Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel Carlton

4 out of 5
Hotel Carlton
3 rue Pierre Mauroy, Lille, Nord

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 316 van 765 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 295 van 765 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 765 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 765 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 765 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
A little old fashioned however friendly people, perfect location, nice breakfast
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hôtel Carlton op 11 jan 2024
Thank you for sharing your warm impression about our hotel. This kind of feedback really drives the different services and staff.We look forward to welcoming you again,

10/10 – Uitstekend

Erick, Veenendaal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel in het centrum van Lille. Helaas geen parkeerplaats beschikbaar op het moment dat ik er verbleef, maar op 200m van de locatie bevind zich een grote parkeergarage.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie de Montgolfier op 16 aug 2023
Beste klant,Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.We zijn verheugd dat u de charme en netheid van ons hotel heeft gewaardeerd.Het Hotel Carlton Lille heeft een eigen parkeerplaats, maar door de grootte is het niet altijd mogelijk om alle klanten te ontvangen. Aarzel niet om bij uw volgende bezoek aan ons door te geven dat u uw auto op de parking wenst te laten zodat we een plaats voor u kunnen reserveren. Er zijn ook verschillende bewaakte parkings op minder dan vijf minuten wandelen van het hotel, waaronder de parking Opera en de parking Grand'Place.Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Marie de MontgolfierCommunications Officer

8/10 – Goed

Cynthia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en klein hotel op ideale locatie. Geen eigen parkeergelegenheid maar wel meerdere parkeergarages in de buurt. Daarnaast ook op loopafstand van het station en diverse bezienswaardigheden. Personeel is zakelijk en beleefd, spreken naast Frans ook prima Engels. Hotelkamer was klein maar netjes en schoon. Leuke bar, “the view” aanwezig om ‘s avonds een cocktail te drinken met uitzicht over de stad. Enige minpuntje was de douche in het bad, de douchekop staat helemaal tegen de muur aan en kan niet verplaatst worden, daarnaast ook erg lage waterdruk. Voor een verblijf van twee nachten is dat wel te doen, maar niet voor een langer verblijf.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie de Montgolfier op 21 jul 2023
Geachte cliënt,Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.We zijn verheugd dat u het comfort en de netheid van uw kamer zo op prijs stelde.Bedankt voor het benadrukken van de ideale locatie van ons hotel in het centrum van Lille!We zijn ook heel blij dat onze cocktailbar The View zo'n goede indruk op je heeft gemaakt.U kunt er zeker van zijn dat we uw mooie feedback zullen doorgeven aan de teams die u daarvoor bedanken!Het Hotel Carlton Lille heeft een eigen parkeerplaats, maar door de grootte is het niet altijd mogelijk om alle klanten te ontvangen. Aarzel niet om bij uw volgende bezoek aan ons door te geven dat u uw auto op de parking wenst te laten zodat we een plaats voor u kunnen reserveren. Verschillende bewaakte parkings bevinden zich zelfs op minder dan vijf minuten wandelen van het hotel, met name de parking Opera of de parking Grand'Place.Tot slot merken we op dat u genoten heeft van uw verblijf maar dat de grootte van de badkamer een negatieve indruk achterliet. Aarzel niet om contact met ons op te nemen tijdens uw volgende verblijf, wij zullen de kamer selecteren die het beste bij uw verwachtingen past.Ik kijk ernaar uit u weer te verwelkomen om u een betere Carlton-ervaring te laten beleven,Met vriendelijke groet,Marie de MontgolfierCommunications Officer

8/10 – Goed

Sonia

Positief: Personeel en service
De Carlton is centraal gelegen, wel toe aan vernieuwing.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Marie de Montgolfier op 4 jul 2023
Geachte cliënt,Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.We zijn verheugd dat u de ideale locatie van ons hotel in het centrum van Lille zo op prijs stelde!We zullen uw opmerking ook doorgeven aan ons management.Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Marie de MontgolfierCommunications Officer

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk hotel, heel veel charme. Goede ligging!!
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Marie de Montgolfier op 7 dec 2022
Beste klant,Wat leuk om je lieve reactie te lezen!We zijn verheugd dat u genoten heeft van het comfort en de charme van ons hotel.Bedankt voor het benadrukken van de ideale locatie in het centrum van Lille!Wetende dat je een geweldige tijd hebt gehad in ons hotel, is de grootste beloning voor al onze teams.Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Marie de MontgolfierCommunications Officer

6/10 – Redelijk

mario

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel for a city trip stay!!
Great place to stay, very close to and on walking distance from central station and most of the nice places. Hotel has a very good breakfast with a nice view on the square. The only minor issue was the bad smell when coming back in the room. But the same smell you notice when walking around. Might had to do with dry hot weather leading to low water levels? But we can recomment this hotel for sure
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Marie de Montgolfier op 16 aug 2022
Dear Customer, What a pleasure to read your lovely comment! We are delighted that you enjoyed our breakfast buffet offering this breathtaking view of the Place de l'Opéra. Thank you for highlighting the ideal location of our hotel in the center of Lille. We are sorry for this smell in the floors, it does indeed come from the street which surrounds us. However, we communicate it to our management. Looking forward to welcoming you again! Best regards, Marie de Montgolfier Communications Officer

8/10 – Goed

Maxim

2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Marie de Montgolfier op 28 jun 2022
Cher cliente, Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis suite à votre récent séjour au Carlton. Savoir que vous avez passé un excellent moment dans notre hôtel est la plus belle des récompenses pour toutes nos équipes. Au plaisir de vous accueillir à nouveau, Bien cordialement, Marie de Montgolfier Chargée de communication

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad - horror
Horrible Very noisy ventilation Hard smell in toilet and bathroom Worst room price/quality ever (frequent traveller)
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Hôtel Carlton Lille op 6 dec 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your impressions following your recent stay at the Carlton. However, we are aware of the lack of soundproofing in some of the rooms and are currently working on improvements for the comfort of our guests. We apologise for this problem, as the comfort of our guests is very important to us and this does not reflect the usual quality of service. We will immediately communicate your remark to our management and to the technical team who will make a check as soon as possible to improve the comfort of our customers. We look forward to welcoming you back and giving you the true Carlton experience, Yours sincerely, Thaïs Toulemonde Communication Officer

6/10 – Redelijk

Josephine, Vleuten

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Positief: de ligging. Midden in het centrum. Top dus. Grote kamer. Personeel is wel vriendelijk. Negatief: het interieur is echt oud en versleten en dringend aan opknapbeurt toe. De schoonmaak gaat met de Franse slag. Badkamer was echt niet schoon. Stortdouche is n puzzel die een leek niet snapt.raar systeem. De deur zat vol met vlekken.Airco zat vol stofvlokken dus die maar uitgelaten. Op 5e etage met 25 graden is het echt warm. Raam open staat gelijk aan muggeninvasie. Ontbijt was niet ons ding. Geen losse verpakkingen jam,nutella o.i.d. alleen potten waar iedereen in zit. Niet hygienisch. En ik ben echt niet lastig maar in tijd van corona zijn dit toch wel aandachtspunten. Mijn mening en ervaring: geen 4 *
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Rob

6
Kamer was niet schoongemaakt
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hôtel Carlton Lille op 27 aug 2021
Dear client, We are sorry to hear that your experience did not live up to your expectations and we thank you for taking the time to give us feedback. We apologise for any inconvenience you may have experienced during your stay with us, this is not our usual practice, we always do our utmost to satisfy our customers or provide a quick solution in case of dissatisfaction. I have personally informed all the staff and we will immediately set up a new control training. We look forward to welcoming you back and giving you the true Carlton experience. Yours sincerely Margot Dufour Commercial & Communication Assistant

10/10 – Uitstekend

Rachid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Jean-Baptiste

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Marijke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was prima! Aardige mensen
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima verblijf, centraal en degelijk
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie kameraar wc een beetje te klein heel goed ontbijt
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Late check-inn, geen valet-parking te bespeuren dus 1,5 km verder moeten parkeren, vriendelijk personeel, gedateerd interieur, bijna niet geslapen door het lawaai van de discotheek en krakende plafonds en andere geluiden, douche werkte niet behoorlijk evenals deur van badkamer. Ontbijt niet top. Nogmaals wel vriendelijk personeel en ook centraal gelegen maar duidelijk geen correcte prijs/kwaliteitverhouding. Bij vertrek onze grieven kenbaar gemaakt, men beaamde en dat was dat..
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tom

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confusing people
The hotel parking is a cramped disaster and so were the directions to get there by the hotel. Staff speaks very bad and confusing english. Ended up in damage to the car.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het zit hem in de details wat een viersterrenhotel maakt tegenover een driesterren zaak. Hier worden er een aantal uit het oog verloren, vermoedelijk door een gebrek aan IKZ. Heb ze daarover aangesproken en ze waren er inhoudelijk mee eens. Het is niet de eerste keer dat we in dit hotel verbleven en telkenmale maar dan op andere puntjes waren er duidelijke tekortkomingen. Het ontbijt uren maakt heel veel goed maar niet alles.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Marjolein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ligging, goede sfeer, prima ontbijt, correcte service.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Jaap, Zuid Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte uitvalsbasis voor een stadsbezoek aan Lille.
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Greet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze
Top locatie. Mooie grote kamer, proper, goede douche, apart toilet, goed bed, vriendelijke receptie. Wij hebben geen ontbijt genomen dus daarover kan ik niets zeggen. Valet parking mogelijk, kost 30€ per dag en vooraf te reserveren. De openbare overdekte parking enkele straten verderop kost 26€ per dag (slechte ervaring mee gehad). Let op dat er nog toeristentaks op het einde van het verblijf dient betaald te worden (2 personen voor 2 dagen was 10€)
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Jenny, Amsterdam

Veel geluidsoverlast.
Het hotel is mooi centraal gelegen. Restaurants, cafés en winkels allemaal op wandel afstand. Helaas wel veel geluidsoverlast van TV en praten van de buren. Ook van buiten veel geluid waardoor je 's nachts het raam dicht moet houden.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Greetje, Arendonk Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charmant klassiek hotel

10/10 – Uitstekend

Michelle, Emmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ga zeker terug : )
Wij waren te vroeg om in te checken,(3 uur)maar na uitleg dat we hele dag en nacht wakker zijn geweest ivm reizen van engeland kregen we een upgrade naar andere kamer en binnen 10 minuten lagen we op bed! Gewldig service het hele verblijf en heel vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Trees, Maassluis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima Hotel , best chique.
met mijn dochter een verwen reisje naar Lille met de trein. erg genoten!

8/10 – Goed

Wouter, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location with perfect views
Delicious stay. Perfect area. Morning staff at breakfast could be a bit happier, it's always much appreciated. Breakfast nice and more than average. Pay attention to the different times for breakfast if you're a late sleeper during the weekends, it changes.

6/10 – Redelijk

Liliane V.

Positief: Netheid, personeel en service
Slechte bedden
Het hotel zelf is prachtig ! Personeel vriendelijk en kamers proper. Wij kregen een up-date maar liever misschien niet gehad, de ressort zat door de matras (kamer 212) dus daarom zeer slecht geslapen.Heb dit ook gemeld en ze gingen het doorgeven (verschoten niet echt).Misschien reeds gemeld door andere mensen en niets aan gedaan ? Daarom zou ik het hotel niet aanbevelen.

8/10 – Goed

Simon, zeist

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf in Carlton was prima. Plek in de stad is ideaal, vorstelijk. Ontbijt vonden we erg duur, zeker gezien aanwezigheid koffie/thee op de kamer en voortreffelijke bakker tegenover hebben we geen gebruik gemaakt. Voornaamste minpunt was de zeer matige kwaliteit van de wi-fi. Zeer matig!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Vergane glorie op een top locatie
Faciliteiten zijn prima maar reden om dit hotel te boeken is de locatie. Het is wel gedateerd maar het is schoon en netjes

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche gaf geen water….
Weekendje weg met vriendinnen, 3 kamers gekregen op 5e verdieping. Hotel ligt op prima plek. Echter, aantal zaken zijn niet helemaal op orde. WIFI werkt slecht. Hotel ziet er tikkie vervallen uit, wel charmant. Dieptepunt was echter toen op zondagochtend op 2 kamers er GEEN water uit de douche kwam. Daar sta je dan, ingezeept en al… Pas na ongeveer 15 min kwam er weer water. We hebben ons beklaagd bij receptie, maar die weerde klacht af met opmerking dat we niet rechtstreeks bij hotel geboekt hadden. Ik heb mail naar de manager gestuurd, die echter geen reactie heeft gegeven.

10/10 – Uitstekend

Marian, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging; prachtige kamer
Het verblijf was heel aangenaam; absoluut een aanrader!

8/10 – Goed

christophe, sijsele-damme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Statig hotel in het centrum van Lille
Bijzonder goed gelegen om te shoppen en tevens op wandelafstand van het gezellig oud gedeelte van de stad. Ondergrondse parking vlakbij hotel. Leuke attenties op de kamer bij aankomst. Gezellige ontbijtruimte en fantastisch ontbijtbuffet.

6/10 – Redelijk

BvanA, Amsterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Het hotel is chique maar wel oudbollig.
Dit hotel heeft het gewoon niet meer. Het is oudbollig. Het is wel erg centraal gelegen, je loopt direct het centrum is. Je hebt het idee dat dit 25 jaar geleden een 5 sterren hotel was en nu nog maar 4 sterren heeft. Wifi is er maar moet iedere 8 uur vernieuwd worden. De kamers zijn ruim en verder prima

4/10 – Matig

Kiki, Hilversum

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel ligt in het hart van het centrum
Wij hadden een gehorige kamer,(luidruchtige buren) bovendien had de kamer een soort airco, die luid brommend de hele nacht heeft aangestaan en die ook niet af te zetten was. Bij de receptie reageerde ze ronduit vreemd toen we vroegen of dit vaker tot klachten had geleid. We kregen een blanco velletje papier toegeschoven om onze klacht op te schrijven. Ze namen de klacht totaal niet serieus en gingen door met het afhandelen van klanten zonder verder acht op onze klacht te slaan. Dus wees gewaarschuwd.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
top locatie, comfortabele bedden, matig ontbijt
Het hotel ligt centraal gelegen in een goede buurt, vriendelijke mensen aan de balie, nette kamers, redelijke badkamer met geweldige douche. Het ontbijt vonden wij matig.

8/10 – Goed

Ed, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor hooguit twee nachten
Lille is een aantrekkelijke stad om te winkelen. Dan is Hotel Carlton ideaal. Valet parking zodat direct voor de deur kunt parkeren. Parkeergelegenheid onder hotel. Hotel Carlton ligt midden in het oude centrum van Lille. Goede, adequate bediening met oog voor detail.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging
Perfect gelegen hotel met ruime kamers en goede faciliteiten

8/10 – Goed

Vito

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in het midden van het oude centrum
Zeer aangenaam verblijf. De badkamer is wel sterk verouderd. Anders zeer nette kamers.

8/10 – Goed

Simone, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk Lille
Mooi, rustig en comfortabel hotel. Aardig en attent personeel. Bedden zijn heerlijk en ruim (niet typisch Frans) en het is brandschoon. Alles ligt op loopafstand, Lille is niet groot. Ontbijt bij de bakker tegenover het hotel is heerlijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
voor herhaling vatbaar, ten zeerste aan te bevelen

6/10 – Redelijk

Jan, Groningen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Middenklasse
Dit is zeker geen 5 sterrenhotel Beetje vergane glorie. Lokatie is wel voortreffelijk

8/10 – Goed

Wendela, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hotel Carlton, midden in het centrum
Hotel Carlton is met de auto uitstekend bereikbaar. Ga je met de auto, dan kun je een parkeerplaats bij de kamer boeken. Dit zit er niet standaard bij. Er zijn ook talloze parkeergarages in de buurt. Ons verblijf van één nachtje was prima. Wel bleek de airconditioning in onze kamer kapot waardoor de nacht minder comfortabel verliep dan we hadden gehoopt. Met het raam open kregen we last van muggen. Bij uitchecken kwamen we erachter dat het ontbijt niet in de prijs inbegrepen zat. Dat was ook een tegenvaller, maar waarschijnlijk door onze eigen onoplettendheid. Het ontbijt was wel erg goed. Verder was het een prima verblijf in een enigzins kitch maar net hotel dat direct in het centrum ligt, met alle terrasjes en winkelstraten op loopafstand. Ik zou het hotel wel aan andere aanraden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
het is een goed hotel, goede bedden, mooie omgeving, midden in het centrum, dicht bij mooie winkels en bezienswaardigheden, heel veel terrasjes. leuke kamer, heel klein toiletje, minpunt, de details in schoonmaak blijven achter, de raamkozijnen achter de gordijnen bevatten stof van enkele maanden,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

m zandvliet, sassenheim

perfect gelegen
erg goed ,ontbijt was top

10/10 – Uitstekend

Matt

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First class Hotel and Staff at the center of lovely Lille. Front desk staff were wonderful in recommending and securing the perfect dining option for our small group. thank you !
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hôtel Carlton op 13 mei 2024
Dear Sir,We sincerely thank you for your kind feedback! It's a pleasure for us to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel wonderful.We would be delighted to welcome you again on your next visit.Looking forward to seeing you soon!