Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 149
10 dec - 11 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds)

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Japanese Style)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard , 1 Bed Queen

  • Max. aantal: 2

Standard , 2 Beds

  • Max. aantal: 2

Standard , 3 Beds

  • Max. aantal: 3

Accessible , 1 Bed Queen

  • Max. aantal: 2

Standard , 1 Bed Queen , Japanese Style

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
620 Teianmaenocho, Kyoto, Kyoto, 600-8031

In de buurt

  • Shijo-straat - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Kawaramachi-straat - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Pontocho-laan - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kawaramachi - 4 min. wandelen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 14 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬2 min. wandelen
  • ‪% Arabica - ‬2 min. wandelen
  • ‪Tully's Coffee &TEA - ‬3 min. wandelen
  • ‪永正亭 - ‬1 min. wandelen
  • ‪鼎泰豊 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji

Hotel met een chique stijl niet ver van Shijo-straat
Niet ver van Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki ligt Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji, waar je geniet van een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een restaurant en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een kluis bij de receptie en een lift
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de centrale ligging en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 166 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en toiletten met elektronische bidets
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Minikoelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur: JPY 3.300 per persoon
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van JPY 4.800
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • 僧伽小野京都浄教寺

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
  • Diner: JPY 4800

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mitsui Garden Hotel Kyoto Jokyoji
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji van één nacht voor twee volwassenen op 10 dec. 2025 min. € 149,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji?

Dit hotel ligt in Shimogyo, vlak bij Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen op 10 minuten wandelen. Station Kawaramachi ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Metrostation Shiyakusho-mae is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 731 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 206 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1000 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Valérie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hyper confortable, tres esthetique et avec onsen

L’hotel est extremement bien situe, a proximite des galeries commercantes. La chambre est spacieuse et la literie tres confortable. L’onsen est absolument magnifique et tres relaxant. L’hotel est tres esthetique dans un style minimaliste japonais. Il est construit autour d’un temple bouddhiste qui peut se visiter certains jours.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met ruime kamers. Alleen het inchecken in dit hotel duurde een eeuwigheid, maar voor het overige bijzonder aan te raden
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Modern Zen

In the heart of the city close to all that you need. Stunning interiors. Must try the bath house even if it’s not your thing. Rooms spacious and modern zen vibe with great small touches. Front desk staff very accommodating and friendly. A true boutique vibe and will use this chain of hotels after seeing in room video advertising. Great job.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

En-Tien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast is ¥3300/person and is quite good. The biggest plus of this hotel is its location. It's literally within walking distance to everything. The interior design is exquisite. The room is a bit on the small side but adequate. The Japanese bath is open all night until 10 am. The one small minus is that the cleaning staff often forgot to refill the coffee packets. I had to call the front desk 3 days for delivery after finding no coffee in the room. BTW, the hotel information sheet in the room doesn't explain how to call the front. I had to inquire in person to find out that it's pressing #.
Our room with a king-size bed.
8 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

chieko

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントスタッフが良かったです。
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Alexis, New Cumberland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location! The hotel is very clean and nice!
9 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jaehoon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, great hotel
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mariam

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an outstanding hotel in every possible way . Loved my sty there in Tokyo and Kyoto
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in a great location. Room was wonderful, staff so friendly. Public baths so nice.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in a very convenient location with great access to buses and subway. For those who like to walk, it’s about a 20 min walk to Gion. Right by some big department stores and popular dining/shopping area. Yet the hotel is on a quiet street so it was perfect. I only booked room and not breakfast so cannot comment on the food. The rooms were spacious and clean. I especially liked the separation of the sink, toilet and shower area— makes it easier to share the room. Provided amenities were great.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Personeel en service
海外の方の代理で予約したのですが、パスポート名と予約名が一致していなかった際に変更方法を丁寧に教えていただきました。 また、空港へのタクシー手配もしていただき大変助かりました。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Arisa, Las Vegas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s ok hotel
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Dina

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel - spotlessly clean, staff is very helpful, excellent location.
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Mehdi, Houston

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The room feels old and dirty.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and helpful. Rooms were clean. Onsen was wonderful. Very walkable in a good area.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nickky

3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Taieb

3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in great location. Rooms were modern, comfortable and spacious by Japan standards.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Sandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in Japan for two weeks, and this was by far the best hotel of our trip. The staff went above and beyond. They exceeded every expectation we had. From the warm welcome at check-in to the thoughtful tips about luggage transfers, every interaction felt genuine and caring. I wish we had caught the name of the staff member who checked us in. She was incredibly friendly, patient, and made us feel right at home. Another thoughtful touch was the complimentary bottled water available at the front desk upon request. This is something no other hotel we stayed at offered. On top of that, the front desk staff consistently greeted us with warm smiles every time we returned to the property. It truly reflected the best customer service we experienced in Japan. The onsen was another highlight of this property. It is tattoo-friendly, spotless, and serene. It was the perfect way to unwind after a long day of exploring. You can even check how busy it is right from your hotel TV. To top it all off, the hotel’s location couldn’t be better. It is just minutes from Kawaramachi Square where you're surrounded by endless shopping and dining options. We would absolutely stay here again and recommend it to anyone visiting Kyoto.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Megan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la ubicación, limpieza y desayuno
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convinently located at the most interesting shopping area in Kyoto. Walkable distance to some famous tourist sites.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Krista

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The check in experience was flawless and the service was not only helpful but easy and speedy.
2 nachten verbleven in september 2025