Kyoto Granbell Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 6 minuten stappen van Yasaka-altaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
De huidige prijs is € 213
5 nov - 6 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Twin kamer (Moderate)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer (Universal)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer (Moderate)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer (Premiere King)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(26 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Traditionele kamer (Japanese Style, Moderate Double)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Traditionele kamer (Japanese Style, Premiere Twin)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
27 Yamatocho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0802

In de buurt

  • Yasaka-altaar - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Kiyomizu Temple - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Gion-shijo - 3 min. wandelen
  • Station Sanjo Keihan - 10 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪天壇祇園本店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Mouriya Gion - ‬1 min. wandelen
  • ‪datten - ‬1 min. wandelen
  • ‪ぎをん豆乳らーめん うのゆきこ - ‬1 min. wandelen
  • ‪Izakaya Rutubo - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kyoto Granbell Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Yasaka-altaar
Kyoto Granbell Hotel bevindt zich dicht bij Hokanji-tempel en Markt van Nishiki en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gratis wifi in de kamer, een bar en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een 24-uurs receptie en een automaat
  • Een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel en de wandelmogelijkheden in de buurt
Kamervoorzieningen
De 105 kamers hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en badkuipen of douches
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: JPY 1.980 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kyoto Granbell
Kyoto Granbell Hotel Hotel
Kyoto Granbell Hotel Kyoto
Kyoto Granbell Hotel Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kyoto Granbell Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kyoto Granbell Hotel?

Vandaag, 3 nov. 2025, kost een verblijf bij Kyoto Granbell Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 5 nov. 2025 min. € 212,53, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Kyoto Granbell Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Kyoto Granbell Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Kyoto Granbell Hotel?

Dit hotel ligt in Gion, op 15 minuten wandelen van Yasaka-altaar, Markt van Nishiki en Kodai-ji-tempel. Ook Hokanji-tempel en Kiyomizu Temple liggen op 2 km afstand. Station Gion-shijo ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Station Sanjo Keihan is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kyoto Granbell Hotel

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 703 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1009 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1009 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel aangename accommodatie met zeer nette kamers en fijne faciliteiten.
3 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

dario

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super klein & vreselijk ontbijt

De kamer is erg klein en onpraktisch ingericht. Het ontbijt was koud en smaakloos, en absoluut niet de moeite waard, hooguit 2 sterren.
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Jyrki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel in Gion with tons of action, shopping, restaurants, temples, and tourists attractions nearby. Excellent service, tasty Japanese/ Japanised Western buffet breakfast, and even a onsen-style public bath (separate for men and women). Easy to get to with train and subway.
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Miah

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were awesome!
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

john

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good. Only real drawback was the small room size
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My second stay at this hotel. The staff are friendly and helpful. It’s peaceful and quiet and right in the heart of Gion. I love the beds so much and appreciate the wonderful public bath. It’s so relaxing that I booked a room for one night just so I could rest and recharge before continuing on my journey.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Tashia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful, clean and charming hotel. Our room was more spacious than other hotels in Japan and had a gorgeous design. The breakfast buffet was fantastic; such a wide variety of choice. Around the hotel were izakayas and other restaurants, and shops/markets were also closeby.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malgré une petite chambre, nous avons tout aimé de l’hôtel. Super localisation!
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Margaret, san clemente

5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Stan

7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel in Gion, highly recommend.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in Gion with lots of great restaurants around.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Aneiro, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

NICHOLAS, San Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very quiet in a great location
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jayme

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would definitely stay here again. The location was perfect-- a short walk or train ride away from everything. The hotel itself was very clean and the staff was helpful.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Angela, Wellington

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great free amenities available at the front desk. All staff were friendly and welcoming. The blockout blinds were incredible! We slept in one day as it was so dark and quiet, shocked when we opened the blinds! Great walking distance from a lot of attractions. Note we did not use the restaurant at all so can not comment on that.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Krista

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Newman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible place to stay albeit it will be small! If you have children or if you want more space this won’t be what you’re looking for, as we booked the largest room in the hotel and even then the washroom and room itself was smaller than expected. However, if you’re ok with that this place is fantastic. The onsen is great, the room is very clean, and the walking distance to everything is amazing. It’s situated in honestly one of the best areas in Kyoto as a tourist to be at and if you’re ok with a smaller room then this is absolutely a great deal
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ionela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient ,clean room,Staff very attentive
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the walking distance to everything - felt very safe! Just a few doors down from a great foot massage place too. Very close to the train and bus stations.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional service. Beautiful amenities. Very clean and close to lots, but still quiet and quaint.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super cute place and the welcome chat was very comprehensive!
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Omar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great. Very friendly staff, everything was very clean, and it had all the amenities we needed. The location is absolutely the best for dining out (a ton of great restaurant options every corner). Very happy with the stay and I would stay here again without any doubt.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela Denise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the onsen. Hardly ever anyone there when I went. The breakfast was good but same menu for do many nights I stayed, however nothing opens early so do the hotel breakfast. Pancake restaurant very close opens at 11am good. Skip the okonamiaki and taki ball place on the corner... All undercooked. The bars in alley right next to hotel entrance had good skewers. Go to the one up the stairs on the right for best food and nice bartenders. The hotel had very kind and helpful staff. Rooms were exceptionally clean as was onsen. 2 washers not enough so I did laundry very early in the morning. Enjoyed the stay very much.
Gion AYAExperience
Lobby
Lobby
Lobby reception
7 nachten verbleven in september 2025