REF Kyoto Hachijoguchi BY Vessel Hotels
Gezinsvriendelijke hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor REF Kyoto Hachijoguchi BY Vessel Hotels





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 69
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (without Cleaning Service) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (without Cleaning Service)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (with Shower Booth, without Cleaning) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (with Shower Booth, without Cleaning)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (with Shower Booth) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (with Shower Booth)
9,2 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Premier Twin Room laden

Premier Twin Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Shower Booth Single laden

Shower Booth Single
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 511 beoordelingen
De prijs is € 186
30 jul - 31 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

57, Higashikujou Muromachi, Minami-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 601-8001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.699 beoordelingen
De prijs is € 56
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1400 voor volwassenen en JPY 700 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 1500 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
REF Kyoto Hachijoguchi BY Vessel Hotels Hotel
REF Kyoto Hachijoguchi BY Vessel Hotels Kyoto
REF Kyoto Hachijoguchi BY Vessel Hotels Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over REF Kyoto Hachijoguchi BY Vessel Hotels
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lau
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lau
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
かなこ
16 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
かなこ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kelvin
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelvin
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
christine
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
christine
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KUMI
2 jun 2025
KUMI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sampson, Aurora
Reisde met partner, Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sampson
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
?
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gizem
Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gizem
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kiana
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiana
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gute Lage
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2025
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Greig
Reisde met partner
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greig
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hitomi
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hitomi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
マチダ
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
マチダ
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kanako
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanako
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kiyoshi
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Erika
25 feb 2025
Erika
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
みほ
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みほ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MASAKI
Reisde met een groep
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAKI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
chihkai
Reisde met familie en kleine kinderen
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chihkai
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Takuya
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shigeaki
Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shigeaki
1 nacht verbleven in februari 2025