Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Hotel De La Paix

3 out of 5
Hotel De La Paix
46 Bis Rue Pierre Mauroy, Lille, Nord

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 200 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jean François op 9 apr 2024
Thank you so much !

8/10 – Goed

Hilda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Kris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Charmant oud hotel, vernieuwde kamers
Het grote voordeel van dit hotel is dat het werkelijk in het centrum is gelegen, mijn reden om het te nemen voor die ene nacht dat ik voor het werk in Rijsel was. Maar het is wel een oud hotel, met een prachtige oude traphal. De kamers zijn wel ooit vernieuwd en dus OK. De krakende houten vloeren zijn charmant. De ontbijtzaal is wat verouderd, en het ontbijt is niet in buffetvorm en dus een beetje basic, maar je kan bvb wel een omelet krijgen. Het bed was OK (maar te warm deksel), de kamer erg ruim, en ik had geen straatlawaai.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van François op 26 sep 2022
Dear Kris,We would like to thank you for your feedback concerning our hotel.We hope receive you again in our hotel for your future stay with us.Kind Regards,

8/10 – Goed

Hubertus JE

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van François op 20 jul 2022
Bonjour, Nous vous remercions vivement pour votre commentaire et restons à votre disposition pour tout futur séjour parmi nous. Bien à vous, La Direction

10/10 – Uitstekend

Emilia

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to the station, close to the centre. The atmosphere was old glory freshly repainted.
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
200 m van het station, kerstmarkt en grote markt....een kleine km van oud Rijsel. Basic hotel, doet me aan de Engelse hotels denken. Maar qua prijs& ligging ok !
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Wil, Gouda

Positief: Personeel en service
Mooi ventraal gelegen
Een echt Frans hotel, ietwat gedateerd. Voor de liefhebber geen probleem. Prijs en kwaliteit komen goed overeen.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Anne, Dordrecht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer geslaagd bezoek aan Lille met mijn 83 jarige moeder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij maakten een goede keuze
Mooi hotel, ideaal gelegen. Kamer heel net en schoon, maar niet te groot. Voor een city trip hoeft dit uiteraard niet. Ontbijt in orde - net gepast. Duur voor wat het is, maar dat vinden wij altijd in Frankrijk. Personeel beleefd en vriendelijk, maar ook zakelijk.

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel située parfaitement. Attention pendant l'été. Il n'y a pas de climatisation.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

karen

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Steve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
A very well located city centre hotel. No frills but perfectly fair value for money
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jean François op 9 apr 2024
Thank you so much !

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No problems at all, would recommend the hotel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jean François op 9 apr 2024
Thank you so much !

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel chaleureux, personnel très agréable, chambre (cat sup) grande avec un canapé. Seul petit reproche la baignoire…vivement une douche qui serait plus accessible :-)

10/10 – Uitstekend

John

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Arnaud

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Franck

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Helga

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tina

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Frederic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres propre
9 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

carole

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Josefina de la Cruz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente ubicación
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sebastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel un peu ancien mais bien situé
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location near transportation, shopping and The center of the city. Bed was a little too hard for our taste, but otherwise charming and would gladly stay again
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jean-Loïc

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-François

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Tristan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely a place for those who prefer old-fashioned charm, but not tacky at all. Unfortunately the lift was broken when we were there, and we couldnt find any heating or a/c controls, but the room was very comfy. Decent breakfast, friendly staff. We did enjoy it overall.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

pierre

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel à l’ambiance chaleureuse et unique, pas comme ces chaînes aseptisées.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean François op 9 okt 2023
Merci pour votre avis nous serons heureux de vous revoir lors de votre prochain voyage à Lille.

4/10 – Matig

Sébastien

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Katherine

Positief: Personeel en service
Didn't live up to expectations
Sadly, this hotel didn't quite live up to expectations, because of poor attention to detail. The curtains were too small for the window, so light came through. And the shower gel was completely empty. Also, a plate had been left on the desk, which was very odd and made me wonder how thoroughly it had been cleaned and prepared.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Carl

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

John

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marc

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Francois op 4 sep 2023
Bonjour Marc,Nous vous remercions sincèrement pour avoir pris le temps de mettre un avis sur l'hôtel de la Paix et sommes ravis de constater que nos prestations furent à la hauteur de vos attentes.En espérant vous recevoir pour un futur séjour parmi nous, l'ensemble de notre équipe reste à votre disposition.Bien cordialement, La Direction

8/10 – Goed

Karen Helle

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van François op 24 jul 2023
Chère Karen,Nous vous remercions vivement pour l'excellent retour que vous nous témoignez.Nous serions très heureux de vous accueillir lors d'un prochain séjourBien à vous,La Direction

10/10 – Uitstekend

YANN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel, très bien situé
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Francois op 17 jul 2023
Cher Yann,Nous vous remercions pour cette excellente note.L'Hôtel de la Paix bénéficie d'un emplacement idéal en centre ville de Lille : commerces, restaurants, musées.Les gares et les accès routiers sont également à proximité de l'Hôtel.De même, un nouveau petit déjeuner buffet vous permet de commencer la journée de façon idéale.Un grand merci Yann pour ce très bon commentaire sur notre hôtel et nos équipes.En espérant vous accueillir lors d'un futur séjour, nous restons à votre entière disposition pour tout complément d'information.Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed the very personal yet professional crew. Rooms were comfy. We were within walking distance of most everything!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jean François op 13 jul 2023
Thank you !

8/10 – Goed

Jonathan

5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jean François op 5 aug 2023
MERCI

6/10 – Redelijk

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Très bien situé mais confort sommaire
Hôtel très bien situé en plein centre de Lille. Personnel agréable et prévenant. Mais hôtel vieillot, pas de climatisation ! Et beaucoup beaucoup de moustiques.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van François op 3 jul 2023
Cher Frédéric,Nous vous remercions d'avoir commenté notre établissement.Concernant les points que vous évoquez et avec les fortes chaleurs, de nombreuses villes en France sont envahies de moustiques. Nous avons déjà résolu en partie ce point par des traitements naturels dans nos chambres. D'autres investissements sont en cours de réalisation afin de solutionner cette nuisance.En espérant vous accueillir lors d'un prochain séjourBien cordialement

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel de Charme
Hôtel de charme, literie confortable, personnel accueillant. Seul bémol : pas de climatisation dans les chambres !
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van François op 3 jul 2023
Cher Eric,Nous vous remercions d'avoir commenté notre hôtel.Concernant la climatisation et étant donné les prévisions de chaleur dans nos régions dans les prochaines années, notre direction reçoit des spécialistes de la climatisation afin de vous proposer une solution.En espérant vous accueillir lors d'un prochain séjour, nous restons à votre disposition

10/10 – Uitstekend

Patrice

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van François op 3 jul 2023
Cher Patrice,Quel plaisir de lire votre commentaire !Nous sommes très satisfaits de voir que nos prestations ont répondues à vos attentes.Notre équipe et moi-même restons à votre disposition pour tout nouveau séjour à l'Hôtel de la Paix.Bien cordialement