Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 193
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Japanese Style) laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Queen laden

Standard , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Standard , 2 Beds laden

Standard , 2 Beds
Alle foto's voor Standard , 3 Beds laden

Standard , 3 Beds
Alle foto's voor Accessible , 1 Bed Queen laden

Accessible , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Queen , Japanese Style laden

Standard , 1 Bed Queen , Japanese Style
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 747 beoordelingen
De prijs is € 107
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

620 Teianmaenocho, Kyoto, Kyoto, 600-8031
Over deze accommodatie
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji
Gelijkaardige accommodaties

Cross Hotel Kyoto
Cross Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.801 beoordelingen
De prijs is € 247
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
- Diner: JPY 4800
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mitsui Garden Hotel Kyoto Jokyoji
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
13 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern Zen


Mark
4 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Arisa, Las Vegas
Reisde met een groep
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dina
Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dina
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Mehdi, Houston
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Mehdi
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Megan
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
28 sep 2025
Matthew
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Krista
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krista
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lakeisha
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lakeisha
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alexander
22 sep 2025
Alexander
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
20 sep 2025
Pedro
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lesley
14 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lesley
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Minagawa
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minagawa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Enzo
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enzo
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Emily
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in augustus 2025

















