Ryokan Azumaya
Ryokan met een bar/lounge, in de buurt van Kyototoren
Fotogalerie voor Ryokan Azumaya





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (No Bathroom & No Toilet) laden

Deluxe kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (No Bathroom & No Toilet)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Airconditioning
Gratis extra bedden
Haardroger
Bad/douchecombinatie
Lcd-televisie
Dagelijkse schoonmaak
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (8 tatami) laden

Standaard kamer, niet-roken (8 tatami)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Airconditioning
Lcd-televisie
Dagelijkse schoonmaak
Kluis in de kamer
Gratis wifi
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (10 tatami) laden

Superior kamer, niet-roken (10 tatami)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Airconditioning
Lcd-televisie
Dagelijkse schoonmaak
Kluis in de kamer
Gratis wifi
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (8tatami/No Bathroom & No Toilet) laden

Standaard kamer, niet-roken (8tatami/No Bathroom & No Toilet)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Airconditioning
Lcd-televisie
Dagelijkse schoonmaak
Kluis in de kamer
Gratis wifi
Alle foto's voor Economy kamer, niet-roken (No Bathroom & No Toilet) laden

Economy kamer, niet-roken (No Bathroom & No Toilet)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Airconditioning
Lcd-televisie
Dagelijkse schoonmaak
Kluis in de kamer
Gratis wifi
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.384 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nishi-Honganjimae, Shichijo-Agaru, Horikawadori, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8399
Over deze accommodatie
Ryokan Azumaya
Gelijkaardige accommodaties

Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 614 beoordelingen
De prijs is € 87
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Azumaya Kyoto
Ryokan Azumaya
Azumaya Kyoto
Ryokan Azumaya Kyoto
Ryokan Azumaya Ryokan
Ryokan Azumaya Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ryokan Azumaya
7,8
Goed
7,4
Netheid
7,6
Locatie
8,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
6,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
2 nov 2025
Negatief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
yukimasa
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukimasa
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Javier
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Javier
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nolen
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nolen
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Kari-Anne
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kari-Anne
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marcel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Leonard
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Leonard
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Izabelly
26 feb 2025
Izabelly
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rebekah
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebekah
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alexander
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met een groep
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
6 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Ryokan, but...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alessandra
20 apr 2024
Alessandra
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Andreas
Reisde met familie
15 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
seyedmohammadbagher
9 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seyedmohammadbagher
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Rebecca
1 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Joachim
Reisde met familie
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Joachim
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Julian
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Cho
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cho
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
David
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
5 nachten verbleven in juli 2019

















