d’Nusa Beach Club and Resort

4.0-sterrenaccommodatie
Strandplezier in 12 binnenzwembaden, dicht bij Mangrove Point

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor d’Nusa Beach Club and Resort

Vlak bij het strand, wit zand, kajakken
Voorkant van accommodatie
Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Exterieur
Bruiloft buiten

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
De huidige prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed of 1 queensize bed

Suite, toegang tot zwembad (Lagoon)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
  • 60 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Villa, 1 slaapkamer, privézwembad

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
  • 98 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Villa, 2 slaapkamers, privézwembad

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
2 slaapkamers
  • 208 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 kingsize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Light House Beach, Jungut Batu Village, Lembongan Island, Bali, 80771

In de buurt

  • Paradise Beach - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Mangrove Point - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Gala-Gala Underground House - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Mushroom Bay-strand - 5 min. rijden - 3.6 km
  • Sandy Bay Beach - 6 min. rijden - 4.2 km

Restaurants

  • ‪Ginger & Jamu - ‬9 min. wandelen
  • ‪Lgood Bar And Grill Lembongan - ‬6 min. rijden
  • ‪Rocky’s Beach Club - ‬5 min. rijden
  • ‪Agus Shipwreck Bar & Restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪Ombak Zero Waste Cafe - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

d’Nusa Beach Club and Resort

Hotel met een chique stijl niet ver van Mushroom Bay-strand
d’Nusa Beach Club and Resort bevindt zich dicht bij Mangrove Point en Yellow Bridge en biedt een poolbar, een terras en een tuin. Met een wit strand en mogelijkheden om te kajakken is dit hotel de ideale locatie voor je zonvakantie. Geniet van reflexologie, een massage of een gezichtsbehandeling bij d'Nusa Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Lighthouse Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • 12 binnenzwembaden en een buitenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Bagageopslagruimte, meertalig personeel en een feestzaal
  • Massage- en behandelingsruimtes, barbecues en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 56 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 64 inch met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, koelkasten en gratis kinderbedden

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en 16.00 uur

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 184.500 voor volwassenen en IDR 100.000 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Lighthouse Restaurant

Dingen om te doen

  • 12 binnenzwembaden
  • 24-uurs sportschool
  • Buitenzwembad
  • Kajakken
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • 12 binnenzwembaden
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massages in de kamer
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handdouche

Meer

  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv van 64 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 550000.0 per dag.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: IDR 400000
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): IDR 350000 (voor kinderen tot 2 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 184500 voor volwassenen en IDR 100000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 550000 per persoon (retour)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 300000 (retour), (tot 2 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 550000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten jonger dan 12 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

d'Nusa Beach Club Resort Lembongan Island
d'Nusa Beach Club Resort
d'Nusa Beach Club Lembongan Island
d'Nusa Beach Club
d’Nusa Beach Club Resort
D’nusa Club Lembongan Island
Adiwana d’Nusa Beach Club Resort

Veelgestelde vragen

Beschikt d’Nusa Beach Club and Resort over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt 12 binnenzwembaden en een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij d’Nusa Beach Club and Resort?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij d’Nusa Beach Club and Resort van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 78,61, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij d’Nusa Beach Club and Resort?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent d’Nusa Beach Club and Resort voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij d’Nusa Beach Club and Resort inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij d’Nusa Beach Club and Resort uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt d’Nusa Beach Club and Resort een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 06.00 uur en 16.00 uur. Er geldt een toeslag van IDR 550000 per persoon.

Waar staat d’Nusa Beach Club and Resort?

Dit aan het strand gelegen hotel ligt in Jungut Batu, op 5 km afstand van Mangrove Point, Yellow Bridge en Gala-Gala Underground House. Ook Mushroom Bay-strand en Dream Beach liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over d’Nusa Beach Club and Resort

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 79 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ik had hele hoge verwachtingen van dit resort. Voor we aankwamen had ik al meerder e-mails van hun ontvangen. Hierbij moest ik aangeven hoe laat ik zou aankomen of ik vervoer nodig had, allergieën etc. Bij het boeken had ik aangegeven dat het ons honeymoon zal zijn. Bij het inchecken was er een tourgroep voor ons en er waren maar 2 mensen achter de incheckbalie. We moesten even wachten, uiteindelijk naar de kamer en ik had iets geboekt dat niet qua verwachting was en we hadden een upgrade gevraagd. De andere kamer bekeken en we besloten die te nemen voor een meerprijs. De villa zou schoongemaakt worden en klaargemaakt. Uiteindelijk toen we wilde slapen ontdekte we dat de klamboe aan de bovenkant er vies was. Dit werd de dag erna schoongemaakt. Ik kreeg uiteindelijk weer mailtjes van hun over of ik bepaalde tours wil boeken en een persoonlijke pagina aan wil maken. Ik heb een boze mail gestuurd dat ze me niet meer moesten lastigvallen en ze doen toch niks met je formulieren. Geen klein gebaar voor ons honeymoon bij check in. na aangeven in de mail pas dag erna wel iets ermee gedaan. Er zit blijkbaar wel genoeg personeel om de gasten lastig te vallen per mail, maar niet genoeg personeel bij de balie. Erg krom
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

CHERYL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mason

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT STAY HERE – UNSAFE, UNHYGIENIC, AND TRAUMATIC Our stay at D'Nusa Resort, Lembongan was horrifying. Unsafe food, dangerous conditions, and neglect put our health and safety at serious risk. ILLNESS & UNSAFE FOOD December 28, my partner and I became violently ill after eating at the resort, severe diarrhea, vomiting, dehydration, (I lost 14 kg). Food hygiene was shocking: raw meat, stale rice, spoiled milk, and flies at the buffet. Complaints changed nothing, forcing us to stop eating hotel entirely. MEDICAL EMERGENCY IGNORED January 3, I needed urgent medical help, staff were dismissive. My partner had to demand action, finding staff playing games after our call was ignored. A doctor later said I was lucky they came, exposing the resort’s blatant neglect. ELECTRICAL FIRE An electrical fire broke out in our villa. when informed staff told us to come back latter??? Finally using Electrical tape for repairs, showing incompetence in addressing life-threatening risks. CONDITIONS WORSENED After leaving, my partner’s health deteriorated, requiring hospitalization. The professionalism at our next hotel showed D'Nusa’s dangerous failings. NO REAL COMPENSATION The resort’s response, a bar credit we couldn’t use and a $30 boat ride to leave the island after we were allowed to cancel the last 2 nights, far from compensation for the trauma and expenses we endured, it was insulting. WARNING D'Nusa Resort is unsafe, unprofessional, and unfit for guests. Avoid it at all cost!
16 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Would not recommend

Poor service. Bad breakfast that had been standing out for many hours without replenishing. My room lacked instructions for how to use phone to call for room service. When I got pad thai room service it was clear that it was from breakfast and the rice was so bad. Loud since the door was nowhere near "soundproof". In general the roof was broken probably water damage. The location has potential but it need to be deeply renovated and service improved.
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing accommodation nice and quiet and relaxing. Staff were all so polite and efficient. Food was tasty too!
7 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

André

3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Anador

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel experience I have ever had. I was given the wrong room and then treated terribly by staff for asking for a replacement room that was like the one I paid for. Staff were then consistently rude to me from this point on. I felt very uncomfortable here. My partner and I also got food poisoning from eating at the hotel restaurant. I complained about this respectfully and was then harassed by this hotel via WhatsApp. Truly an awful travel experience.
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Luke

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was unclean and the staff were not helpful at all.
4 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Ulrich

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

marjorie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Asunciona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

La playa es imposible bañarse

Un hotel muy descuidado la villa con picina es pequeña pero las habitaciones estan muy bien como y comodo el desayuno no es muy variado pero lo peor es la playa que no se puede bañar hay arrosales en la playa y imposible de bañarse no refleja las fotos del.hotel mostrando la playa que imposible bañarse
3 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Jakob

2 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

robert

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No atmosphere at all food terrible
5 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice room

Room was lovely, staff were just ok. Resort was a bit empty and lacked a vibe.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

kyoungmi

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Hassan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property needs a serious 1 year closing for renovations!
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

florian

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

moyen

Pour ma part pas mal si on prend une villa ensuite propreté à revoir service excursion majore x2 par l hôtel pas d enthousiasme par l accueil Nourriture normal bien mais pas top Et soucis électrique grésillement coupure réparateur dans la chambre Voilà
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
private pool is great
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great stay, we would re-book with Adiwana

Hotel comms through WhatsApp made our journey to and from the island so amazingly helpful and took out any stress. The staff at Adiwana were so helpful, friendly and polite. Gym was airconned and useable - although very small. The pool was a little too warm early in the morning but cooled down later in the day. Breakfast was included we had it only one day, the addition of a few things like yogurt and Bircher would have made it perfect. The French toast that day was very hard - need a recipe reevaluation there. The assortment on the day and egg station was fine including a tasty selection of Indonesian and balanced well with Western style foods.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Troy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

For a quiet stay

It’s close to the beach if it’s what you’re looking for. For travelling wise, you need a scooter to get around the island and to Ceningan. More like a 3 star in my opinion. Nightlife is pretty much quiet.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
The room at first glance was basic but good for the price. At closer look, we found the sheets to be stained and dirty, the curtains and towels also stained. The aircon seemed to give off a musky smell that woke us up in the night as it was so off putting. Shame for such a great location, if you pay more for the villas they seem to be much nicer but the deluxe rooms weren’t so deluxe at all.
2 nachten verbleven in september 2019