Hotel The M’s Kyoto
Hotel met een 24-uurs receptie, op 4 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Hotel The M’s Kyoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
25 dec - 26 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Hollywood) laden

Twin kamer (Hollywood)
9,2 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Queen) laden

Kamer (Queen)
9,2 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer (Queen) laden

Superior kamer (Queen)
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.438 beoordelingen
De prijs is € 236
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashisanno 6-8-1 Higashikujo, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8004
Over deze accommodatie
Hotel The M’s Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 2.019 beoordelingen
De prijs is € 59
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel The M's Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel
Hotel The M’s Kyoto Kyoto
Hotel The M’s Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The M’s Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michel, Weesp
Reisde met partner
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Michel, Weesp
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Bo
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bo
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Emily, Irvine
Reisde met familie
2 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
HY
1 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HY
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Anh
Reisde met familie
29 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anh
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Eric
29 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Andrew
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Morrigan
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morrigan
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Joyces, East Gwillimbury
Reisde met familie en kleine kinderen
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyces
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jamal
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamal
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yaozhan
Reisde met een groep, Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaozhan
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anjila
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anjila
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
sandra
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandra
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ning Choi
14 okt 2025
Ning Choi
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
14 okt 2025
Nathan
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Su Chuan
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Su Chuan
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Alan
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Crystal
10 okt 2025
Crystal
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Violetka, Toronto
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Violetka
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hüseyin
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hüseyin
3 nachten verbleven in september 2025

















