hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Hotel met een restaurant, in de buurt van Fushimi Inari Shrine
Fotogalerie voor hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
9,2 van 10
Fantastisch
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
9,0 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed & Bathtub) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed & Bathtub)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken laden

Familiekamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary) laden

Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 34 beoordelingen
De prijs is € 734
8 jan - 9 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

261-1, Makieyacho, Kyoto, Kyoto, 604-0857
Over deze accommodatie
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Gelijkaardige accommodaties

hotel MONday Kyoto Marutamachi
hotel MONday Kyoto Marutamachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 826 beoordelingen
De prijs is € 54
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Monday Kyoto Karasuma Nijo
hotel MONday Karasuma Nijo
hotel MONday Kyoto Karasuma Dori
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Kyoto
hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Alan
Reisde met partner
13 dec 2025
Positief: Netheid
Alan
4 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Omar N
12 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar N
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Derek
Reisde met een groep
12 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
7 nachten verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Mohammed
11 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Celia
Reisde met familie
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celia
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Kausie
8 dec 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kausie
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Annette
5 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Annette
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
THANH, Rosemead
2 dec 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
THANH
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Pam
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pam
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Pipine
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pipine
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
15 nov 2025
Omar
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yan Sang
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan Sang
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
10 nov 2025
Mary
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
andrea
Reisde met familie en kleine kinderen
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
andrea
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met een groep
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marquise
6 nov 2025
Marquise
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jayden
2 nov 2025
Jayden
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Felton
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felton
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqui
30 okt 2025
Jacqui
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Rebecca
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Rebecca
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tania Itzel
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tania Itzel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
1 nacht verbleven in oktober 2025

















