Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

3.0-sterrenaccommodatie
Ryokan met een bar/lounge, op 5 minuten stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 100
7 dec - 8 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Traditionele kamer (Japanese-style 7.5 tatami-mats)

7,8 van 10
Goed
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Airconditioning
Gratis babybedden
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Koelkast
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoons futons

Traditionele kamer (Japanese-style 6 tatami-mats)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Airconditioning
Gratis babybedden
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Koelkast
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoons futons

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Western-style)

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Airconditioning
Gratis babybedden
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Koelkast
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite (Urushi)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Airconditioning
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Koelkast
Koffiezetapparaat / waterkoker
  • 36 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Junior suite (Sakura)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Airconditioning
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Koelkast
Koffiezetapparaat / waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
425 Kichimonjicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8069

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Shijo-straat - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Kyototoren - 19 min. wandelen - 1.7 km
  • Kiyomizu Temple - 6 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo - 8 min. wandelen
  • Station Gojo - 10 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 91 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺屋猪一離れ - ‬1 min. wandelen
  • ‪Yulala - ‬1 min. wandelen
  • ‪おうちごはん 中島家 - ‬2 min. wandelen
  • ‪ピザハット 烏丸店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Goichi Pizza - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

Ryokan vlak bij Kawaramachi-straat
Markt van Nishiki en Pontocho-laan zijn niet ver van Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei. De accommodatie biedt gasten een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Geniet van een privé-binnenbad om tot rust te komen. Gratis wifi in de kamer en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), bagageopslagruimte en kranten in de lobby
  • Conciërgeservice, hulp bij uitstappen/tickets en een lift
  • Een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en toiletten met elektronische bidets
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: JPY 500 tot 1.200 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Theeservice

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Overdekt privébad (geen mineralen) in gemeenschappelijke ruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je speciale dieetvoorschriften of een voedselallergie hebt, dien je vooraf contact op te nemen met het hotel.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 500–1200 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen onder de 5 jaar in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kyomachiya Ryokan Sakura Urushitei Kyoto
Kyomachiya Ryokan Sakura Urushitei
Kyomachiya Sakura Urushitei Kyoto
Kyomachiya Sakura Urushitei
Kyomachiya Sakura Urushitei
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Kyoto
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Ryokan
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei?

Vandaag, 9 nov. 2025, kost een verblijf bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei van één nacht voor twee volwassenen op 7 dec. 2025 min. € 100,31, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei voor parkeren?

Bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei?

Deze ryokan ligt in Shimogyo, op 10 minuten wandelen van Shijo-straat, Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki. Ook Kiyomizu Temple en Pontocho-laan liggen op 2 km afstand. Station Gojo ligt op 10 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 118 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 176 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed the private soak tub. Staff very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Johan Leif Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable distance from the busier shopping streets and metro stations. In a nice quiet neighborhood. Gave restaurant recommendations which is really helpful for tourists.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Benjamin

Positief: Personeel en service
Didn't quite live up to expectation, the room
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mabel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were attentive and
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Francisco

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We thoroughly enjoyed our stay at this traditional ryokan. We opted for the tatami mats which were extremely comfortable and provided an authentic experience. All of the staff were so helpful and attentive, the Japanese breakfast was delicious, and we really enjoyed the selection of drinks at the in-house bar. If you stay here, I’d recommend taking advantage of the activities offered by the hotel - we took part in a traditional tea ceremony and loved it! The lady who ran this was so lovely and made this experience one of the highlights of our trip. The location was also fantastic; we were within walking distance of so many great shops, restaurants and things to do. If I had one tiny gripe, it would be that the air conditioning unit in the room was a bit noisy and might bother you if you’re a light sleeper. That being said, this is vastly outweighed by the many other pros to staying here. I would definitely recommend this hotel to anybody looking for a traditional stay in a lovely part of Kyoto!
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This stay was the perfect place for our first night on Kyoto. A blend of authentic and tradition, with a helpful staff as well. We loved our stay and would recommend it to anyone visiting Kyoto.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jalon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay here was amazing definitely my favorite place I stayed at while I was exploring Japan for 2 weeks. The rooms were gorgeous with the tatami mats and traditional decor. The whole staff was incredibly kind and accommodating special shoutout to Sana for helping me find fun things to do around the city and for making my bed lol. Even when I accidentally missed the breakfast that I scheduled and showed up 3 hours late they were all very nice and still gave me excellent food and service sorry if I stressed y’all out! I had an amazing time the staff made me feel very welcome and at home and I highly recommend staying here if you have the chance!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

piero

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joachim

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Ryokan was a great place to stay. Nice and helpfull staff. Good cleaning of the room every day. 8 min walking to the subway, perfect for us.
9 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Austin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Cathleen Joy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very traditional inn, but loved that the bathrooms have been updated. Friendly staff. Would definitely recommend this establishment for anyone looking to stay at a more traditional inn in Kyoto.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Traditionnel

Comforme à notre attente sur la chambre futon. Très propre et calme . Salle de bain spacieuse . Par contre bain commun payant
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This hotel was quite pricey and was not worth the currency spent. Though it was very clean and the staff were kind, it was very inconvenient to travel to and locate. The Wi-Fi’s reach was very poor and didn’t live up to its expectations.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Rebecka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mkt hjälpsam och trevlig personal och väldigt mysigt boende.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Israel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilloso, excelente para tus vacaciones en Kyoto
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Catherine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We would recommend this ryokan anyone traveling to Kyoto.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sherri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Want to experience a mini onsen and this was perfect. Friendly staff. Enjoyed a bath. Convenient to all.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at this hotel were excellent!!! If I could I’d give them 10 stars. This stay was everything and more than expected. Thank you
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Superbe séjour

Superbe sejour, accueil agréable et professionnel. Chambre traditionnelle, propre et accueillante .
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

WAYNE

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
I very rarely give ratings this low but let me explain. The location of the Ryokan has the highest marks from me. It is very walkable to the Nishiki market in a quiet neighborhood. The lowest marks comes from the service. Don't get me wrong. The staff was pleasant, but most were not very competent regarding our reservations and the check in and out process. We had three rooms and our bags were all mixed up, which resulted in our having to switch rooms and bags. They also couldn't get the invoices correct upon checkout. I want to emphasize that they were all very friendly, but they just need additional training. Pierre especially, I felt, tried so hard to make things right, but again, even our invoices after we left were not correct. The Ryokan itself was very nice; the futon mattresses were very comfortable. I recommend NOT taking advantage of the bath. Save yourself the 500Y and skip it. It is just a large bath and not a traditional furo bath that I've experienced in the past. And regardless, it only fits one person comfortably.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

They really take pride in what they do! 5-stars!

The staff is stellar!! They go out of their way to make things so easy for you. After 26 hours travel time and a sick partner, they went out of their way to help me. And I’m confident this is how they treat everyone all the time. I couldn’t say enough nice things about the staff! So friendly, helpful and very fluent in English! The room was immaculately clean, and the comforter was so warm and high quality! I was incredibly impressed and hope to stay with you again!
2 nachten verbleven in maart 2025