Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lorimar





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Klassieke studio suite
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nicolas Bravo 110, entre madero y mutualismo, La Paz, BCS, 23000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Zar La Paz
Hotel Zar La Paz
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.8 van 10, Goed, 538 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lorimar La Paz
Hotel Lorimar
Lorimar La Paz
Hotel Lorimar Hotel
Hotel Lorimar La Paz
Hotel Lorimar Hotel La Paz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lorimar
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Cesar
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Cesar
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rory
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice!
Rory
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Arturo
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aceptable
Arturo
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge Enrique
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge Enrique
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
Reisde met partner
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Budget Accommodation
Wendy
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Agustín
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agustín
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Veronica
12 feb 2025
Veronica
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jamie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Janet
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jo
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jo
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met partner
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
andre
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
andre
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
gabriela, CABO SAN LUCAS
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
gabriela
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Judson
27 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Judson
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Terry
10 nov 2024
Terry
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jose Luis
21 okt 2024
Jose Luis
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Flores Elias
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flores Elias
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Marion
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marion
4 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Gerardo Ernesto
Reisde met partner
23 sep 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Gerardo Ernesto
2 nachten verbleven in juli 2024