Hotel Keihan Kyotoeki Minami

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten stappen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 5
  • 3 eenpersoonsbedden

Economy Twin kamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 29 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (Moderate)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 29 m²
  • Max. aantal: 5
  • 3 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Economy Twin Room

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Moderate Double Room

  • Max. aantal: 2

Single Room

  • Max. aantal: 1

Economy Twin kamer, niet-roken (2 Beds for 1 People)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

RoBoHoN Room【Standard Twim Room】

  • Max. aantal: 2

RoBoHoN Room【Single Room】

  • Max. aantal: 1

Premier RoBoHoN Room [with RoBoHoN rental]

  • Max. aantal: 2

Moderate Twin Room

  • Max. aantal: 2

Family Room

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
55 Higashikujo Muromachi, Minami, Kyoto, Kyoto, 601-8001

In de buurt

  • Kyoto Station Building - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Kyototoren - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Kyoto TERRSA - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • To-ji-tempel - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 2 min. wandelen
  • Station Kujo - 8 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪イノダコーヒ - ‬2 min. wandelen
  • ‪おそば処 葵 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. wandelen
  • ‪和カフェ 京あんじゅ - ‬1 min. wandelen
  • ‪CAFFE CIAO PRESSO 京都みやこみち店 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Keihan Kyotoeki Minami

Hotel vlak bij Kyototoren
Hotel Keihan Kyotoeki Minami bevindt zich dicht bij Tofuku-ji-tempel en Markt van Nishiki en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Meertalig personeel, een kruier/portier en bagageopslagruimte
  • Een lift, een automaat en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 200 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Als je een voedselallergie hebt, dien je op voorhand contact op te nemen met deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 6 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Keihan Kyotoeki Minami Kyoto
Hotel Keihan Kyotoeki Minami Hotel
Hotel Keihan Kyotoeki Minami Kyoto
Hotel Keihan Kyotoeki Minami Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Keihan Kyotoeki Minami?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Keihan Kyotoeki Minami inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Keihan Kyotoeki Minami uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Keihan Kyotoeki Minami?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 3 km afstand van Kyototoren, Tofuku-ji-tempel en Markt van Nishiki. Ook Kiyomizu Temple en Nijō-kasteel liggen op 5 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Kujo is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Keihan Kyotoeki Minami

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 362 van 558 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 152 van 558 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 558 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 558 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 558 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Gunstige locatie, voor de rest geen aanrader

Kamer is keurig. Ontbijt is een drama, veel te kleine ruimte, aan de gasten wordt gevraagd om het eten mee te nemen en in de hotelkamer op te eten. Als je liever in de ontbijtzaal eet dan moet je het doen met wegwerp serviesgoed en dito bestek. Beperkt westers ontbijt, messen kennen ze niet. Geen fatsoenlijke lounge. In- en uitcheck is self-service, zeer onpersoonlijk. Gelukkig maakte de kamer veel goed, ondanks ontbreken van bergruimte.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Hiroaki, machida-city

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
新幹線降りて徒歩圏内の非常に便利なホテルでした
1 nacht verbleven in december 2025

6/10 – Redelijk

Yuko

Negatief: Voorzieningen
・机の上に化粧鏡を置いてほしい。ユニットバスでは化粧品が置けないしやりにくい。 ・シャワーの取り付け元から水が漏れてた。 ・ドライヤーがリファなのはいいが狭いところに置くのには大きすぎていまいち ・服をかけるのは壁でなくクローゼットタイプのが服が重ならないので良い。 ・フロントのNon Japanese の方の対応が事務的過ぎで、説明もできず、日本人スタッフの人が対応してくれた。 ・朝ごはんはおいしくなかった。
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

keiko

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフのお姉さんに夜、美味しい居酒屋さんを教えてほしいとお願いしたら、こころよく応対してくださいました。教えていただいた居酒屋さんはとても美味しくサービスの行き届いた店でした。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Hussain

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to the station. Clean hotel. Friendly staff.
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

S. Dwayne

2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Direlys

3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Enid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Room was hot, pillows were hard terrible bed was uncomfortable.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está saliendo de la estación principal de Kyoto, un lugar muy agradable, limpio y las camas muy cómodas.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Alise, Phoenix

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and comfortable and the neighborhood was walkable to plenty of shops and restaurants. Location right across from the train station was a huge plus.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Akio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to Kyoto station. 2min walk. Large shopping mall under ground of kyoto station shopping and restraunts.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Fariba

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
It was a good place to stay for a night. Although we did not have towels in the bathroom. The front desk was surprised and asking if we were sure there were none. The bed was hard to sleep on and the room and bathroom was super small.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

SERGIO EDUARDO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel, cercano a la estación para traslados a lugares de interés. Buen desayuno continental. Staff friendly y ok la limpieza de cuartos. Recomendado
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

il hyung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location! Room is clean. Restaurant and shopping area all walking distance.
View from hotel room
Lobby
Dinning area
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Brent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

KEIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレのゴミ箱をもう少し大きいのを置いて欲しい。 ベッドとベッドの間に小さい携帯を置くテーブルがあるといいなと思いました。 ホテルない客室は清潔でとても、快適でした。また、利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelentemente ubicada a pocos metros de la estación de Kioto.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Keihan Kyotoeki Minami was the cheapest hotel on our Japan trip, and the rooms were also the smallest. The family room was less than 300 square feet, but it wasn't overly cramped. The bathroom was incredibly small, with no space for a toiletry bag. However, the location was fantastic! It's right across from Kyoto Station's North Exit. On both days in Kyoto, I visited a tourist attraction in the morning, then returned to the hotel to rest before catching the subway to the next one. Kyoto Station is also quite spacious, perfect for shopping and dining. The hotel also offers coffee, carbonated drinks, and other beverages. Microwaves and ironing boards are also conveniently located on each floor. The hotel also offers breakfast, but we didn't try it. The staff was also very friendly, and overall, it was a good choice. For convenient transportation, this hotel is a top choice.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Lukas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

???

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かった点は、駅に近いこと。綺麗。シャワーとドライヤーがRefa だったこと。 悪い点は特にはなかったです。 また、京都に宿泊の際は利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kanako

2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025