun 2019
Beste Annemarike,
Hartelijk dank voor je review! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in ons hotel!