RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi
Hotel in Kyoto, op 7 minuten stappen van Kyoto Imperial Palace
Fotogalerie voor RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken, kitchenette laden

Eenpersoonskamer, niet-roken, kitchenette
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Suite room with Japanese Style Room) laden

Kamer, niet-roken (Suite room with Japanese Style Room)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Gran Ms Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Wasvoorzieningen
- Schoonmaakservice
- 24/7 receptie
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

177-1, Gochomecho, Nishiiru Karasuma, Shimodachiuri, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8013
Over deze accommodatie
RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Garden Palace
Kyoto Garden Palace
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 902 beoordelingen
De prijs is € 51
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 41000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 9 personen)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: JPY 41000 (enkele reis)
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 1000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Dorf Bettei Goshonishi Kyoto
Dorf Bettei Goshonishi Kyoto
Dorf Bettei Goshonishi
Hotel Dorf Bettei Goshonishi
Jisco Hotel Kyoto Goshonishi
RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi Hotel
RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi Kyoto
RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RESI STAY JISCO HOTEL Kyoto Gosho Nishi
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
6 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
4 dec 2025
Kenneth
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jeannie, Kent
28 nov 2025
Jeannie
13 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Connor
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
5 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Hsiao Fen
Reisde met familie
18 nov 2025
Negatief: Personeel en service
Hsiao Fen
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto
15 nov 2025
Alberto
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Satoko
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoko
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
matt, clarkesville
11 nov 2025
matt
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sara
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Julie
7 nov 2025
Julie
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ned
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ned
7 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Hanna-Bea
27 okt 2025
Hanna-Bea
7 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Marijana
26 okt 2025
Positief: Netheid
Marijana
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
nyameino
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nyameino
6 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
??
Reisde met een groep
25 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
??
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sofiya
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofiya
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Julie
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Julie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Takako
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takako
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAMICHI
Zakenreiziger
13 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAMICHI
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Maki
Zakenreiziger
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cody
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cody
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kate-Lynn
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kate-Lynn
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
5 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
11 nachten verbleven in augustus 2025

















